3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren

We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Hallo ... liggen jullie nu allemaal al plat ?
Heb even smakelijk gelachen om onze hyperjos
Ik dacht goh.. dat lijk ikke wel
Maar wil even melden dat het een bijzondere avond was.. fijn om zo "afscheid van een huwelijk" te kunnen nemen
Heuj Freak. Hoe was het?
Dat is zeker bijzonder bijzonder Freak. Fijn dat het kan.
Ja heel fijn.. voelt 1000 maal anders dan een jaar geleden...
En hoest met Floor?
spreek je weinig online.. lees hier en daar wat.. goed hoor je time out... nog even nadenken.. voelen of het goed voelt
Dat is zeker een mooie afsluiting Freak. Hebben jullie het huwelijk ook nog samen ''doorgenomen"?
Ja... we weten ook nu wat er mis ging... waar en bij wie en waarom de ander niet kon helpen enzo.... het moest gewoon eerst verschrikkelijk mis gaan .. wilden we er samen rijker en wijzer uitkomen ( rijker niet in de zin van geld uiteraard )
En goede vriendschap is ook veel waard.. zeker ook voor onze Mini.... meer zit er bij ons niet in.... hoe jammer dat ook mag en kan zijn voor Mini!
Freak dit is uiteindelijk zo ontzettend waardevol voor Mini Twee ouders die kunnen praten samen
Een goede vriendschap is idd goud waard en het beste voor Mini. Al zal je dan nog wel eens de vraag krijgen waarom jullie niet meer samen zijn, want jullie kunnen zo goed overweg met elkaar. Mijn jongste had het er zelfs laatst nog eens over.
Ja he AR.. dat realiseren wij ons ook terdege!

*fijn trouwens dat je een goeie eerste week hebt gehad*
Jeetje Moos ik lees je motto en hij komt nu ineens bij mij binnen als.. zo heb ik dit laatste jaar voor mezelf aangepakt.. en kijk eens waar ik ( wij ) nu staan!
Ja daar ben ik heel erg blij mee!

Ik blijf voor je duimen hoor
Ja, is best een waarheid als een koe dat motto.
En wat jij net tikte hebben we zelfs samen besproken.. omdat ik weet dat die vraag kan komen.. Mini zei vanavond bij opa en oma dat ze het stom vond dat wij dit deden ( en ik denk dat haar eerste reactie is omdat ze het 1 niet begrijpt en 2 ze in het mama weekend ineens moest gaan logeren) het beself van het hoe en waarom komt later pas bij haar in het koppie..
quote:mocy schreef op 18 september 2010 @ 22:40:

Ja, is best een waarheid als een koe dat motto.Best.. het is een waarheid als een koe... en de beste manier ( imo) om grote moeilijke dingen in je leven aan te pakken!
met kleine stapjes.. kun je heel ver komen... simpel vertaald
quote:FrreaK schreef op 18 september 2010 @ 22:40:

het beself van het hoe en waarom komt later pas bij haar in het koppie..Soms heel laat. Moest het jongste pas echt weer uitleggen en die is 20! Haha.
Zo Qoute jij even een spelfout.. besef ipv beself
anoniem_111304 wijzigde dit bericht op 18-09-2010 22:54
Reden: Schrijf je Qoute echt zo.. pfff tis laat
% gewijzigd
Anne, fijn dat het goed gegaan is met werk. Is de druk er nu een beetje vanaf?
Die Mini van mij ( eh ons ) kan heel raak uit de hoek komen .. maar vaak pas na dagen ( soms langer) malen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven