3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren




We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Ohw... sorry Jos ik ben 100 dingen tegelijk aan het doen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit Floor
Alle reacties Link kopieren
Mijn gekke vijf minuten zijn ook wel weer om
Alle reacties Link kopieren
Ik ga denk ik maar lekker warm in bed een boek lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik was van de week bij een lezing en daar hadden ze het over het boek van Max Pam Het ravijn, dat ben ik gaan lezen, best interessant
Alle reacties Link kopieren
Of zal ik gaan springen, krijg ik het misschien ook warm
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje vervelend geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Ik word een beetje moe van mezelf
Alle reacties Link kopieren
Kiekeboe
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een gezellige dag Josje.

(Was ff aan de afwas begonnen)
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel goed met mijn daggemiddelde zo
Alle reacties Link kopieren
Josje, minigravin lag om half 9 knock out in bed.



Ga zo ook lekker naar boven, mijn boek uitlezen hoop ik. Schop me er hier maar uit want ik wil echt bijtijds gaan slapen. Weer een paar drukke weken voor de boeg.
Alle reacties Link kopieren
Das niet leuk de afwas mocy
Alle reacties Link kopieren
Josje, je beschijft een leuke, gezellige dag. Waar in Afrika zit je vriend en wat doet hij daar?
Alle reacties Link kopieren
Nee Jos, ik wou ook dat die af was.
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou schop, schop je mij dan ook?



* geeft minigravin een schop *
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 18 september 2010 @ 21:49:

Nee Jos, ik wou ook dat die af was. das een leuke woordspeling
Alle reacties Link kopieren
* gaat klaar staan om een schop van Gravin te ontvangen *
Alle reacties Link kopieren
Hoe was jouw dag Mocy?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 18 september 2010 @ 21:49:

Josje, je beschijft een leuke, gezellige dag. Waar in Afrika zit je vriend en wat doet hij daar?Vriend zit in Zuid-Afrika voor een congres, moet morgen een presentatie geven daar
Alle reacties Link kopieren
Saaie dag Jos. Ff naar de stad (jurken gepast maar shirt gekocht) en bieb. Had vanavond een verjaardag, maar geen puf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven