Ga zo ook lekker naar boven, mijn boek uitlezen hoop ik. Schop me er hier maar uit want ik wil echt bijtijds gaan slapen. Weer een paar drukke weken voor de boeg.
quote:Gravinnetje schreef op 18 september 2010 @ 21:49:
Josje, je beschijft een leuke, gezellige dag. Waar in Afrika zit je vriend en wat doet hij daar?Vriend zit in Zuid-Afrika voor een congres, moet morgen een presentatie geven daar