Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
zondag 19 september 2010 om 10:45
zondag 19 september 2010 om 12:53
zondag 19 september 2010 om 12:57
Zwup, als het een van die twee moet worden zeg ik net als Vero de tweede!
Wat is dat voor kleurtje?
Fijn Indigo dat je feestje geslaagd was!!
Ik heb gisteren 2 lakjes gekocht van Essence, maar kan geen plaatjes vinden op Google.
Most Wanted, lijkt veel op You Know Jacques van OPI, die staat ook nog op mijn lijstje
Dit is You Don't Know Jacques van OPI
En Must Have van Essence is een tint donkerder grijs dan London's Weather Forecast van Catrice.
Ik heb zoveel "zwarte" soorten nagellak dat ik nu wel andere kleurtjes moet kiezen
Wat is dat voor kleurtje?
Fijn Indigo dat je feestje geslaagd was!!
Ik heb gisteren 2 lakjes gekocht van Essence, maar kan geen plaatjes vinden op Google.
Most Wanted, lijkt veel op You Know Jacques van OPI, die staat ook nog op mijn lijstje
Dit is You Don't Know Jacques van OPI
En Must Have van Essence is een tint donkerder grijs dan London's Weather Forecast van Catrice.
Ik heb zoveel "zwarte" soorten nagellak dat ik nu wel andere kleurtjes moet kiezen
zondag 19 september 2010 om 13:21
Ah, sorry Vero, ik begreep je verkeerd
Die 2e is wel redelijk subtiel nog denk ik......Ach hij moet er ook maar gewoon aan wennen. Ik ga niet elke keer als ik een afspraak heb met hem rekening houden met de kleur van mijn nagels.... Als het echt druk wordt dan zie ik hem denk ik eens per week!
Leuke lakjes Elle!! You don't know jaques Suede is ook erg mooi. Wat vind je daarvan?
Die 2e is wel redelijk subtiel nog denk ik......Ach hij moet er ook maar gewoon aan wennen. Ik ga niet elke keer als ik een afspraak heb met hem rekening houden met de kleur van mijn nagels.... Als het echt druk wordt dan zie ik hem denk ik eens per week!
Leuke lakjes Elle!! You don't know jaques Suede is ook erg mooi. Wat vind je daarvan?

zondag 19 september 2010 om 13:30
liever rood en paars dan blauw en groen als je een beetje serieus over wil komen is mijn motto.... En de nude en grijzen kunnen natuurlijk ook prima.
Maar goed: als je je begeleider zo vaak zal zien, is je lak niet het belangrijkste. Jullie hebben al een eerste indruk van elkaar, na de eerste keer kun je met veel meer wegkomen hoor.
Maar goed: als je je begeleider zo vaak zal zien, is je lak niet het belangrijkste. Jullie hebben al een eerste indruk van elkaar, na de eerste keer kun je met veel meer wegkomen hoor.
zondag 19 september 2010 om 13:49
Wintermuts, ik heb even gekeken op de site van http://www.viis.ee/ is wel leuk, maar laten ze nu net die 2 die het het meest graag wil niet in stock hebben
Zal telkens even checken
Zwup, wil je die site nog even in de OP zetten?
Zal telkens even checken
Zwup, wil je die site nog even in de OP zetten?
zondag 19 september 2010 om 14:04
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 13:30:
liever rood en paars dan blauw en groen als je een beetje serieus over wil komen is mijn motto.... En de nude en grijzen kunnen natuurlijk ook prima.
Maar goed: als je je begeleider zo vaak zal zien, is je lak niet het belangrijkste. Jullie hebben al een eerste indruk van elkaar, na de eerste keer kun je met veel meer wegkomen hoor.Oh, grijs is ook wel een goed idee! Daar had ik nog helemaal neit aan gedacht.
Maar goed: als je je begeleider zo vaak zal zien, is je lak niet het belangrijkste. Jullie hebben al een eerste indruk van elkaar, na de eerste keer kun je met veel meer wegkomen hoor.Oh, grijs is ook wel een goed idee! Daar had ik nog helemaal neit aan gedacht.

zondag 19 september 2010 om 14:21

zondag 19 september 2010 om 14:26
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 14:19:
Is Lemony Flutter van Lush niks voor jou dan Wintermuts?
Ik weet dat dat goed spul is, maar heb eehn sally hansen nagelriemcreme die ik eerst op moet maken van mezelf. Dat kan nogal lang gaan duren, want mijn nagelriemen zijn niet droog en heb niet echt de smeerdicipline.
Is ook niet echt nodig, want nu zien ze er ook goed uit. Eens per week de cuticle remover en alle dode huidcellen die nog op je nageloppervlak zitten zijn er weer af.
Bovendien is smeren geen vervanging voor een cuticle remover. De ene maakt de velletjes zachter, de ander verwijdert ze.
Zwup, bij viss kun je de prijs in euro's zetten en dat zijn de prijzen die ik hierboven heb genoemd dus ook.
Is Lemony Flutter van Lush niks voor jou dan Wintermuts?
Ik weet dat dat goed spul is, maar heb eehn sally hansen nagelriemcreme die ik eerst op moet maken van mezelf. Dat kan nogal lang gaan duren, want mijn nagelriemen zijn niet droog en heb niet echt de smeerdicipline.
Is ook niet echt nodig, want nu zien ze er ook goed uit. Eens per week de cuticle remover en alle dode huidcellen die nog op je nageloppervlak zitten zijn er weer af.
Bovendien is smeren geen vervanging voor een cuticle remover. De ene maakt de velletjes zachter, de ander verwijdert ze.
Zwup, bij viss kun je de prijs in euro's zetten en dat zijn de prijzen die ik hierboven heb genoemd dus ook.