Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Das raar, ik poste een bericht en kwam toen in het overzicht van beauty uit ipv dat mijn bericht hier geplaatst werd. Nog een poging.

Als je persé een van die wilt, dan zou ik de laatste doen.

Btw, blauwe mascara: dat was in in mijn jeugd, had dat ook!
Hmmm....das vreemd veronique! Soms doet het forum een beetje raar

Als ik ga bestellen bij transdesign dan neem ik er meteen 9 tegelijk Zoveel lakjes passen er in een small flat rate box

Die laatste vind ik trouwens erg mooi. Maar ook de derde DS van OPI
Zwup, als het een van die twee moet worden zeg ik net als Vero de tweede!

Wat is dat voor kleurtje?

Fijn Indigo dat je feestje geslaagd was!!

Ik heb gisteren 2 lakjes gekocht van Essence, maar kan geen plaatjes vinden op Google.

Most Wanted, lijkt veel op You Know Jacques van OPI, die staat ook nog op mijn lijstje

Dit is You Don't Know Jacques van OPI

En Must Have van Essence is een tint donkerder grijs dan London's Weather Forecast van Catrice.

Ik heb zoveel "zwarte" soorten nagellak dat ik nu wel andere kleurtjes moet kiezen
En ik had weer een nagel ingescheurd

Maar ik heb een nail repairsetje gekocht en het werkt!!

Een plakkertje erop plakken, nagellijm erover, even bijvijlen et voila
Ah, sorry Vero, ik begreep je verkeerd

Die 2e is wel redelijk subtiel nog denk ik......Ach hij moet er ook maar gewoon aan wennen. Ik ga niet elke keer als ik een afspraak heb met hem rekening houden met de kleur van mijn nagels.... Als het echt druk wordt dan zie ik hem denk ik eens per week!

Leuke lakjes Elle!! You don't know jaques Suede is ook erg mooi. Wat vind je daarvan?
Balen van je nagel trouwens! Mooi dat het reparatie ding zo goed werkt.
liever rood en paars dan blauw en groen als je een beetje serieus over wil komen is mijn motto.... En de nude en grijzen kunnen natuurlijk ook prima.

Maar goed: als je je begeleider zo vaak zal zien, is je lak niet het belangrijkste. Jullie hebben al een eerste indruk van elkaar, na de eerste keer kun je met veel meer wegkomen hoor.
quote:Zwup schreef op 19 september 2010 @ 13:21:

Leuke lakjes Elle!! You don't know jaques Suede is ook erg mooi. Wat vind je daarvan?

Is die heel anders dan?

Zie op de plaatjes eigenlijk weinig verschil, of ligt dat aan mij?
Wintermuts, ik heb even gekeken op de site van http://www.viis.ee/ is wel leuk, maar laten ze nu net die 2 die het het meest graag wil niet in stock hebben

Zal telkens even checken

Zwup, wil je die site nog even in de OP zetten?
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 13:30:

liever rood en paars dan blauw en groen als je een beetje serieus over wil komen is mijn motto.... En de nude en grijzen kunnen natuurlijk ook prima.

Maar goed: als je je begeleider zo vaak zal zien, is je lak niet het belangrijkste. Jullie hebben al een eerste indruk van elkaar, na de eerste keer kun je met veel meer wegkomen hoor.Oh, grijs is ook wel een goed idee! Daar had ik nog helemaal neit aan gedacht.
Dank je Zwup

Ik vind hem toch wel een beetje anders dan het plaatje wat jij net plakte

Heb de site opgenomen in de OP!

Wintermuts, hoe duur zijn die lakjes eigenlijk daar?
nfu-oh kleurtjes vanaf 6,40, flakies 7,05, holo's 8,35
Zal ik wel niet goed gekeken hebben, is idd heul anders

Vind 'm ook wel mooi.

Heb jij die?
Oh en nfu oh cuticle remover (=absolute must voor mij, dikke aanrader 7,70 (hij staat verstopt bij bij prof liquids)
ik heb gisteren twee Sally Hansen Insta-dri lakjes gekocht. Droogt echt snel zeg! Even een topcoat erover en dan kan je even vooruit!
Is Lemony Flutter van Lush niks voor jou dan Wintermuts?
quote:Wintermuts schreef op 19 september 2010 @ 14:13:

nfu-oh kleurtjes vanaf 6,40, flakies 7,05, holo's 8,35Euries of dollars?
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 14:14:

Zal ik wel niet goed gekeken hebben, is idd heul anders

Vind 'm ook wel mooi.

Heb jij die?Nee, maar ik wil nog wel graag een suede lakje eigenlijk..... TD verkoopt ze helaas niet
quote:Cateye schreef op 19 september 2010 @ 14:15:

ik heb gisteren twee Sally Hansen Insta-dri lakjes gekocht. Droogt echt snel zeg! Even een topcoat erover en dan kan je even vooruit!Leuk! Heb je ook plaatjes? We houden van plaatjes hier
Deze bedoel ik:

quote:Zwup schreef op 19 september 2010 @ 14:21:

[...]

Leuk! Heb je ook plaatjes? We houden van plaatjes hier Je bent me voor
Ik heb net mijn nagels gelakt, Most Wanted is het geworden.

Lijkt echt wel op You Don't Know Jaques van OPI.
quote:elleinspe schreef op 19 september 2010 @ 14:19:

Is Lemony Flutter van Lush niks voor jou dan Wintermuts?

Ik weet dat dat goed spul is, maar heb eehn sally hansen nagelriemcreme die ik eerst op moet maken van mezelf. Dat kan nogal lang gaan duren, want mijn nagelriemen zijn niet droog en heb niet echt de smeerdicipline.

Is ook niet echt nodig, want nu zien ze er ook goed uit. Eens per week de cuticle remover en alle dode huidcellen die nog op je nageloppervlak zitten zijn er weer af.

Bovendien is smeren geen vervanging voor een cuticle remover. De ene maakt de velletjes zachter, de ander verwijdert ze.

Zwup, bij viss kun je de prijs in euro's zetten en dat zijn de prijzen die ik hierboven heb genoemd dus ook.
Leuk Elle

Ik ben nu op ebay aan het sneupen naar de suede lakjes

Ik moet zo eerst wat huishoudelijke dingen doen en dan zal ik er straks even een mooie grijze lak op doen. Heb een hele mooie van mavana/mavala. Plak later een plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven