rode laarzen
zondag 19 september 2010 om 20:05
Hoi allemaal,
Ik heb gistermiddag deze rode laarzen gezien, ik vind ze erg mooi maar m'n zusje vindt ze gruwelijk ordinair. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog tips bij wat voor kleding ik ze het best zou kunnen dragen?
Bij voorbaat dank
--> ze staan onder deze link http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-5012568/18108
Ik heb gistermiddag deze rode laarzen gezien, ik vind ze erg mooi maar m'n zusje vindt ze gruwelijk ordinair. Wat vinden jullie? En hebben jullie nog tips bij wat voor kleding ik ze het best zou kunnen dragen?
Bij voorbaat dank
--> ze staan onder deze link http://www.omoda.nl/shop/ ... lange-laars-5012568/18108
zondag 19 september 2010 om 20:07
zondag 19 september 2010 om 20:15
zondag 19 september 2010 om 20:16
zondag 19 september 2010 om 20:17
quote:2Italy2 schreef op 19 september 2010 @ 20:15:
Ik heb ook zulk soort rode laarzen, nog een tikkie stoerder.
Je kunt ze eigenlijk bij van alles aan, jeans, jurkje, rokje...verzin het maar.
Het wordt pas ordi wanneer je er een ordi hoofd boven hebt
Met een mooie klassieke kop vol haar à la Katja Schuurmans is het gewoon hip.
Cool!
Ik heb ook zulk soort rode laarzen, nog een tikkie stoerder.
Je kunt ze eigenlijk bij van alles aan, jeans, jurkje, rokje...verzin het maar.
Het wordt pas ordi wanneer je er een ordi hoofd boven hebt
Met een mooie klassieke kop vol haar à la Katja Schuurmans is het gewoon hip.
Cool!
zondag 19 september 2010 om 20:18
quote:Groen_Druifje schreef op 19 september 2010 @ 20:14:
Fijn, fijn, fijn, alvast bedankt voor de reacties.
Ik dacht: zwarte panty, spijkerrokje, zwart shirt, rode oorbellen + armbanden...Het kan. Maar ik zou zelf helemaal in het zwart gaan en dan alleen die rode laarzen. Maakt het spannender dan wanneer je nog meer rode accenten gebruikt is mijn mening.
Fijn, fijn, fijn, alvast bedankt voor de reacties.
Ik dacht: zwarte panty, spijkerrokje, zwart shirt, rode oorbellen + armbanden...Het kan. Maar ik zou zelf helemaal in het zwart gaan en dan alleen die rode laarzen. Maakt het spannender dan wanneer je nog meer rode accenten gebruikt is mijn mening.