Nietbestaande verhouding

19-09-2010 20:18 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al meer dan een jaar een nietbestaande verhouding.

Lijkt op wat Perel beschrijft zo poetisch in: "het verwart me". Ook hier gaat het om intensief oogcontact. Hij draait liedjes voor mij: die liegen er niet om (liedjes over verliefd zijn). Maar gewoon toenadering zoeken: gewoon kletsen om uit te vissen wat voor figuur het is lukt niet, dan slaat hij dicht. En ik weet het ook niet meer. Het moet alles of niets zijn lijkt het. Een tijd geleden nam zijn aandacht te intensieve vormen aan, ik werd er benauwd van. Telkens stond hij me smachtend op te wachten en reageerde kwaad als ik wat afstand nam (wegkeek). Dat heb ik toen aangekaart om van de overvloed aan aandacht af te komen. Hij ontkende kwaad te zijn en ontkende mij te mogen. Een tijdje later begon hij weer met de liedjes en heftig oogcontact. Graag jullie opinie over dit gedrag.
quote:twinkeling schreef op 19 september 2010 @ 21:11:

Misschien loenst hij en kijkt hij eigenlijk naar je vriendin.
Wat is een kwelling ? Hij mag je niet (zijn eigen woorden).
Het is vrij simpel. Als het een kwelling is en je schiet er niets mee op, weg ermee!
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Welke details wil je weten?
Hoezo liedjes draaien

Laten we daar eens mee beginnen
Kan iemand mij even komen roepen als er duidelijkheid is over dit topic?

Ik zit bij Alleen nog een man
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zodra ik het weet kom ik het even doorgeven

Vooralsnog denk ik dat TO een beetje verwart is
quote:Mariaflyfly schreef op 19 september 2010 @ 21:48:

Welke details wil je weten?quote:Enn schreef op 19 september 2010 @ 21:38:

Waarom kwelt je dit dan? Je bent verliefd op deze man? Heeft hij ook een relatie? Wat wil je dan met dit "zinderende dramatische spannende "contact?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
*proest*

Ja, en waar worden die liedjes gedraaid?

Ik bedoel, wij hebben hier in de stad ook een heel leuk orgel....
Ja, dat vind ik echt.
Het is de knul die de kantine op kantoor runt. Daar eet ik bijna elke dag. Hij gaat ook over de muziek. Het is een enorm leuke kerel om te zien, mediterraan type, met veel sjans, maar ook dus super verlegen. bloost gauw enzo
Als jij al een 'bestaande verhouding' hebt waarom denk je hier dan überhaupt over na?
ja allemaal goede vragen en opmerkingen. snap dat het op lachspieren werkt. als het zo eenvoudig was was ik er allang mee gekapt.
wees dan even duidelijk!
quote:Mariaflyfly schreef op 19 september 2010 @ 22:02:

ja allemaal goede vragen en opmerkingen. snap dat het op lachspieren werkt. als het zo eenvoudig was was ik er allang mee gekapt.

Waar mee gekapt precies? Ik heb niet het idee dat er iets speelt tussen jullie behalve dan dat jij verliefdheid op afstand ervaart?

Ik bedoel dit echt niet lullig echter volgens mij kan je alleen kappen met wat er in jouw hoofd gebeurd wanneer je in de kantine zit.

Maar nogmaals als ik het verkeerd begrijp probeer het dan uit te leggen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mariaflyfly schreef op 19 september 2010 @ 22:02:

ja allemaal goede vragen en opmerkingen. snap dat het op lachspieren werkt. als het zo eenvoudig was was ik er allang mee gekapt.Je maakt het zelf moeilijk. Je praat niet eens met die vent.
ik denk dat we beide verliefdheid op afstand ervaren, ik wil er niets mee (vanwege mijn bestaande verhouding) en hij kan er niets mee (durft niet maar probeert het wel en dat mislukt dan en dan kijkt hij wanhopig en voel ik me ook ellendig). en dat is balen. goed dat jullie mij om duidelijkheid vragen.
Ik zou ook maar eens duidelijk zijn naar hem dan. Dat je met die gevoelens die er blijkbaar zijn niets gaat doen omdat je een relatie hebt. Wel zo vriendelijk omdat even te melden, ondanks dat het vast ook wel wat heeft om zo te smachten met z'n twee.
Je weet het van hem niet want hij geeft niet thuis. Wat wil je hiermee? Veliefdheid op een ander in een relatie geeft in mijn ogen veelal minstens een gevoel van gezapigheid in de bestaande relatie weer. Klopt dit ook voor jou? Of ben je echt ontevreden over je huidige relatie?
je hebt zelf al een relatie begrijp ik?

Dan hoor je toch niks van hem te verwachten?

Verliefdheid ok, maar je doet er dan toch niks mee als je zelf al een relatie hebt.
Wat wil je nu dan eigenlijk van hem? Want je zegt dat je niets van hem wil. Maar dat je, je ellendig voelt als hij wanhopig kijkt.
Beste verhaal van de dag!

Nee, van het weekend!

Je wil er niets mee, dus kind....waar maak je je druk om!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ikke niet begrijp?

Sorry hoor, maar wat een VAAG verhaal .
In zijn keuze van liedjes en zijn blikken is hij wel duidelijk, alleen hij verwacht zo veel (destilleer ik daaruit). Ben wel van plan om eea verder met hem te gaan bespreken, maar ben ook bang waar dat toe zal leiden. Ben niet echt ontevreden over de bestaande verhouding, wel een zekere gezapigheid.
Misschien kijkt hij wel wanhopig omdat hij je niet aan je verstand gepeuterd krijgt dat er echt niets is
Hoe destilleer jij dat dan? Hij práát niet eens met je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven