Nu nog een man....
zondag 19 september 2010 om 22:36
quote:Pompiedoe schreef op 19 september 2010 @ 22:34:
[...]
Humm jij vindt Nicole geen oh oh Cherso type? Vind het niet veel schelen.
Nee ik vind Nicole eigenlijk wel leuk, als ik eerlijk ben
Denk dat ik haar de leukste van allemaal vind
Ze heeft alleen wel een beetje een onderkin
[...]
Humm jij vindt Nicole geen oh oh Cherso type? Vind het niet veel schelen.
Nee ik vind Nicole eigenlijk wel leuk, als ik eerlijk ben
Denk dat ik haar de leukste van allemaal vind
Ze heeft alleen wel een beetje een onderkin
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 september 2010 om 22:48
haha, zat even jullie commentaar van vanavond bij te lezen. Ik zit ook te kijken, maar kreeg steeds meer 'de kriebels' deze aflevering van al het geslijm en de rondfladderende vlinders..
En de keuze voor mike, zo jammer die Elwin is volgens mij echt een leuke vent, alleen die neus..maar soms vond ik hem juist wel aantrekkelijk. Ik ga Elwin zijn nummer maar eens opsporen, zoveel zullen er niet zijn met die naam..
En de keuze voor mike, zo jammer die Elwin is volgens mij echt een leuke vent, alleen die neus..maar soms vond ik hem juist wel aantrekkelijk. Ik ga Elwin zijn nummer maar eens opsporen, zoveel zullen er niet zijn met die naam..
zondag 19 september 2010 om 22:52
quote:Summerdance schreef op 19 september 2010 @ 22:48:
Ik wil eigenlijk alleen weten op Mike en Nicole nog samen zijn
Ze zijn namelijk steeds NIET met elkaar in beeld....
Ik moet de herhaling nog kijken. Maar ik geloof best dat die twee nog samen zijn. Ze lijken me dezelfde types.
Ik vond die Jan leuk. Maar totaal geen match met haar. Onbegrijpelijk dat hij zelf dacht van wel
Ik wil eigenlijk alleen weten op Mike en Nicole nog samen zijn
Ze zijn namelijk steeds NIET met elkaar in beeld....
Ik moet de herhaling nog kijken. Maar ik geloof best dat die twee nog samen zijn. Ze lijken me dezelfde types.
Ik vond die Jan leuk. Maar totaal geen match met haar. Onbegrijpelijk dat hij zelf dacht van wel