* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stoerrrrrr, Yet

Blues, het bevalt haar goed!
Cool Hela, cool!

En hoe is het voor jou?
.
Nah, lange dagen dus, die opgevuld moeten worden! Enig zicht op iets leuks om te doen?

*Hoe zit het met je Truckerdiploma en zo? Staat me vaag iets van bij dat je het niet gehaald had en later weer wel? *
.
En een andere cursus doen met wat meer zicht op werk? Weet ut niet hoor, is een ideetje....
*
En via CWI? In het kader van reïntergratie of zoiets?
*
*
Mooi kut dan allemaal.

Misschien moeten we maar eens een inzamelactie gaan houden voor jou? Of een soort ruilbeurs van kennis?
Bull shit vind ik dat. Jammer van je knieën, echt, want in de catering zijn dames van onze leeftijd meer dan geliefd!

En ook in de zorg...
.
.
Ja, da's waar! maak een carrière binnen de facilitaire dienstverlening joh! Booming business!
*
*
Ja, helemaal waar, kan het niet ontkennen.

Gek genoeg ben ik leidinggevende met alleen maar MAVO en heb ik er straks een paar onder mij zitten die betere papieren hebben. Maar papieren zeggen niet alles, ervaring telt wel degelijk zwaar mee, zo niet zwaarder!
Ik vind dat helemaal niet gek. Jij hebt je bewezen! Maar het is echt voor veel mensen wel een probleem hoor.

*
Slaap lekker strakkies
Jij ook lieve Hela!

En ik blijf mijn oortjes en oogjes voor je open houden! Er moet toch eens wat te vinden zijn voor zo'n kanjer van een wijf dat jij bent!
Blues, ik heb mijn berichten aangepast. Wil je de quotes svp weghalen?
Done, lieverd!
Dacht hier even 10 minuten rustig koffie te drinken, zie ik dat het me zonder uitleg veul te veul tijd gaat kosten om vandaag mee te kunnen praten.

Kunnen we niet iemand vragen forumtoestanden te notuleren in een notulentopic?

Hé Maxima? Hoest met je? Geen nieuws is goed nieuws hoop ik?

Denk aan je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven