* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
yette
zondag 12 september 2010 om 01:26
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 22:30
Stoerrrrrr, Yet
Blues, het bevalt haar goed!
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 22:31
Alle reacties
Link kopieren
Cool Hela, cool!
En hoe is het voor jou?
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 22:33
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 22:37
Alle reacties
Link kopieren
Nah, lange dagen dus, die opgevuld moeten worden! Enig zicht op iets leuks om te doen?
*Hoe zit het met je Truckerdiploma en zo? Staat me vaag iets van bij dat je het niet gehaald had en later weer wel? *
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 22:39
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 22:41
Alle reacties
Link kopieren
En een andere cursus doen met wat meer zicht op werk? Weet ut niet hoor, is een ideetje....
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 22:46
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 22:47
Alle reacties
Link kopieren
En via CWI? In het kader van reïntergratie of zoiets?
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 22:53
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 22:56
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 22:57
Alle reacties
Link kopieren
Mooi kut dan allemaal.
Misschien moeten we maar eens een inzamelactie gaan houden voor jou? Of een soort ruilbeurs van kennis?
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 22:58
Alle reacties
Link kopieren
Bull shit vind ik dat. Jammer van je knieën, echt, want in de catering zijn dames van onze leeftijd meer dan geliefd!
En ook in de zorg...
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:01
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:02
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 23:03
Alle reacties
Link kopieren
Ja, da's waar! maak een carrière binnen de facilitaire dienstverlening joh! Booming business!
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:12
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:13
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 23:15
Alle reacties
Link kopieren
Ja, helemaal waar, kan het niet ontkennen.
Gek genoeg ben ik leidinggevende met alleen maar MAVO en heb ik er straks een paar onder mij zitten die betere papieren hebben. Maar papieren zeggen niet alles, ervaring telt wel degelijk zwaar mee, zo niet zwaarder!
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:20
Ik vind dat helemaal niet gek. Jij hebt je bewezen! Maar het is echt voor veel mensen wel een probleem hoor.
*
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:21
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 23:31
Alle reacties
Link kopieren
Jij ook lieve Hela!
En ik blijf mijn oortjes en oogjes voor je open houden! Er moet toch eens wat te vinden zijn voor zo'n kanjer van een wijf dat jij bent!
Anoniem_13686
zondag 19 september 2010 om 23:31
Blues, ik heb mijn berichten aangepast. Wil je de quotes svp weghalen?
Anoniem_41557
zondag 19 september 2010 om 23:45
Alle reacties
Link kopieren
yette
maandag 20 september 2010 om 16:28
Alle reacties
Link kopieren
Dacht hier even 10 minuten rustig koffie te drinken, zie ik dat het me zonder uitleg veul te veul tijd gaat kosten om vandaag mee te kunnen praten.
Kunnen we niet iemand vragen forumtoestanden te notuleren in een notulentopic?
yette
maandag 20 september 2010 om 16:29
Alle reacties
Link kopieren
Hé Maxima? Hoest met je? Geen nieuws is goed nieuws hoop ik?
Denk aan je
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder