Minnaar deel 12

07-08-2010 12:27 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Scherp Haddock, heel scherp! Weet je zeker dat je erover heen komt?
quote:haddock schreef op 19 september 2010 @ 21:55:

missT, hier alles wel oke. Totdat ik je laatste post las. Ik hou wel van dat directe, ik kom er wel weer overheen.

.Ooooh lieve schat! Hoe kan ik het ooit goedmaken???! Als er iemand geen slappe zak is........
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik lees het nu pas. Jij durft MissT
quote:Miss thang schreef op 19 september 2010 @ 22:10:

[...]

Ooooh lieve schat! Hoe kan ik het ooit goedmaken???! Als er iemand geen slappe zak is........Proest. De tranen lopen me hier over de wangen van het lachen.
Roos, het viel me op omdat ik me afvroeg waarom missT er mee zou zitten...

hahahaaa... missy T toch. Forgiven, en het was niet eens unforgivable.

Als de gelegenheid zich voor doet mag je het nog wel eens goed maken.

Tja, stew, ik vond jouw altijd het meest direct hier. You've got competition....
Nou, zo zie ik dat helegaar niet heur, Captain.
Hahahahaha, Haddockie, ik kom dat nog weleens uitgebreid goedmaken met je!

En dan laat ik nu de eer van de meest directe weer naar Stew gaan (en dan kom ik er gewoon elke keer achteraan kakken dat ik het helemaal met je eens ben)
quote:stewardess schreef op 19 september 2010 @ 21:54:

MissT, doe wat je hart je in geeft! Jij hoeft geen serieuze relatie met ze, het is jouw verantwoording niet en is in the end niet iedereen die vreemd gaat een slappe zak?

Dank je wel trouwens, Stew, voor deze lieve woorden!
Die lieve woorden zeggen natuurlijk ook wel wat over mij. Maar ze zijn wel lief gemeend, en dat ben ik toch ook?
Stew, ik ben het met je eens dat iedereen die vreemd gaat iets van een 'slappe zak' in zich heeft.

Maar als iemand terug gaat naar z'n ex om het weer te proberen (waar ik op zich respect voor heb) maar dan al snel weer buiten de deur wil eten... tja, daar heb ik weinig mee. Zeker niet als eventueel potentieel relatie materiaal, maar waarschijnlijk ook niet 'for the occasion', al heb ik ook mijn zwakke momenten.

En missT, ik oordeel met bovenstaande dus niet over jou (for the record)
haddock: thnx. Tis vnvd ff kut. Ben zo verdrietig: waarom mocht t nou niet zo zijn tussen exnr1 en mij? Werd door iets op tv ineens met de toekomst geconfronteerd, en dat deed me veel pijn. T beangstigt me: kan nog helemaal niet met de toekomst bezig zijn, die bestaat nog niet zonder nr1. Dan komt t onverwachts en hard binnen. Heb er buikpijn van (en vast rode en dikke ogen morgenochtend)...

Sorry, is enorm off topic en nog veel enormerder egopost...
Lieve Bkstr, jij hoeft je niet te verontschuldigen voor off topic gaan. Blijf lekker van je af schrijven, ik weet zeker dat we over een tijdje weer een hele blije (ontopic) post van je lezen.
god wat hoop ik dat stew! Heel mijn hart schreeuwt om exnr1. Ik kan nu in de auto stappen en naar m toe gaan, maar ik doe t niet. Heb m net gesmst, en dat was fijn. Ik mocht gerust mijn hart uitstorten (ik verontschuldigde me natuurlijk ook weer nr hem daarvoor) zeittie, maar hij zei niets over mij missen oid. Bevestigt me steeds weer, dat de beslissing oke was, maar ik zou er alles, echt alles voor willen doen om toch met hem gelukkig te kunnen worden op dit moment.
Stew, die lieve woorden zeggen ook iets over jou!

Haddock, weet dat je niet over mij oordeelt, hoor. En al deed je dat wel, dan had dat (in dit geval) heel weinig zin, want ik doe toch wat ik zelf wil.

Bkstr, ken jij het nummer Oud verdriet van Acda en de Munnik? Moest er opeens aan denken bij je voorlaatste post. Het is niet echt een vrolijk nummer, dus misschien moet je even tot morgen als het licht is wachten met hem te draaien.

Oud verdriet
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 19-09-2010 22:46
Reden: Gaat te snel hier
% gewijzigd
kende het nr niet mt, maar komt wel op mijn gevoel neer zo ongeveer ja.. Ga tv kijken en slapen. Thnx lieverds.. Morgen weer een helemaal nieuwe dag
Bkstr, heb echt ontzettend met jou te doen! Je bent echt ongelooflijk sterk! Echt zo knap hoe jij je er doorheen vecht, jij komt er wel... :-)
Haddock, alles uit je post van 17:42 heb ik al gezegd. Wat me wel duidelijk is geworden is dat ik het nóg een keer moet doen en daarnaast (dé fout van mij) écht niet meer reageren!

Laatst was dat echt zo goed als onmogelijk, toch moet ik, mocht het zich nog een keer voordoen, onthouden wat er gebeurde toen ik eerder wel reageerde, hem wel binnenliet, hem wel nog een keer dingen uit liet leggen.

Nu weer, gisteren die mail, niet op gereageerd. Vanavond weer een sms, maar wel op gereageerd. Hij smste dat hij me mist. Ja verdomme, ik heb hem zo vaak gemist! En precies dat heb ik ook terug gesmst. Waarom? Omdat ik het zo verdomd oneerlijk allemaal vind van hem. Zie het als onrecht, maar weinig mensen kunnen dat laten gebeuren, het negeren. Toch zal ik dat moeten gaan doen. Schiet me nu te binnen, hele goeie van jou! Ik moet niet zeggen dat ik niet zal reageren, ik moet zeggen dat ik geen bericht meer (in welke vorm dan ook) van hem wil. Dank weer Haddock!

Bokstertje, ja van die grenzen dus. Dat irriteert me mateloos! Dat loopt en walst er maar overheen! Waarmee de boodschap afgegeven wordt dat mijn grenzen er dus niet toe doen. Borderline, ik word al ziek als ik het woord lees, te veel ervaring mee. Maar weet je, het maakt niet uit wat hij mankeert. Alle woorden, alle raad, alle advies, alle steun, alle liefde, alles alles alles, hij heeft feitelijk nergens iets mee gedaan. Inderdaad, pas als het te laat was. Ik zei hem laatst: 'Je pakt de reddingsboei pas als je al verzopen bent!'

Die film, je zult het niet geloven! Ik was op mijn werk en daar lag een boekje wat er nóóit ligt. Ik sla het open en zie die film, Loft. Bizar!!

Verder, lieve schat, gewoon een hele dikke voor je!!

Stew, vreemd hè, dat dat houden van dan ook niet gewoon mee kapot gaat. Haat/liefde is het geworden, wat kan ik die man haten! Maar dat is denk ik uit frustratie omdat hij de liefde zo stuk maakt.

Boompje, dus... correct me if I am wrong, er is niks veranderd, toch?

MissT, Champagne, ja natuurlijk Komt dat goed! Maar misschien kun je hem beter aan Haddock geven om iets goed te maken

Bkstr, nog even, helemaal waar wat je zegt, morgen (als je dit leest) weer een helemaal nieuwe dag! En rode ogen? Jammer dan! Elke stap, elk gesprek(je) met ex, elke traan is een stap op weg naar het nieuwe begin wat je al gemaakt hebt maar nog niet zo kunt voelen. Tijd... erg hè... maar weet je, tijd gaat gelukkig wel vanzelf!

Mail doet het niet, maar het is ook tijd voor mijn schoonheidsslaapje
Toy: de nieuwe dag is hier begonnen; we gaan er weer tegenaan. Als ik het zo terug lees springen de tranen weer in mijn ogen. Het is niet alleen het verdriet van het niet meer samen zijn, maar ook het feit dat het ons dus niet gelukt is. De onmacht, het faalgevoel maakt dat ik nog eens extra verdrietig ben. We wilden het allebei echt heel graag, maar het kon gewoon niet meer. Pfffft.

Ik ben benieuwd Toytje hoe het je zal vergaan de komende dagen, en wat voor stuiptrekkingen er van Date zullen komen nog. Hou je haaks lieverd; als iemand het kan ben jij het!

MT, Stew, Boompje en Haddock, en alle anderen: thnx dat ik hier toch off topic van me af kan schrijven. Het helpt me echt! Op naar een nieuwe werkdag; thank god for work!

@Bkster: rot voor je, dat ook je vriendin(nen?) verder weg gaan wonen, juist aan andere single vriendinnen kan je zoveel hebben, gaan weer mee uit en eindeloos kletsen en begrijpen zoveel beter waar je in zit.

Jouw nr 1 mist jou natuurlijk ook, maar sommige types zeggen dat soort dingen niet makkelijk hardop. Ik zag bij AH een boek voor 5 euro waarom m/v zo slecht met elkaar kunnen communiceren (op de achterzijde conclusie van eoa krant dat mannen dat duidelijk niet kunnen).

(Tuurlijk geldt dat niet voor elke man, maar het uiten van/praten over gevoelens (zodt je emotionele steun ervaart) hebben veel mannen later pas geleerd in hun leven).Het is niet onmogelijk (zie Lisannez haar man en hun proces van langs elkaar heen tot aan heel close).

Werk ze vandaag
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Goedemorgen allemaal,

Pff even mn frustratie kwijt hoor  we zouden deze week een date hebben maar gaat niet door,

@Miss thang

Je hebt gelijk hoor dat het zijn verantwoordelijkheid is en niet de jouwe, het is ook niet jou relatie. Indien jullie verliefd worden dan kom je daar ook wel weer uit. Ik zou zeker niet op de feiten vooruit lopen.

@creabea85

Oke als dat duidelijk is voor jullie beide dan zie ik geen issues
@Toy: natuurlijk doet het jou pijn als je hem pijn doet. Dat doe je liever niet en je weet ook dat hij jou niet met opzet pijn doet, maar onbewust/onachtzaam. En jij moet bewust stappen nemen, waarvan je weet dat die hem pijn doen, en die je eigenlijk helemaal niet wil, maar noodzakelijk zijn.

Ik weet ook hoe intens het is met sommige mensen. Ik heb daardoor ook een Pavlov met mijn mobiel (stress als het ding afgaat, door 1 persoon ontstaan) en weerzin om mijn normale mail te lezen (al maanden). Mobiel vorige week opgelost door een andere ringtone te kiezen..

Ik herken mezelf wel in jou, wij zien (door de boosheid heen) ook het lieve al snel weer, de goede bedoelingen, de charme, de pogingen. Maar weten nu ook: zodra je weer normaal doet, denken ze dat de storm voorbij en alles weer goed (vergeten) is. Leunt ie weer opgelucht achterover. Je weet dus op een gegeven moment dat de goede pogingen weer stoppen en je een volgend keer tegen dezelfde grensoverschrijding aanloopt.

Dat blijvend op je hoede zijn en alsmaar begrenzen is vermoeiend, maar noodzaak omdat ze (vaak onbewust) precies jouw zwakke plekken weten te vinden, waarmee jij manipuleerbaar bent. Dat voelt als "gebruikt worden", dat er van jou geprofiteerd wordt.Het pijnlijke is dat zij dit niet expres doen, maar 2e natuur is geworden. Het zijn intensieve relaties, dat heen en weer in het hele scala van gevoel (van woede tot medelijden en wanhoop) is heel vermoeiend.

Een gezonde dosis afstand houden is bijna onmogelijk, omdat ze blijven trekken, niet accepteren, blijven proberen. Je bent dan genoodzaakt helemaal afstand te nemen (wat je eigenlijk diep in je hart niet wil). En dat doet jou ook pijn, als je hem liefhebt.

En als jij afstand neemt, groeit bij hem juist de behoefte om dichterbij te komen.

Een groot hart zoals jij hebt, is heel aantrekkelijk voor een type als hij, die dat eigenlijk heel hard nodig heeft
@Stew: ik vind vreemdgaan lang niet in alle gevallen een geval van slappe zakken. Soms is het een onmacht van jaren en onmogelijk daar samen uit te komen of met verlies van alles wat je samen hebt opgebouwd aan liefde en leven. En weloverwogen de minst schadelijke keuze, waarbij je aan de ander zijn/haar belangen en aan jezelf denkt.
Waarschijnlijk is al veel mosterd, maar wil toch nog even reageren:

MT, wat Oeps (en Speedo) doen buiten het contact met jou om doen is hun eigen verantwoordelijkheid. Zolang jij vrede hebt met jullie relatie mogen zij zelf de verantwoording naar hun gezin toe dragen. Met alle respect, maar als jij het niet was hadden ze wellicht een andere vrouw gevonden.

Lisannez, heb je al een concrete afspraak met minnaar kunnen maken? Heb je al enig idee wat je wil gaan bespreken, of is het puur afscheid nemen? Lijkt me erg moeilijk allemaal ... Hoe gaat het nu verder met je?

Bkstr (grappig hoe iedereen zijn/haar eigen draai eraan geeft, mijne is weer anders!), alles is al gezegd... Het komt goed, uiteindelijk Ik weet niet of het gepast is om dat nu te vragen en als dat niet zo is hoor ik het wel: ik vroeg me af hoe je contact met minnaar is? Is dat er überhaupt nog?

Toy, moet je het nu wel nóg een keer uit gaan leggen voor je definitief alle contact afwijst? Ik denk dat elk signaal er één teveel is. Stuur hem zijn kaartje op en laat hem in zijn sop gaarkoken. Hij geeft geen plank, maar een hele boekenkast voor zijn hoofd (en dan één van echt eiken, geen Billy).

Suzy, ben je al een stap verder gekomen mbt je roommate? Wat is de verhouding tussen jullie eigenlijk, als ik zo vrij mag zijn?

Dulce, waar hang jij uit? Ik mis je reacties! Hoe gaat het met je?

Zelf werd ik in eerste instantie heel tevreden wakker, tot het na een paar seconden leek alsof er een knop ingedrukt werd en ik juist een algeheel gevoel van onvrede kreeg. Toy, je hebt gelijk: wezenlijk is er niets veranderd. Ik heb gisteren verder geprobeerd om zo normaal mogelijk te doen, maar hij voelde heel afstandelijk. Hij heeft tijd nodig om alles te verwerken, dat begrijp ik. Maar eigenlijk toch ook weer niet Ik verwerk nare ervaringen door ze te vervangen met nieuwe, leuke ervaringen. Hij wil eerst de nare ervaringen overdenken en verwerken. Ik kan echt niet meer doen dan dat accepteren en mezelf blijven in ons contact, want mezelf was ik allang niet meer. Ik stuurde hem bijvoorbeeld al nooit meer een smsje om iets grappigs dat ik had meegemaakt te delen, terwijl ik dat normaal wel deed in de vriendschap voor de seks. Puur omdat ik niet teleurgesteld wilde zijn als ik geen reactie kreeg (ik begrijp dat je niet altijd tijd hebt om meteen te reageren, maar hij stuurt soms helemaal niets terug). Ik word daar onzeker van, alsof ik hem niet genoeg boei ofzo. Dat moet ik weer gaan doen, spontaan zijn. Probleem is dat dat de eerste tijd juist weer geforceerd zal voelen. Verdorie, ik mis mijn sv zoals hij was voor de s (en de gevoelens). Ach ja, de tijd zal het leren, hoop ik...
@Bomtoma: balen. En dan weer pas weken verder.. juist na dit wat heftiger contact was het fijn geweest elkaar ff in real te kunnen zien. Blijven intensieve gevoelens, waar je geen kant mee op kan zo, dat maakt het zo frustrerend!
Bom, rot is dat hè? Je kunt gewoon geen kant op dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven