Minnaar deel 12

07-08-2010 12:27 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Strak plan, Haddock, die boot!
Alle reacties Link kopieren
Any gay volunteers?
Alle reacties Link kopieren
Tnx bkstr! ik las inderdaad dat vele van jullie dat ook moeilijk vinden!

Dus..beter nu stoppen??



Nu na een maand is dat moment misschien toch wel makkelijker; hij was thuis in een crisis beland en we moesten maar ff geen contact hebben..



Vervolgens lig ik nu al een week ziek in bed en is die stilte verschrikkelijk!!
Alle reacties Link kopieren
Als je er ziek van bent kan je er beter mee kappen. Een sv moet voor de fun zijn. Niet om je ellendig te voelen.
Alle reacties Link kopieren
He Mermaid: ik zeg niet dat je moet stoppen hoor! Helemaal niet. Maar bezint eer ge begint is hier wel van toepassing denk ik. Dat zul je ook terug lezen overal. Echter zijn de meesten hier (van origine) ook niet single, dus daar ligt dan eerder het probleem. Maar de zijde van de minnares is ook een lastige (zie verhaal Crea bijvoorbeeld); hoe is de rolverdeling, en hoe kun je je daarin schikken?
Alle reacties Link kopieren
quote:cabrioladie schreef op 07 augustus 2010 @ 12:51:

Als je er ziek van bent kan je er beter mee kappen. Een sv moet voor de fun zijn. Niet om je ellendig te voelen.zo had ik het nog niet gelezen: als je ziek bent van het verbroken contact dan belooft dat niet veel goeds. Als je ziek bent vanwege een griepje; so be it
Alle reacties Link kopieren
Mermaid, welkom. Ik ben het helemaal eens met CL, een sv moet je een goed gevoel geven. Beteris het om ermee te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
haha nee ben daar niet ziek van hoor! heb inderdaad griep!

Maar juist als je dan zo veel in bed ligt ga ik altijd piekeren..



heb beloofd geen contact te zoeken zolang ik niets van hem hoor en daar kan ik me prima aan houden..ik zou t alleen erg fijn vinden als dat niet heeeel lang gaat duren!



En tja..of ie me een goed gevoel geeft..daar moet ik maar eens serieus over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Verkeerd gelezen sorry. Beterschap dan.



Niet piekeren, wel nadenken. Alle voors en tegens tegen elkaar afwegen en kijken waar je je het beste bij voelt.

Bij sv blijven en je je af en toe ellendig voelen of breken met sv je even ellendig voelen maar daarn beter in je vel zitten omdat de druk/onzekerheid weg is.
Jeetje, je kan niet eens rustig daten of er is een nieuw deel geopend



@Bds, er is al veel gezegd. Ik vind het goed van je dat je de reacties niet uit de weg bent gegaan en geprobeerd heb je punt aan te duidelijken. Ik denk dat de meesten je punt zeker wel hebben gezien en je beter begrijpen dat je ws vermoed. Niemand twijfelt aan je liefde voor je nr1 en je sv. Het is ook duidelijk dat nr2 niet zomaar een svtje is die je 1-2-3 de rug toe keert. Maar ook bij mij bekruipt het gevoel dat je eventueel bij nr1 blijft bij gebrek aan beter (als in: omdat nr2 zijn gezin niet verlaat). En dat snap ik niet zo heel goed. Uit je postings blijkt zo de angst om zelf een keus te maken, zelf de beslissing te nemen. Ik wens je veel sterkte en wijsheid.



@Bkstr, tis zo leuk om weer een stukje optimisme en humor in je postings te lezen. Ik snap dat je alles nog lang niet achter je hebt gelaten maar een bepaalde lamlendigheid die ik voelde in je berichten lijkt te zijn verdwenen.



@CL, ik moest zo lachen om je onderschrift. Typisch CL, ik 'hoor' het je gewoon zeggen



@Stew, Haddock. PlensValley en RainParade idd wat een waardeloos weer... Goed idee van die minnaarboot trouwens. Hebben we nog een jaar de tijd om gay-minnaars te vinden voor het topic cq de boot. Tenzij Haddock iets te bekennen heeft ?
Alle reacties Link kopieren
Of Haddock nou wel of niet iets te bekennen heeft (zou wel grappig zijn, haha) ik ben nog steeds blij dat je er weer bent captain!



Deel 12 alweer, dat het maar een mooi deel mag worden.
Alle reacties Link kopieren
woww, deel 12 alweer.



Ik ga het geheel anders doen.

BDS, je houdt zielsveel van minnaar, dat is wel duidelijk.

Je wenst hem het beste toe.

Zozeer zelfs dat je er moeite mee hebt dat hij lijdt in zijn huidige situatie. Hij geeft aan het met jouw steun wel vol te houden.

Jij vindt dat hij beter verdient en moedigt hem aan voor dat betere te kiezen.

Ondertussen zit jij ook nog met je eigen relatie. Die is ook niet 100%, niet zo beroerd als minnaar, maar ook wankel.

Jij maakt jezelf wijs dat de relatie van minnaar veeel slechter is en hij er veeeel meer onder lijdt dan jij doet. Daarom pleit je er bij minnaar ook voor dat hij voor iets beters kiest.

Aangezien het bij jou niet zo erg is, kun jij wachten tot minaar een keuze heeft gemaakt. Jouw relatie is tenslotte nog redelijk goed en om die reden vind jij dat jij geen keuze hoeft te maken. Om de keuze voor minnaar duidelijker en makkelijker te maken, geef jij hem aan welke keuzes jij maakt als hij zou besluiten om ergens voor te kiezen.

Voor elke keuze van hem, geef jij aan wat jouw reactie dan zal zijn. Wederom, je wilt het beste voor hem, dus waarom zou je dat niet doen.



Nu nodig ik je uit BDS, om eens op mijn stoel te komen zitten. Kijk eens naar BDS en haar minnaar en hoe hun relatie in elkaar zit. Ze zijn zo hecht dat ze elkaar spiegelen, zie je dat?

BDS die niet gelukkig in haar relatie is, vindt dat minnaar nog ongelukkiger is en daarom maar een keuze moet gaan maken voor zijn geluk. Haar geluk kan even wachten, zo erg is het met haar tenslotte niet.



Zie je nu wat er gebeurd BDS?

Dat vanuit onze positie gezien het niet zoveel uitmaakt of je BDS of minnaar in het verhaal invult?

Voor jullie beiden is de situatie dezelfde, met die uitzondering dat JIJ vindt dat jouw situatie een stuk minder erg is dan die van minnaar.

Wij echter vinden dat de ernst totaal irrelevant is. Los van de ersnt moet ook jij een keuze maken, los van minnaar en nr. 1. Wat wil jij met je leven en hoe wordt jij gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik wel iets te bekennen.... En ik ben ook blij dat Haddock er weer is!



HVJ, ik hoop dat jouw post beter doordringt.
Alle reacties Link kopieren
mooie post HVJ.

Ik geloof dat ik daar ook wel wat van kan leren.
Alle reacties Link kopieren
Jouw minnaar is toch single, Jahoe?



Pfff, zit ik hier; in mijn nieuwe jurkje, nieuwe lingerie, nieuwe high heels. Op windende cd van Lenny K op de achtergrond maar geen seksdate
Alle reacties Link kopieren
Heb wel tijd stewardess
Alle reacties Link kopieren
Hé Stew, nog een overeenkomst! Ben ook helemaal wauws van LK. Ken je deze remix?

HVJ:
Alle reacties Link kopieren
Balen dat je date niet doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
HVJ: knap geformuleerd!



Stew: geen date? Wazzdanou?



Date hier gaat vnvnd ook niet door; minnaar belde vanmiddag en zei dat de kans klein werd. Baal er stiekem natuurlijk wel van, maar goed... Eerst etentje vanavond, en dan misschien maar eens vroeg naar bed hier? MOrgenochtend met vriendin afgesproken, das ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Love4you2, ik denk niet dat je geinteresseerd bent, ik heb nl een bochel, 3 tieten en een houten poot.



CL, heerlijk die remix, ik ga hem meteen op mijn Ipod zetten! Ik had geen seksdate staan hoor, ik ga vanavond iets culinairs doen met vrienden. Ook leuk, maar wel anders. Bkstr, ik denk dat jij je ook wel zal vermaken.
Alle reacties Link kopieren
.... ex nr1 was net hier. Damn wat een mooie man Eigenlijk mis ik hem gewoon een hele boel...
Alle reacties Link kopieren
@stew: ja die van mij is single, en daar heeft ie genoeg van. En wil mij heel graag als zijn vriendin. Kids geen bezwaar ;)

Hij heeft het echt zwaar te pakken van me. En ik van hem.



En waarom heb jij geen date?



(PS: ik ben ook fan van Lenny!!!!)
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik geen date??? Nou misschien omdat ik andere afspraken heb. Heb jij dan zo vaak een seksdate?
Alle reacties Link kopieren
quote:stewardess schreef op 07 augustus 2010 @ 17:27:

CL, heerlijk die remix, ik ga hem meteen op mijn Ipod zetten! Ik had geen seksdate staan hoor, ik ga vanavond iets culinairs doen met vrienden. Ook leuk, maar wel anders. Bkstr, ik denk dat jij je ook wel zal vermaken. Wist het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven