sterretje likken

18-09-2010 09:16 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je met je vrouw of man in bed ligt, in het donker, zou je dan zomaar haar/zijn sterretje likken zonder dat dit eerst goed is schoongemaakt? Of zou je in het heetst van de strijd iets van poep niet opmerken? En zou dat kwaad kunnen?
quote:willem1959 schreef op 19 september 2010 @ 13:30:

natuurlijk heb ik wel van vochtige toiletdoekjes gehoor. Maar zelfs dan blijft het ruiken. Ga er maar eens met je vinger langs en ruik er aan.Opwindende geur, en heeft totaal niets met ontlasting te maken.
zijn gewoon anaalklieren, mn kat heeft ze ook, dus heel normaal.
En toch slik ik liever sperma dan stront. Call me crazy...
Er heerst blijkbaar een enorme taboe op de vraag hoe men omgaat met de ontlasting. Anale seks is inmiddels geaccepteerd op dit forum (je moet relaxen, wijntje erbij, vingertje erin, komt goed). Maar de praktische gevolgen van seks in de chocoladefabriek, daar heeft niemand het over. Ook niet als je er specifiek om vraagt.

Anale seks trekt mij absoluut niet, maar de bezigheid intrigeert me wel. Hoe ga je om met de stank? Of wordt dat op den duur juist aantrekkelijk? Was je daarna je handen? Heb je wit beddegoed? Gebruik je altijd een condoom, of ga je zomaar met je blote pik de fabriek in? Ben je niet bang voor infecties?

En dan sommige homo's met hun darkroom. Is dat niet een enorm poepfestijn? Hoe ruikt het daar? Veeg je het aan elkaar af? Of staat er in elke hoek een doosje vochtige wc-doekjes? Hier heeft men het dus nooit over! Taboe. Jammer.
quote:JohnnyCake schreef op 19 september 2010 @ 15:37:

Hoe ga je om met de stank? Of wordt dat op den duur juist aantrekkelijk? Was je daarna je handen? Heb je wit beddegoed? Gebruik je altijd een condoom, of ga je zomaar met je blote pik de fabriek in? Ben je niet bang voor infecties?

Men zegt dat de stank meevalt, mits je niet hoeft te poepen en die dag wel flink naar de wc geweest bent. Natuurlijk was je je handen. Ik heb wel wit beddengoed maar ik zou er wel een handdoekje onder leggen om eerlijk te zijn.

Condoom is wel een must, wil je inderdaad infecties tegengaan.

Volgens mij dit een type sex wat geiler wordt omdat het iets viezer is dan "normaal".

Ik heb wel wat ervaring met anale sex als in geven, en ik ruik eigenlijk amper wat. 1xtje een beetje... en ik doe er altijd even een handdoekje onder, anders wordt de bank zo vies van het glijmiddel (dat maakt namelijk de meeste rotzooi).
O ik vroeg het aan mn vriendje en hij zei dat de cockring niet naar stront rook, maar naar "je hebt de hele dag onder de dekens lopen rukken en dan ruik je even onder de deken".

Dus.
Ik heb het even aan mijn beste vriend gevraagd die homo is en meer ervaring heeft met anale seks dan ik heb. Volgens hem is er zelden sprake van poepresten of geur na het neuken. Als dat een keer gebeurt dan halen ze hun schouders op, je weet dat het kan gebeuren bij anale seks en wassen ze zich daarna voor ze gaan slapen. Ook rimmen ze elkaar, maar alleen als ze fris gedoucht zijn en dus lekker schoon.
quote:Cherrybomb schreef op 19 september 2010 @ 16:09:

[...]

Men zegt dat de stank meevalt, mits je niet hoeft te poepen en die dag wel flink naar de wc geweest bent. Natuurlijk was je je handen. Ik heb wel wit beddengoed maar ik zou er wel een handdoekje onder leggen om eerlijk te zijn.

Condoom is wel een must, wil je inderdaad infecties tegengaan.

Volgens mij dit een type sex wat geiler wordt omdat het iets viezer is dan "normaal".

Ik heb wel wat ervaring met anale sex als in geven, en ik ruik eigenlijk amper wat. 1xtje een beetje... en ik doe er altijd even een handdoekje onder, anders wordt de bank zo vies van het glijmiddel (dat maakt namelijk de meeste rotzooi).Ha Cherrybomb licht een tipje van de sluier op, moge er meer volgen! Ik kan me goed voorstellen dat met een gezond dieet de ontlasting vrij vast van consistentie is en dat anale seks dan best meevalt. Maar..
Als je schoon bent en dan heb ik het over anale sex en niet over rimmen..valt de geur reuze mee.

Heeft vandaag weer wat geleerd. ...
Een anus enkel en alleen beoordelen als een poepgat is toch wel zo 1940.
Drie uur na de ontlasting, is de anale schacht volledig gezuiverd, en zelfs geurvrij.
quote:roef schreef op 19 september 2010 @ 18:34:

Drie uur na de ontlasting, is de anale schacht volledig gezuiverd, en zelfs geurvrij.

Maar niet de buitenkant hoor.

Heb het zelf net even geprobeerd. gepoept. Vegen met toiletpapier. Bruin, bruin, bruin. Toen het volgens mij schoon was met een vochig toiletdoekje. En verdorrie. Weer bruin. Beetje persen, vegen. Nog meer bruin. Hoe goed moet je het wel niet schoonmaken? Als er geen sex op de agenda staat was het zo wel oke geweest. Maar stel je voor dat je dan onverwachte sex hebt......
Willempie, dan ben je nog niet uitgepoept...
Willem, welke veegtechniek hanteer je? Na 3 keer vegen nog bruin, dat komt toch zelden voor bij mij.

Misschien moet je je reetharen scheren, dat houdt dan wellicht het een en ander vast...
Kan je er een E.Coli infectie van krijgen eigenlijk?
Ja, je kan er om lachen. Maar probeer het maar eens uit als je dit leest.

Ga nu met je vinger langs je sterretje en ruik.
Tsjongejonge wat maak je een probleem. Als je een kont naar kont vindt ruiken dan hou je het toch bij kut?
Loop je wel grote kans dat je een kut naar kut vindt ruiken

En wat dan?

Zolang je de hygiëne een beetje in het oog houdt, en je bent geil genoeg, wat is er dan mis met sterretje likken?
quote:willem1959 schreef op 20 september 2010 @ 09:23:

Ga nu met je vinger langs je sterretje en ruik.ben benieuwd hoeveel formummers dit daadwerkelijk gaan doen vandaag....
De (veelal ongelooflijk kinderachtige) off-topic reacties zijn verwijderd.

Ik heb het al eens eerder gezegd en herhaal nog maar wat dingen:

- Als je de TO niet mag, dan hoef je niet te reageren.

- Als het onderwerp van een topic je niet bevalt, dan hoef je niet te reageren.

- Als je niet over seks wil praten, dan hoef je niet te reageren.

De eerstvolgende die weer op de man/vrouw speelt en van die kinderachtige off-topics neerzet, kan een maatregel conform banbeleid tegemoet zien.
...
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 20-09-2010 21:18
Reden: zie topicwaarschuwing!
% gewijzigd
Beste Willem, je avatar sluit precies (maar dan ook precies!) aan bij het tot drie keer toe herhalen: 'haal je vinger er langs en ruik er maar eens aan!'

Zelf zou ik niet in de buurt komen met vingers, dan wel tong, als er niet eerst gedoucht is. En aan anale sex doe ik alleen als ik weet dat er niets in de weg zit.
quote:willem1959 schreef op 20 september 2010 @ 09:23:

Ga nu met je vinger langs je sterretje en ruik.

Wat een fascinatie Willem moet er wel een beetje om lachen

Ik geef je echter wel gelijk, ook ik gebruik altijd vochtig toiletpapier maar 'ik heb het nooit geprobeerd' maar weet zeker dat als ik met mijn vinger langs mijn anus zou gaan je nog wel wat ruikt. Het zal dan niet vies zijn maar het is toch een soort van afvalgat. Mijn advies,van tevoren goed douchen, desnoods even de douchekop van de slang en je inwendig goed reinigen voordat je aan de slag gaat!
quote:windowsvista schreef op 20 september 2010 @ 19:32:

Beste Willem, je avatar sluit precies (maar dan ook precies!) aan bij het tot drie keer toe herhalen: 'haal je vinger er langs en ruik er maar eens aan!'

Zelf zou ik niet in de buurt komen met vingers, dan wel tong, als er niet eerst gedoucht is. En aan anale sex doe ik alleen als ik weet dat er niets in de weg zit.I rest my case
quote:willem1959 schreef op 18 september 2010 @ 18:42:

Probeer maar. en daarna vinger er langs en ruiken.

Dat heb je nu al 3x gezegd en schijnbaar krijg jij je sterretje niet schoon. Wordt wel een beetje een onsmakelijk topic zo en ik ga het dan ook niet uitproberen. Ik verlang dat ook niet van haar trouwens.

Ik blijf zelf liever aan de voorkant. En in het heetst van de strijd moet ik zeker weten dat er net gedouched is mocht ik nog meer zuidwaarts gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven