Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
'Nacht

Ik ben nog nooit in Jutland geweest Compu dus kan ook weinig aanraden...Aan de kant van Kopenhagen(boven en onder) heb je wel geweldige strandjes.

Ik heb nu al spierpijn...of nog van afgelopen donderdag
Hallo, hier ben ik ook weer eens.

Ik heb een heftige week achter de rug. We hadden brugklaskamp en moesten kamperen met 90 kids. Veel regen en dus natte tenten gehad, vooral de nachten waren zwaar. Maar gelukkig ook genoeg droge periodes om leuke dingen te doen. Ik heb veel opgenomen en ben daar nu een filmpje van aan het maken.

Lastig Compu, dat CV zo'n gat in zijn hand heeft. Redden jullie het verder wel goed financieel?

Luni, wat naar zeg, die dag dat je je moeder tegen kwam. Hoelang hebben jullie elkaar nu al niet gesproken?

Tussen MV en zijn moeder is het nog steeds niet goed. Alle communicatie gaat nu via mij. Ik blijf verder weigeren me erin te mengen. Vindt ze niet leuk, maar ik hou vol.
Hey!

Ja,het was zeker raar Mokkie,wist ook even niet wat ik doen moest hoor.Maar ja,ik laat me niet kennen he en verlaag me zeker niet tot haar niveau

Vind je het lastig om tussen MV en zn moeder te zitten? Lijkt me wel he...

J en ik hadden een gezellig weekend,zaterdagavond al(we zouden eigenlijk uit maar thuis was het ook gezellig ) en gisteren naar een verjaardag,was ook weer leuk.

Ik word een beetje kriebelig Compu,als ik lees van de I-Phone..jij niet?
Grrrr, de wasmachine is stuk! Echt balen, monteur komt vrijdag, dus we moeten nog wat dagen overbruggen. Gelukkig ligt er aardig wat in de kast, dus als er niets geks gebeurt redden we het tot dan, hopelijk doet hij het dan ook echt weer. Kan ik zaterdag meteen gaan marathonwassen...

Oei, dat lijkt me heftig, zo'n brugklaskamp. Helemaal als het de hele week regent. Was het echt een hele week? Zo lang mag je toch niet meer weg van MB?

Waar word je kriebelig van, Luni?
Lekker begin van je week Juultje(not)

Ik werd kriebelig van de aankoop van de I Phone maar ja,het zijn ook mijn zaken niet

Ik heb nog wat voor Hyves...........

Ah zo, ik snap 'm.

Hier is er sinds vorige week zelfs een iPad in huis... op de zaak he, we kunnen zakelijk echt niet meer zonder (JM's woorden, niet de mijne, hoewel het een erg mooi ding is!)

Het is echt balen van de wasmachine, hij is pas 3 jaar oud!

Ik zal even op hyves gaan lezen.
Ik hoop dat het meevalt met de schade,3 jaar is niet oud idd

Hier gaat ie wel,beetje moe maar redelijk wat afleiding.
Ik denk te weten wat het is (lang leve Google) en dat zou niet veel werk moeten zijn.
Duimen dan maar!
Wij hebben ook een Ipad, ze zijn idd echt heel gaaf.

Brugklaskamp was 3 dagen, gelukkig geen hele week.

Wat balen van de wasmachine Juultje.

Luni, ik reageer even op H op jouw bericht.

Wij hadden hier ook een leuk staaltje wb opvoeden. MB kreeg straf toen hij weer eens niet luisterde en ik zei: Ja, MB we gaan je vanaf nu echt keihard opvoeden, waarop hij zei: Nee hoor, ik laat me niet opvoeden
Hij blijft ook uitspraken doen he Mokkie! Geweldig

Een collega heeft ook een Ipad maar ik heb er nog niet naar gekeken....geen idee wat het doet of kan.

Ik had wel een leuke afsluiter van de dag,met mn collega-organisatrice uit engeland gaan eten,heerlijke pasta en gezellig zitten kletsen.Leuk om elkaar zo eens over andere dingen te spreken. Nu wel echt moe dus ik drink mn thee op en ga slapen*gaap*
Haha, geweldig, Mokkie!

Wij lezen nu 's ochtends de krant op de iPad, er zijn tijdschriften voor (nog niet zo heel veel), spelletjes, internet, mail. Het is een groot uitgevallen iPhone, alleen kun je er niet mee bellen. Dat staat ook wat raar, zo'n groot ding aan je oor

Verder ben ik happy vandaag; na maanden zoeken hebben we eindelijk een nieuwe vrijwilliger
Is het een vrijwilliger voor E Juultje?
Ja, ik had niet verwacht dat dat zo lang zou duren, maar goed, het is gelukt
Leuk,wat gaat hij /zij doen?

Ik heb een extreem drukke dag vandaag en foute(nieuwige) schoenen aan,heb net eea ingetaped en dat is beter maar zal toch blij zijn als ze uit kunnen Nog 3 kwartier
Ik post even op hyves.

Oeps, dat is niet fijn! Blaren?
Nee,gewoon ruw,het zijn pumps en de randjes schuren een beetje.Even naar Hyves
Wij lezen 's avonds zelfs voor van de Ipad; sjakie en de chocoladefabriek.

En MV is er muziek op aan het maken.

Fijn Juultje, dat jullie een vrijwilliger hebben gevonden, dat zal inderdaad niet makkelijk zijn.

Gezellig Luni, zo'n etentje.

Ik ga snel verder met filmpje maken van brugklaskamp. Ik maak een filmpje van een minuut of tien van alles wat we gedaan hebben voor de ouderavond volgende week.
Leuk, waar haal je die vandaan? Gekocht of gedownload?

Heeft MV nog interesse in een MacBook G4? Die ligt hier te verstoffen. Zo ja, mail me dan maar.

Succes met je filmpje!
Gedownload.

MV vraagt wat je ervoor wil hebben en wat het precies is (specificaties) pfff, handelaartje.....
Ik zal er eens even achteraan gaan. Logisch hoor, dat hij dat wil weten.
Hoi!

Druk hier maar meld me even*meld*

Zal me ook even melden

Niet echt productief geweest vandaag, energie is even een beetje op. JZ is al weken verkouden en rommelt veel 's nachts, tempartuur hangt steeds tussen de 37,5 en 38, soms iets erboven en daar heeft hij vooral last van met slapen. Bovendien ben ik zelf ook verkouden inmiddels. Ik ben vanmiddag dus maar even mijn bed in gedoken voor een uurtje.
Hello,

Na internetproblemen nu schouder/rugklachten. Dus ik ben hier weer niet veel. Jammer!

Voor allemaal een groet en welterusten.
Balen, Compu! Internet je met een laptop of op een vaste pc? Ik zit altijd veel met mijn laptop op de bank en heb vorige week een soort schootkussen met tafeltje gekocht om 'm op te zetten. Ik heb nu veel minder last van mijn schouders viel me gisteren op!

Jullie ook onweer vannacht? Ook fijn, slaapt JZ eindelijk vrij vlot in na een avondfles, wordt JD wakker van het onweer. Ze heeft tot half 1 bij ons in bed gelegen, toen was het overgedreven en is ze weer in haar eigen bed gaan slapen. Wij sliepen dus ook pas om half 1, ik kan echt niet slapen met z'n drieën in een bed... We zijn dus allemaal weer erg fris en fruitig vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven