Good Luck!
maandag 20 september 2010 om 22:52
Hai!
Vanavond weer stukje verder met de kerstboom, het wordt nog wat
Mal: raar gedoe zeg met die afspraak! Gelukkig ben je goed voor jezelf opgekomen en kun je nu terecht! Leuke schoenen voor J.! En foei voor Malman!
Mamax: fijn dat je meteen terecht kon zeg! Spannend dan de uitslag. Hoe was het nu met vader? Gave laarsjes!
Suus: druk druk druk dus. Ach, dan ben je maar weer bij hè!
Vanavond weer stukje verder met de kerstboom, het wordt nog wat
Mal: raar gedoe zeg met die afspraak! Gelukkig ben je goed voor jezelf opgekomen en kun je nu terecht! Leuke schoenen voor J.! En foei voor Malman!
Mamax: fijn dat je meteen terecht kon zeg! Spannend dan de uitslag. Hoe was het nu met vader? Gave laarsjes!
Suus: druk druk druk dus. Ach, dan ben je maar weer bij hè!
dinsdag 21 september 2010 om 08:43
Paps gaat vandaag onder het mes. Spannend. Mini is vannacht ziek geworden en ik voel me ook niet lekker, dus ik duik zo weer naast Mini in het grote bed.
Star, Hema wordt vandaag niks, maar als ik er van de week nog kom wil ik wel even voor je kijken?
Suus, bult zie je ook als ik kleren aan heb, litteken niet. Ook nog een goeie toch?
Bam, wat heeft Enka voor moois gemaakt voor je?
Mal, nieuwe doos halen en Malman er geen een geven ?
Star, Hema wordt vandaag niks, maar als ik er van de week nog kom wil ik wel even voor je kijken?
Suus, bult zie je ook als ik kleren aan heb, litteken niet. Ook nog een goeie toch?
Bam, wat heeft Enka voor moois gemaakt voor je?
Mal, nieuwe doos halen en Malman er geen een geven ?
dinsdag 21 september 2010 om 09:07
quote:Star schreef op 21 september 2010 @ 09:01:
[...]
Hier niet helaas. Heb paar jaar terug lelijke bult op mijn enkel weglaten halen en is echt niet mooi
Ik heb op mijn buik ook een prachtexemplaar , maar ook geen littekenspul gebruikt ( wist toen nog niet dat het bestond, en nu ben ik er aan gehecht )
werkt dus niet altijd dat spul, jammer
[...]
Hier niet helaas. Heb paar jaar terug lelijke bult op mijn enkel weglaten halen en is echt niet mooi
Ik heb op mijn buik ook een prachtexemplaar , maar ook geen littekenspul gebruikt ( wist toen nog niet dat het bestond, en nu ben ik er aan gehecht )
werkt dus niet altijd dat spul, jammer
dinsdag 21 september 2010 om 09:11
dinsdag 21 september 2010 om 11:33
Zo, ventje slaapt eindelijk weer. Schoonvader gestrikt om Maxi uit school te halen, hoef ik niet met een koortsig mannetje over straat.
Star, brilletje is leuk, staat hem erg pittig. Hij is donkerblauw en de pootjes zijn in het midden zilver. Vent heeft met z'n Blackberry de foto's gemaakt, dus heb ze niet op de computer.
Bam, ik wist niet dat er een nieuw logo kwam, leuk!
Amalia, Amalia, wie was dat ook alweer Niet zo gek doen hoor, ik heb helemaal niet het gevoel dat je er bijna niet bent. Wel minder, maar met 3 is dat logisch toch? Maar het is natuurlijk altijd gezellig als je er meer bent. Zal zo even een foto maken van de Bugaboo.
Star, brilletje is leuk, staat hem erg pittig. Hij is donkerblauw en de pootjes zijn in het midden zilver. Vent heeft met z'n Blackberry de foto's gemaakt, dus heb ze niet op de computer.
Bam, ik wist niet dat er een nieuw logo kwam, leuk!
Amalia, Amalia, wie was dat ook alweer Niet zo gek doen hoor, ik heb helemaal niet het gevoel dat je er bijna niet bent. Wel minder, maar met 3 is dat logisch toch? Maar het is natuurlijk altijd gezellig als je er meer bent. Zal zo even een foto maken van de Bugaboo.
dinsdag 21 september 2010 om 12:41
Even snel, want ik ben bij vriendin! Maar de echo was mooi, de nekplooi was 1 mm. dus nu een weekje wachten op de bloeduitslagen.
Baby is een slaapkop, lag er niet goed voor, dus ik moest springen en toen werd ie wakker
Schattig hoor ik heb veel plaatjes mee gekregen. En ben bijgesteld naar 5 april.
Baby is een slaapkop, lag er niet goed voor, dus ik moest springen en toen werd ie wakker
Schattig hoor ik heb veel plaatjes mee gekregen. En ben bijgesteld naar 5 april.
Stressed is just desserts spelled backwards