Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 14:07:

Ja, het schijnt dat dat niet eens kan. Zij kan bijvoorbeeld ook geen afspraken cancellen op cardiologie bijvoorbeeld. Ik vind het echt een raar verhaal. Misschien iemand in het ziekenhuis die een hekel aan me heeft? Dat schoot ook meteen in mijn hoofd, maar dat is natuurlijk waanzin, haha
Dat is hoger dan waar Mini doorzakt zeker? Anders had je met dat zooltje misschien wat vaker kunnen wisselen. Alhoewel ik die schoenen die je een tijd geleden gepost had helemaal niet zo verkeerd vond.
Ik weet het niet hoor Mamax, ik zie Mr J wel eens lopen op zijn andere schoenen (sandaaltjes bijv.) en dan zie ik geen verschil met zijn gewone schoenen, maar de orthopeed die ziet dan dat hij heel erg doorzakt. Ik heb er echt geen verstand van
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, onwijs gaaf die laarzen voor jongens! Jas is ook leuk, Ceetje heeft die van vorig jaar nog, net zoiets.

Groene trui niet gekocht, hadden 'm hier in mijn Hema niet.

Jin, taart kan je al wel maken. Gaat sowieso flink wat tijd in zitten.
Heb van de week een paar laarsjes nog voor Ceetje gekocht bij de Scapino, om af te trappen op school, vind ik zo zonde van die dure. Maar vind ze wel erg plastikkerig eigenlijk.
Malman lijkt zelf wel zwanger en HCG belast. Ik mag niet eens de laatste minimagnum eten uit het pakje van 6 waar ik er nog geen 1 van heb gehad
Tsss, Malman is ook niet aardig. Hij mag nog blij zijn dat je hem niet naar AH stuurt voor een doos Gold....

Zo, ik ben weer thuis. Lange dag gehad op cursus bij joe in de city Mal. Ochtend saai en weinig toevoegende waarde, middag prima. Morgen nog en dan ben ik weer bijgeschoold.

Kokos nog gespot vandaag? Ff Jeetje in bed leggen en dan lees ik bij.

Ach mijn kleine ventje is zo lief!

Ik zie net op de beeldbabyfoon, dat hij in bedje zijn vingers aan het tellen is, wat schattig!