Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 14:07:

Ja, het schijnt dat dat niet eens kan. Zij kan bijvoorbeeld ook geen afspraken cancellen op cardiologie bijvoorbeeld. Ik vind het echt een raar verhaal. Misschien iemand in het ziekenhuis die een hekel aan me heeft? Dat schoot ook meteen in mijn hoofd, maar dat is natuurlijk waanzin, haha
Dat is hoger dan waar Mini doorzakt zeker? Anders had je met dat zooltje misschien wat vaker kunnen wisselen. Alhoewel ik die schoenen die je een tijd geleden gepost had helemaal niet zo verkeerd vond.
Ik weet het niet hoor Mamax, ik zie Mr J wel eens lopen op zijn andere schoenen (sandaaltjes bijv.) en dan zie ik geen verschil met zijn gewone schoenen, maar de orthopeed die ziet dan dat hij heel erg doorzakt. Ik heb er echt geen verstand van
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, onwijs gaaf die laarzen voor jongens! Jas is ook leuk, Ceetje heeft die van vorig jaar nog, net zoiets.

Groene trui niet gekocht, hadden 'm hier in mijn Hema niet.

Jin, taart kan je al wel maken. Gaat sowieso flink wat tijd in zitten.
Heb van de week een paar laarsjes nog voor Ceetje gekocht bij de Scapino, om af te trappen op school, vind ik zo zonde van die dure. Maar vind ze wel erg plastikkerig eigenlijk.
Malman lijkt zelf wel zwanger en HCG belast. Ik mag niet eens de laatste minimagnum eten uit het pakje van 6 waar ik er nog geen 1 van heb gehad
Tsss, Malman is ook niet aardig. Hij mag nog blij zijn dat je hem niet naar AH stuurt voor een doos Gold....

Zo, ik ben weer thuis. Lange dag gehad op cursus bij joe in de city Mal. Ochtend saai en weinig toevoegende waarde, middag prima. Morgen nog en dan ben ik weer bijgeschoold.

Kokos nog gespot vandaag? Ff Jeetje in bed leggen en dan lees ik bij.

Ach mijn kleine ventje is zo lief!

Ik zie net op de beeldbabyfoon, dat hij in bedje zijn vingers aan het tellen is, wat schattig!
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 19:44:

Ik zie net op de beeldbabyfoon, dat hij in bedje zijn vingers aan het tellen is, wat schattig!Das idd schattig Mal
Hij moet slapen het mormel

Toch wel fijn zo'n babyfoon met beeld.
Ik vind het zo schattig, dat hij niet kan slapen nog, maar dan zo lief aan het tellen is. Hij ligt nu wel lekker te maffen hoor
Ik denk dat ik voor miniMal de oude babyfoon ga gebruiken met beeld die we voor het medisch KDV hadden gekocht.

Is toch wel fijn om ze in beeld (en geluid) te hebben, vind ik.
Zit je met twee schermen naast elkaar
Overdag nog maar eentje
Leuk hè Star, mannen vinden ze ook helemaal geweldig. Wil je die groene nog wel? Ik denk dat ik morgen nog even langs de Hema ga voor die grijze met col, moet ik kijken of hij bij mij nog hangt?

Luxe hoor Mal, zo'n babyfoon met beeld. Lijkt me zo leuk om je kleintje te bekijken als hij het niet door heeft.

Vanmiddag naar de algemeen chirurg geweest. Zij zag de toegevoegde waarde van opereren niet echt in. Nu heb ik een bult, dan een litteken. Omdat ik de toegevoegde waarde wel zag heeft ze me wel doorgestuurd voor een MRI. Daar kon ik toevallig ook vanmiddag al terecht. Best lastig 45 minuten stil liggen als je last hebt van enorme hoestbuien. Ze kwam zelfs met een zwart/wit bal aan (waar ik tijdens een hoestbui bijna in stikte ) gelukkig hielp het verder wel iets. Volgende week donderdag krijg ik de uitslag bij een andere chirurg.
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 19:44:

Ik zie net op de beeldbabyfoon, dat hij in bedje zijn vingers aan het tellen is, wat schattig!Wat schattig Mal!
Fijn dat ze je toch doorgestuurd heeft, en wat kon je snel terecht zeg. Haha wel lief zo,n bal
quote:Jinny schreef op 19 september 2010 @ 20:23:

ik las snijf-olie haha.

Ik ook

Ben benieuwd Bam! Klinkt goed.
jullie zijn niet wijs
Ik ben ook benieuwd
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:15:

Het enige wat ze konden bedenken is dat ze per ongeluk mijn afspraken hebben verwisseld met iemand die het niet meer nodig had (door een miskraam bijvoorbeeld). Omdat ik ook geen bericht had gehad van hun dat het niet doorging.

Tss, prutsers!

Na, morgen lekker loeren. Zie je gewoon een heuse baby met armpjes enzo. Leuk man!
Ik ben het met je eens hoor Mamax, een bult is raar, een litteken vervelend: zie hier je toegevoegde waarde!

Deze heb ik overigens voor Juul een tijd terug gekocht!
Hier zie je de foto wat groter
Zo, ik ben moe. Ben een post HBO bijscholing aan het doen en daar gaat nogal wat reistijd in zitten plus dat ik ineens 4 dgn per week aan de bak moet. Vandaar wat afwezig dus.

Maar ik denk wel aan jullie hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven