Good Luck!
maandag 20 september 2010 om 10:12
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:04:
Nou, ik werd al helemaal zenuwachtig. Ben ik nu een momzilla?
Normaal zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar ik vind dit gewoon een belangrijke afspraak.
Je hebt helemaal gelijk, ik had ook op mijn strepen gaan staan.
Helemaal goed juist, soms is het nodig om voor jezelf op te komen.
Ze lossen het daar maar op. Jij gaat morgen lekker naar je kindje kijken.
Nou, ik werd al helemaal zenuwachtig. Ben ik nu een momzilla?
Normaal zou ik er niet zo moeilijk over doen, maar ik vind dit gewoon een belangrijke afspraak.
Je hebt helemaal gelijk, ik had ook op mijn strepen gaan staan.
Helemaal goed juist, soms is het nodig om voor jezelf op te komen.
Ze lossen het daar maar op. Jij gaat morgen lekker naar je kindje kijken.
maandag 20 september 2010 om 10:15
maandag 20 september 2010 om 10:16
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:15:
Het enige wat ze konden bedenken is dat ze per ongeluk mijn afspraken hebben verwisseld met iemand die het niet meer nodig had (door een miskraam bijvoorbeeld). Omdat ik ook geen bericht had gehad van hun dat het niet doorging.Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar dan is er ook gewoon plek, want dat houd in dat er morgen iemand niet op komt dagen!
Het enige wat ze konden bedenken is dat ze per ongeluk mijn afspraken hebben verwisseld met iemand die het niet meer nodig had (door een miskraam bijvoorbeeld). Omdat ik ook geen bericht had gehad van hun dat het niet doorging.Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar dan is er ook gewoon plek, want dat houd in dat er morgen iemand niet op komt dagen!
maandag 20 september 2010 om 10:43
Nekplooi zien ze meteen, maar het wordt een kansberekening samen met de bloedtesten die ik al heb gedaan anderhalve week geleden (als ze op de echo niks zien, kun je toch nog een slechte of goede score hebben).
En ze hadden mijn afspraak meteen al opgevuld. Handig
Ik vind die wollen jassen ook zo leuk, maar durf het niet zo goed te kopen omdat je het niet zelf kunt wassen
Ik vind die wollen jassen ook zo leuk, maar durf het niet zo goed te kopen omdat je het niet zelf kunt wassen
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 20 september 2010 om 11:02
quote:Maleficent schreef op 20 september 2010 @ 10:43:
Nekplooi zien ze meteen, maar het wordt een kansberekening samen met de bloedtesten die ik al heb gedaan anderhalve week geleden (als ze op de echo niks zien, kun je toch nog een slechte of goede score hebben).
Ik vind die wollen jassen ook zo leuk, maar durf het niet zo goed te kopen omdat je het niet zelf kunt wassen jawel hoor, gewoon doen!
Ik vind die wollen jassen ook zo leuk, maar durf het niet zo goed te kopen omdat je het niet zelf kunt wassen jawel hoor, gewoon doen!
maandag 20 september 2010 om 11:21
Ik gooi ze ook gewoon in de wasmachine hoor Mal. Die van Maxi nu een keer of 4 gewassen (hij kan die van vorig jaar nog aan) en die ziet er nog als nieuw uit. Wel op het wolprogramma natuurlijk.
Bam, het is niet normaal wat die schoenen kosten inderdaad. We waren nu 230 euro kwijt voor 2 paar laarzen. Maar goed, ik vind goede schoenen heel belangrijk en ik wil ook leuke.
Ik heb die triple test ook 2 keer gehad (bij Mini was hij standaard, bij Maxi vonden ze het interessant of daar een afwijkende uitslag uit zou komen omdat ik zo'n gigantische cyste had) en beide keren was het goed. Maar ik dacht dat de dikte van de nekplooi op zich ook al heel veel zegt.
Bam, het is niet normaal wat die schoenen kosten inderdaad. We waren nu 230 euro kwijt voor 2 paar laarzen. Maar goed, ik vind goede schoenen heel belangrijk en ik wil ook leuke.
Ik heb die triple test ook 2 keer gehad (bij Mini was hij standaard, bij Maxi vonden ze het interessant of daar een afwijkende uitslag uit zou komen omdat ik zo'n gigantische cyste had) en beide keren was het goed. Maar ik dacht dat de dikte van de nekplooi op zich ook al heel veel zegt.
maandag 20 september 2010 om 12:03
maandag 20 september 2010 om 13:45
maandag 20 september 2010 om 14:07
maandag 20 september 2010 om 14:08