Mode & Beauty alle pijlers

levi's 501

20-09-2010 14:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een levi's 501 (true new) kopen.

Ik draag van spijkerbroeken (esprit) maat 33. Maar nu hoorde ik dat levi's kleiner valt. Weet iemand dat ?

En hoe valt de broek verder, taillehoogte en bovenbeenwijdte ?
Waarom ga je er niet gewoon eentje passen in de winkel?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Da's zo passé Twister

Levi's 501 is van oorsprong een mannenbroek, dus de pijpen zitten strakker: er is minder ruimte voor vrouwenheupen en een vrouwenkont.
Levi's is inderdaad zoooo 90's!

Maar ik vond ze heerlijk zitten en ik kreeg er eerlijk gezegd wel een nice butt in!

Ik zou ze niet online kopen maar eerst ergens gaan passen als ik jou was!
ben niet zo van het winkelen en passen.

Maar zag ze bij de Wehkamp. Heb besloten gewoon 2 maten te bestellen, 34/32 en 36/32. Vond de wassing true new zo mooi.

Ik dacht ook altijd dat het een mannenbroek was, weet dat vroeguh mijn vriendjes ook een 501 droegen.

Ben dus benieuwd of het model is aangepast aan het vrouwelijke figuur.
Ik droeg vroeger (denk aan begin jaren 90) trouwens altijd Levi's 501. Dat was toen echt retehip!

Ik zou spijkerbroeken altijd passen in de winkel. Er zijn zoveel verschillende modellen en maten mogelijk. Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan online shoppen. Ik weet dan nooit welke maat ik moet bestellen en of ik de stof in het echt wel mooi vind.
Ik kan me vergissen, maar was de vrouwelijke variant van de 501 niet de 901? Ik moet er ergens in de kast nog één hebben liggen, maar ik geloof nooit dat ik 'm nog aankan
501 is toch niet aangepast aan een vrouwelijk figuur?! Of is dat nieuw?

De 901 is idd de vrouwelijke tegenhanger en valt heeeel erg hoog. Maar als je nu bv Indian Rose gewend bent, valt de 501 ook heeeel erg hoog.
En aangezien Levi's confectie is, is de ene 34/32 niet altijd de andere 34/32....
Je draagt nu 33, en je bestelt 34/32 & 36/32? Why? Ik zou 33/32 & 34/32 bestellen.
LEVI'S is zoooo 2011!

de levi's spijkerbroeken komen helemaal terug!

de levi curve...

bold curve, demi curve en de slight curve!

Geloven jullie mij niet? Google maar..
Bij 'curve' verwacht je ook wel wat grotere maten, ook voor de dames met de echte 'curves' zeg maar. Maar zo te zien zit dat er toch echt weer niet in, ze gaan blijkbaar tot jeansmaat 33. En dan adverteren alsof er met die curve id lijn er een jeans voor elke vrouw is.
Klopt, heel misleidend. In de Levi store hadden ze ze zelfs maar tot maat 31? Lekker curves zonder curves. Ik begrijp hier niets van.
quote:littlemissvixen schreef op 20 september 2010 @ 15:57:

Je draagt nu 33, en je bestelt 34/32 & 36/32? Why? Ik zou 33/32 & 34/32 bestellen.

Omdat Levi's strakker/kleiner zou uitvallen. En bij Esprit is een 34 maat 44 en bij de tabel van Levi's is 36 maat 44.

Andere maatvoering dus.

En de Curve had ik ook ontdekt, maar die gaat inderdaad maar tot 33 en dat is volgens de maattabel van Levi's 40-42. Voor mij te klein.
quote:Hermes schreef op 20 september 2010 @ 14:46:

Da's zo passé Twister

Levi's 501 is van oorsprong een mannenbroek, dus de pijpen zitten strakker: er is minder ruimte voor vrouwenheupen en een vrouwenkont.

Ik heb er hier nog 10 liggen,(maat 31-32)

Zelfs mijn man mag dit ouderwetse model niet meer aantrekken,en is overgestapt op een 512.
quote:jolief schreef op 20 september 2010 @ 16:27:

LEVI'S is zoooo 2011!

de levi's spijkerbroeken komen helemaal terug!

de levi curve...

bold curve, demi curve en de slight curve!

Geloven jullie mij niet? Google maar..Maar dit gaat dus specifiek over de 501, niet over de nieuwe 'hippe' modellen. En de 501 is toch tamelijk ehhhhh over de datum, zullen we maar zeggen
de 501 is ook over de datum, ben ik het mee eens, maar

deze wassing true new (krijg helaas geen plaatjes geplakt) vind ik erg mooi.

Ik krijg ze vandaag binnen en ik ben zelf ook benieuwd hoe ik de pasvorm vind. Ik heb zelf ook alleen lagere modellen (oa Play van Esprit, G-Star).
Laat je even weten hoe ze zitten? Ben erg benieuwd.
Verslag van de Bold Curve straight: zit voor geen meter. Ik heb hem dus besteld via internet en kreeg hem vandaag binnen (wel snel btw) Mooie wassing maar zit voor de rest niet goed. Ik had het rechte model genomen want de skinny was uitverkocht. Deze gaat dus weer terug en ik hoop dat de skinny weer snel voorradig is. Mijn curves passen er wel goed in, dat dan weer wel.
verslag van de 501: zit ook voor geen meter.

De 34 was te krap en de 36 veel te groot.

De taillehoogte was echt heel erg hoog en het model zou straight zijn, was meer het wortel-idee.

Ook de wassing viel tegen, op de foto veel mooier.

Dus conclusie: het is echt zoooo jaren 90 dit model en dus niet aangepast aan het huidige modebeeld.
Wat jammer Luca. En nu?
geen Levi's meer voor mij.

Hou het gewoon weer bij Esprit en G-Star.
Ik overweeg ook om een Levi's 501 te kopen.Maar ga dus ook

meteen naar de winkel om ze te passen.

Luca,jammer dat het niet gelukt is met de Levis 501.Maar Esprit is ook heel mooi.
quote:Mac123 schreef op 21 september 2010 @ 13:36:

Verslag van de Bold Curve straight: zit voor geen meter. Ik heb hem dus besteld via internet en kreeg hem vandaag binnen (wel snel btw) Mooie wassing maar zit voor de rest niet goed. Ik had het rechte model genomen want de skinny was uitverkocht. Deze gaat dus weer terug en ik hoop dat de skinny weer snel voorradig is. Mijn curves passen er wel goed in, dat dan weer wel.Ik heb de Slight Curve Skinny (slim) gekocht! Hij zit echt perfect! Sluit heel mooi aan en zit eigenlijk al direct heerlijk!
Waar zitten jouw curves Jolief? Ik heb een zwemband teveel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven