De koelkast is dood
dinsdag 21 september 2010 om 19:20
Ja hoor nu ga ik maar eens heul zielig zitten zijn,de afgelopen week waren lief en ik gezellig verkouden,ik daarbovenop ongesteld en hij loopt weer met zijn wond te emmeren boehoe en wat gebeurd er als klap op de vuurpijl onze koelvries combi is dood, het doet nikkes nakkes nada.
Nu verwacht ik wel dat er gezegd word haal een nieuwe/2e hands maar dat zit er voorlopig niet in voor ons, dus mijn vraag is:
Hoe kan ik spullen die in de koelkast horen zo goed mogelijk koelhouden?
Nu verwacht ik wel dat er gezegd word haal een nieuwe/2e hands maar dat zit er voorlopig niet in voor ons, dus mijn vraag is:
Hoe kan ik spullen die in de koelkast horen zo goed mogelijk koelhouden?
dinsdag 21 september 2010 om 19:36
quote:ronniemitchel schreef op 21 september 2010 @ 19:32:
Ik moet er vandoor, maar kom later vanavond even terug ,alvast heel erg bedankt voor de ideeen,ga gelijk even rondbellen voor ijsblokjes en koelbox Ook even koelelementen vragen.
Ik moet er vandoor, maar kom later vanavond even terug ,alvast heel erg bedankt voor de ideeen,ga gelijk even rondbellen voor ijsblokjes en koelbox Ook even koelelementen vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 21 september 2010 om 19:37
Ik zit ook een takke-eind bij je vandaan anders had je het bij mij kunnen stallen en had ik wel voor vervoersbedrijfje gespeeld als je er een gevonden had, maar je zit zo ver weg
sowieso tot aan morgenochtend zou ik mijn spullen in de koelkast laten zitten, het houdt elkaar wel koel, en morgenochtend gelijk de gemeente bellen,
sowieso tot aan morgenochtend zou ik mijn spullen in de koelkast laten zitten, het houdt elkaar wel koel, en morgenochtend gelijk de gemeente bellen,

dinsdag 21 september 2010 om 19:45
dinsdag 21 september 2010 om 19:49
dinsdag 21 september 2010 om 19:52
Deze is in Rotterdam, misschien een beetje ver. http://link.marktplaats.nl/379990802
http://link.marktplaats.nl/379536978
Deze ook in Rotterdam, gratis
http://link.marktplaats.nl/379536978
Deze ook in Rotterdam, gratis
dinsdag 21 september 2010 om 20:00
quote:dangeensuus schreef op 21 september 2010 @ 19:39:
met 280 in de maand vrees ik dat ze ongeveer 300 euro tekort komt om hem te betalen Erine....
Ik weet toch niet of ze helemaal geen geld heeft, maar het zoekt wat gemakkelijker als ik weet dat ie of gratis moet zijn. Of max 30 euro ofzo mag kosten...
Was goed bedoelt
met 280 in de maand vrees ik dat ze ongeveer 300 euro tekort komt om hem te betalen Erine....
Ik weet toch niet of ze helemaal geen geld heeft, maar het zoekt wat gemakkelijker als ik weet dat ie of gratis moet zijn. Of max 30 euro ofzo mag kosten...
Was goed bedoelt
dinsdag 21 september 2010 om 20:45
Ik heb Vriend gevraagd of hij nog een koelkast op zijn werk heeft staan die niemand gebruikt, maar helaas.
Vriend stelde voor om te kijken wat er mis mee is, maar Heerlen is echt, echt te ver (dan kunnen we net zo goed geld overmaken, maar dat doen we niet) maar heb je niemand technisch in je vriendenkring? Iemand die misschien de koelkast voor nog een tijdje op kan lappen? Iig kijken wat er mis mee is, vaak is het een onderdeeltje van een paar euro (en daar rekenen officiele monteurs een jezus bedrag voor aan uurloon)
Succes in ieder geval
Vriend stelde voor om te kijken wat er mis mee is, maar Heerlen is echt, echt te ver (dan kunnen we net zo goed geld overmaken, maar dat doen we niet) maar heb je niemand technisch in je vriendenkring? Iemand die misschien de koelkast voor nog een tijdje op kan lappen? Iig kijken wat er mis mee is, vaak is het een onderdeeltje van een paar euro (en daar rekenen officiele monteurs een jezus bedrag voor aan uurloon)
Succes in ieder geval

dinsdag 21 september 2010 om 23:18
quote:Kikkerrr schreef op 21 september 2010 @ 20:49:
Toch aanvragen bij de gemeente. En als er nog geen rekening bekend is waarop het gestort kan worden dan kan je vragen of het rechtstreeks aan de leverancier kan worden betaald en anders via een kasbetaling.Hee dat wist ik niet bedankt voor de tip.
Toch aanvragen bij de gemeente. En als er nog geen rekening bekend is waarop het gestort kan worden dan kan je vragen of het rechtstreeks aan de leverancier kan worden betaald en anders via een kasbetaling.Hee dat wist ik niet bedankt voor de tip.
dinsdag 21 september 2010 om 23:24