3 drupjes per maand?
dinsdag 21 september 2010 om 21:50
dinsdag 21 september 2010 om 22:04
dinsdag 21 september 2010 om 22:12
quote:keedy schreef op 21 september 2010 @ 21:50:
Ja hoor, ze bestaan. Meestal een dag of 3 in totaal hier. Maar dag 2 en 3 zouden met inlegkruisje kunnen, zo enorm weinig is het dan. En eigenlijk amper pijntjes, klein beetje de eerste dag, maar is verwaarloosbaar.Idem hier, meestal dan. Eens in de zoveel maanden is ´t wat heviger en duurt ´t een dag of 4-5, maar nooit langer.
Ja hoor, ze bestaan. Meestal een dag of 3 in totaal hier. Maar dag 2 en 3 zouden met inlegkruisje kunnen, zo enorm weinig is het dan. En eigenlijk amper pijntjes, klein beetje de eerste dag, maar is verwaarloosbaar.Idem hier, meestal dan. Eens in de zoveel maanden is ´t wat heviger en duurt ´t een dag of 4-5, maar nooit langer.
dinsdag 21 september 2010 om 22:32
na de geboorte van mijn kinderen liep ik leeg: zeker 7 dagen, waarvan de eerste dagen met super-plustampons én maandverband.En maar stressen in de trein of er geen mega-vlek ontstaat. Pil hielp niet (meer), want menstruatiepatroon werd volledig in de war gestuurd. Nu Mirena en weliswaar onregelmatiger, maar veel minder ongesteld: een zegen
dinsdag 21 september 2010 om 22:33
Ik ben maar twee dagen echt ongesteld, daarna drupjes. En alleen de eerste dag doorlekgevaar. Maar: die eerste dag kun je me opvegen, wee-achtige buikkrampen, zere benen en zo labiel als ikweetniewat. De dagen ervoor ook. En chagrijnig! Dus ik geloof dat ik liever wat langer ben en dan wat minder heftig...
dinsdag 21 september 2010 om 22:38
quote:Quacker schreef op 21 september 2010 @ 21:50:
Ja, ik ook.
Sinds de geboorte van mijn dochter (KS) is het niet veel meer. En omdat het maar niet lukt zwanger te worden van nr2 een bron van zorg. Maar alles gecheckt en is in orde.
Het is trouwens meer dan 3 drupjes, maar net wat fleecemuts zegt.
Vanwaar je nieuwsgierigheid?Is dat netzoiets als maagdenvlies?
(Sorry, ik las er snel overheen en toen kreeg ik die associatie :p)
Ja, ik ook.
Sinds de geboorte van mijn dochter (KS) is het niet veel meer. En omdat het maar niet lukt zwanger te worden van nr2 een bron van zorg. Maar alles gecheckt en is in orde.
Het is trouwens meer dan 3 drupjes, maar net wat fleecemuts zegt.
Vanwaar je nieuwsgierigheid?Is dat netzoiets als maagdenvlies?
dinsdag 21 september 2010 om 22:50
dinsdag 21 september 2010 om 23:14
De eerste twee dagen verga ik van de buikkramp, kan dan bijna niet meer lopen. En de laatste drie dagen heb ik migraine. Dus tsja, ik ben altijd wel een dag of vijf uitgeschakeld...
Ohja, en de eerste twee dagen is het ook behoorlijk veel, de laatste drie dagen een paar druppeltjes.
Ohja, en de eerste twee dagen is het ook behoorlijk veel, de laatste drie dagen een paar druppeltjes.
Time spent with a cat is never wasted
dinsdag 21 september 2010 om 23:34
Meestal 4 dagen voordat het voorbij is. De eerste twee dagen is het opletten geblazen, veel toiletbezoek en vliegen de tampons je om je oren, daarna zwakt het snel al. De dag voordat ik ongesteld wordt ben ik zo labiel als een deur, en is iedereen en alles tegen mij. De eerste dag mega sago en last van buikkramp, daarna verwaarloosbaar.
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 21-09-2010 23:37
Reden: doorgelopen
Reden: doorgelopen
% gewijzigd