Vraagje..

22-09-2010 13:35 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Zoals de titel al zegt, ik heb een vraagje..

Eerst even een korte inleiding:

Ik heb sinds een week of 2 een leuke jongen ontmoet,

heel leuk allemaal, het klikt goed tussen ons.

We willen het nog geen relatie noemen, maar dat duurt niet lang meer.

Maar nu het volgende, hij belt of smst weinig tot niet!

Ik heb hem nu een paar keer gesmst/gebeld, gewoon om te vragen hoe het is, wanneer we elkaar weer gaan zien of iets dergelijks.

En toen dacht ik gister, nou is kijken wat ie doet als ik niks van me laat horen... Helemaal niks!

Dan kan ik het niet laten om em 's avonds toch te bellen en te vragen waarom ik niks hoor. Hij vertelde me dat ie niet zo van het smsen en/of bellen is en dat ie me later op de avond wel had gesmt als ie niks van me gehoord had (dan denk ik op mijn beurt, ja dat zou ik ook zeggen).

Hij hoeft van mij niet iedere minuut van de dag te smsen, bellen, wat ie doet, met wie en waarom, helemaal niet zelfs.

Maar af en toe een smsje kan toch geen kwaad??

Of zie ik dat verkeerd?

En als je elkaar leuk vind, meer dan leuk zelfs dan wil je toch ook weten hoe het met iemand is bijv?

Ik word hier best een beetje onzeker van moet ik zeggen/schrijven.

Ben benieuwd hoe anderen het zien..

Alvast bedankt
Erger u niet, verbaas u slechts
Gewoon niets van je laten horen. Als hij je leuk vindt neemt hij vast wel contact met je op. Zo niet, lekker laten gaan.
Hij weet nu dat jij het op prijs zou stellen als hij je af en toe zou bellen. Nu ligt de bal bij hem hoor. En als hij je leuk vindt, dan belt hij wel.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En dan wil je het al binnenkort een relatie noemen? Ik zou eerst maar eens aankijken, en hem niet steeds bellen, kijken of het klopt dat hij jou dan in de avond had gebeld of gesmsed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jullie kennen elkaar pas twee weken en jij hebt hem gisteravond ter verantwoording hebt geroepen omdat hij jou gisteren niet heeft ge-SMSt?

Ik zou daar heel snel mee ophouden. Tenzij je natuurlijk denkt dat hij een strop om zijn hals weet te waarderen.
Wel helemaal één dag niet gesmst??

Nou dat is toch wel heul erg he...
Tsja sommige mensen hebben een leven en zijn niet de hele dag bezig met sms-en en mailen.

Waarom moet hij hetzelfde doen als jij? Waarom kan je hem niet accepteren zoals hij is; geen beller/sms-er.

Ik denk niet dat je daaruit kan aflezen of hij wel of niet verliefd op je is/voor je gaat.
Ze bestaan echt hoor, mensen die niet iedere dag bellen en of sms en.

Twee weken is natuurlijk ook nog niet echt lang dus om dan al iedere dag wat van je te laten horen is best een zware druk lijkt mij.

Geef hem gewoon wat ruimte,geniet van de tijd die je samen bent en doe tussen door je eigen ding.

Ik date nu ook met iemand die liever helemaal niet smst. Geen probleem en des te leuker als hij een keer een poging doet. Ik stuurde een keer smiley en toen belde hij om te vragen wat ik met die leestekens bedoelde!!! Niet zelf bedacht :-). Hij heeft er echt geen kaas van gegeten. Ik vind het geen probleem.
quote:SunRain schreef op 22 september 2010 @ 13:35:

Hallo iedereen,

Zoals de titel al zegt, ik heb een vraagje..

Eerst even een korte inleiding:

Ik heb sinds een week of 2 een leuke jongen ontmoet,

heel leuk allemaal, het klikt goed tussen ons.

We willen het nog geen relatie noemen, maar dat duurt niet lang meer.

Euh, waaruit trek je de conclusie dat jullie binnenkort wel een relatie hebben? Jullie kennen elkaar net 2 weken!

Ga van zijn rug af, date een tijdje samen en besluit dan of hij leuk genoeg is om je vriendje te mogen zijn. Met een beetje mazzel vindt hij jou tegen die tijd ook leuk genoeg om zijn vriendin te zijn.

RELAX!
Eens met Wuiles en BAM.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou als ik niet sms, zal hij het ook niet doen denk ik. Vandaag heb ik ook nog niks gehoord.
Erger u niet, verbaas u slechts
En ook met Isolde, Heb...en Naomii
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SunRain schreef op 22 september 2010 @ 13:43:

Nou als ik niet sms, zal hij het ook niet doen denk ik. Vandaag heb ik ook nog niks gehoord.So what?
Arme jongen, hij is zich van geen kwaad bewust en heeft het nu al niet goed gedaan

Relax inderdaad, geef hem ook wat ruimte. Niet iedereen heeft elk uur wat te melden via tel of sms. Betekent niet dat hij je niet leuk vind.
Voor sommigen is sms-en en bellen niet een fijne manier van communiceren en je moet ook niets af willen dwingen. Lijkt me ook ietwat overdreven om er zo'n punt van te maken, helemaal na twee weken.

Doe relaxed en kijk wat er gebeurd als je niet smst of belt, het zou zomaar mee kunnen vallen...
This is not kosher!
Dit herken ik.. En weetje, als hij jou wil zien weet ie je heus wel te vinden. Als jij niet smst en de hele avond op de bank zit te w8en. En hij smst niet ook niet.. Heeft haar waarschijnlijk minder behoefte aan jou dan jij aan hem.. Vrouwen zoeken nou eenmaal wat meer contact. Laat es 2 dagen NIETS van je horen, en kijk wat ie doet..

En toen dacht ik gister, nou is kijken wat ie doet als ik niks van me laat horen... Helemaal niks!

Dan kan ik het niet laten om em 's avonds toch te bellen en te vragen waarom ik niks hoor. Hij vertelde me dat ie niet zo van het smsen en/of bellen is en dat ie me later op de avond wel had gesmt als ie niks van me gehoord had (dan denk ik op mijn beurt, ja dat zou ik ook zeggen).

Nou ja: je zegt het zelf als hij is niet zo van het smsen en bellen, waarom verwacht jij dan dat jij je elke dag belt of smst en bel je hem dan na 1 dag zonder smsje 's avonds dan al op. Ik ben ook niet van het bellen en smsen en ik zou dat na twee weken een beetje controlerend vinden overkomen.
Mijn man sms-t nooit. Ik ga maar een scheiding aanvragen.
eens met Nouschi dus
quote:nouschi schreef op 22 september 2010 @ 13:42:

Eens met Wuiles en BAM.Zijn we nu het een groepje?
quote:Garden_of_Sarah schreef op 22 september 2010 @ 13:45:

Mijn man sms-t nooit. Ik ga maar een scheiding aanvragen.Jij hebt hem al, heel wat anders.
quote:SunRain schreef op 22 september 2010 @ 13:43:

Nou als ik niet sms, zal hij het ook niet doen denk ik. Vandaag heb ik ook nog niks gehoord.

Nou en? Vergaat de wereld als je even niets van hem hoort?

Als ik zo'n vriendje zou hebben als jij liep ik gillend weg.

Dan kan ik het niet laten om em 's avonds toch te bellen en te vragen waarom ik niks hoor.

Voor mij zou dit zo beklemmend zijn dat er geen relatie zou ontstaan.

Maar waarom hij niets van zich heeft laten horen is niet zo'n groot raadsel hoor. Als hij na zo'n beetje 24 uur behoefte krijgt aan contact, maar als jij standaard binnen 18 uur al weer aan de bel trekt dan hoeft hij nooit zelf die stap te zetten.
Het is in zo'n vroeg stadium beter af en toe niets van je te laten horen. Mannen hebben vaak niet door hoe leuk ze een vrouw eigenlijk vinden en merken dat pas als ze er even niets van horen. Zeker weten dat hij je dan vanzelf smst of belt. Dat kan een dag of twee duren! Gewoon geduld hebben is goed. Ik begrijp ook dat het leuk is om vaak te smsen en te bellen, zeker als jullie elkaar nog net kennen. Maar volgens mij is het voor jou en voor hem beter om af en toe wat ruiimte te geven.

Op deze manier kom je er ook niet achter of hij wel serieus wat wil met je.

Probeer je niet te veel af te vragen of hij wel aan je denkt, daar wordt je alleen maar onzekerder van (ik ken het gevoel ook).

Beter doe je dan wat met vrienden of gaat wat nuttigs doen (het huis opruimen of studeren of een boek lezen).

Veel succes!
quote:BadAss schreef op 22 september 2010 @ 13:45:

[...]

Zijn we nu het een groepje? Je haalt me de woorden uit de mond, echt wilde net precies hetzelfde typen toen ik Sarah zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven