Discovering Den Haag!!

15-09-2010 00:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik lees af en toe wel eens mee hier, en nu besloten een profiel aan te maken. Heb ik alle tijd voor, zo in mijn nachtdienst

Ik ben nl op zoek.

Niet naar een hartsvriendin, of naar een "maatje waarmee ik kan lachen en huilen", en ook niet naar een vent/relatie.

Nee, ik ben op zoek naar iemand (of iemanden voor zover dat een woord is) die mij wegwijs kan maken en/of op sleeptouw kan nemen in Den Haag!

Ben bijna een jaar terug hiernaartoe verhuisd, en merk dat ik buiten mijn werk en af en toe sporten erg weinig de deur uit kom. Gewoon omdat ik niet weet wat ik moet gaan doen!

Het is er ook nog niet echt van gekomen hier een kennisenkring op te bouwen. Om eerlijk te zijn heb ik me er ook nog niet echt mee bezig gehouden, omdat ik elke keer dat ik mijn vrije weekend heb of wat dagen vrij ben terugkar naar stad van herkomst. Of naar een feest of festival ga.

Ik werk onregelmatig, en het stoort me dat ik dan op een donderdagavond alleen thuis op de bank zit, omdat ik geen mensen ken om op te bellen in de buurt van: hey, ga je mee naar (vul maar in)

Ik ben gek op dansen, en dan het liefst op housefeestjes (van techno/minimal tot oldschool en early rave/hardcore), rock&rollmuziek en de jaren 80/90.

Maar ik heb geen idee waar ik daar voor moet zijn! En al wist ik het, alleen gaan is ook niet echt gezellig.

Dus is er iemand (m/v, maar nog even duidelijk, ik ben níet op zoek naar een relatie. Ben al voorzien, maar meneer is achtergebleven in vorige woonplaats) die deze 27jarige meid mee op sleeptouw wilt nemen in het bruisende avond/nachtleven van Den Haag?

Groetjes!!
Hey,

ik ben ook iemand die onwijs van stappen houd, Den Haag bruist niet echt maar er zijn steeds meer feestjes in opkomst, dus wie weet kunnen we die samen gaan verkennen. Ik hou ook techno en house, maar ook van hardstyle. 80'and 90's feestjes vind ik ook erg leuk.

Je kan me mailen op like_iloveyou7@hotmail.com

Liefs Marieke
Hoi ViFo, ik kan je niet helpen met het op sleeptouw te nemen, maar ik kan je wel helpen met samen de stad een beetje te verkennen. Ik woon van maandag t/m donderdag in DH voor mijn werk, en zit dan 's avonds alleen op mijn kamertje. Niet echt gezellig dus! Misschien kunnen we het samen doen!

Groetjes!
Hoihoi, als het goed is hebben jullie een berichtje van me!
.
Hey Ava!

Leuk dat je reageert, ik heb je een vriendverzoekje gestuurd.

Had ook speciaal voor dit forum een mailadres gemaakt, daar kun je me ook op mailen: fivavorum@hotmail.com

Check hem niet zo vaak, maar mijn "eigen" mailadres gooi ik liever niet openbaar het net op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven