Het verboden issues topic

22-09-2010 17:16 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor nieuwe en onwetende forummers is het handig te weten welke onderwerpen "not done" zijn op het Viva forum.

Meld hier deze onderwerpen.
quote:twinkeling schreef op 22 september 2010 @ 18:50:

[...]

Tssss, verstand. Kansloos concept. Gewoon uithongeren. Overigens hoef je het niet per sé met HCG te doen hoor. Wanneer je één van de drie calorieën schrapt kan het ook met vitamine c tabletten. Als je er twee schrapt mag het zelfs met tic-tacs!Ben jij bij deze mijn nieuwe dieetgoeroe? Mag ik ook iets anders dan tic-tacs? Kauwgom bijvoorbeeld, of zitten daar teveel calorieën in?
quote:SeptemberGirl schreef op 22 september 2010 @ 18:54:

Ben jij bij deze mijn nieuwe dieetgoeroe? Mag ik ook iets anders dan tic-tacs? Kauwgom bijvoorbeeld, of zitten daar teveel calorieën in?

Ja hoor, is prima. Lijkt me een heerlijk hilarisch hoofdstuk voor op mijn CV.

Kauwgom is lastig. Suikervrij heeft vaak hoogcalorische zoetstoffen die bovendien slecht voor je donder zijn. Bovendien luistert het nogal nauw welke smaak je kiest. Spearmint is wel ok, peppermint kan je doen maar geeft vaak een hongergevoel, icemint mag alleen als je minimaal twee van de drie calorieën schrap. Alle fancy smaken zoals aardbei-munt, chocolade-drop en perzik-maracuja kan je net zo goed meteen op je heupen plakken, en vanille-kiwi verviervoudigd de werking van iedere calorie die je binnenkrijgt en mocht het je lukken alledrie de calorieën te schrappen dan zet het gewoon spier-, haar- en nagelweefsel om in vet.

Wat is er eigenlijk mis met tic-tacs?
Vragen hoe je het als moeder kunt bewerkstelligen om te stoppen met werken, waarna je (waar dan ook) een uitkering wil gaan vangen. Behoorlijk not done hier.
Zeggen dat je je kinderen slaat omdat dat moet van God (en je man)

En praten over je Boerderie
Censuur hier? Guttegut.
Huh, ik had toch echt meer gepost hier???
quote:Botervliegje schreef op 22 september 2010 @ 21:43:

Huh, ik had toch echt meer gepost hier???Verboden issues dus.
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
WTF.. mijn bericht is weg! En er stond heel niks raars in!!

Huh?
Wat een belachelijk forum dit aan het worden is.
Ik voel me gediscrimineerd..

Mag ik daar een topic over openen
quote:Solomio schreef op 22 september 2010 @ 21:55:

[...]

Verboden issues dus.Was ik in ieder geval heul errug ontopic.
quote:kjong schreef op 22 september 2010 @ 18:20:

[edit door moderator] wat had je gezegd Kjong?
Hee... Net las ik hier en toen stonden er allerlei posts over Hans, en nu zijn die weg.

Niet ge-edit, maar echt weg.

Hoe kan dat nou?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
extreme editing, Spijker
quote:Ainne schreef op 22 september 2010 @ 22:22:

extreme editing, Spijker

Echt?! Normaal zegt een engel dan toch [weggehaald door engelX wegens reden Y]

ja toch?

Nu posts wissen? Dus niemand mag 'hans' zeggen? (is hans eigenlijk nog op het forum?)
anoniem_67356 wijzigde dit bericht op 22-09-2010 22:30
Reden: typo
% gewijzigd
?

Stom forum.
hanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshans

U solliciteert?
quote:misspoez schreef op 22 september 2010 @ 22:48:

hanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshansOftewel: Hans Die Niet Genoemd Mag Worden
Tja blijkbaar moet de hele Hans kwestie onder het grote Viva tapijt geschoven worden
Ik ben gewoon gedelete

Het was iets met waarschuwing, kut, kanker, engel, rel en dat soort zaken, Ainne.

Ben ik gewoon becensuurd, en dat met zo een topictitel.

Werkelijk, ik mis de jaren tachtig.

Waarin Molly Ringwald en Loesje heldinnen waren, iets scherps in de groep gegooid werd met eindresultaat iets scherpzinnigs vanuit de intervisie, kernenergie gevaarlijk was en het verboden was censuur te plegen omdat dat iets was wat de Russen deden, en vrijheid van meningsuiting geen door belediging afgedwongen fenomeen in de media bleef cirkelen.

Maar ja. Wie weet dat nog, hier op het forum dat bestaat uit nicks als Prudence1985?

~gaat rimpels tellen~
Doet mee.
Ik ben nog wel effe bezig.

Zo terug.
Het verhaal van H.B te VF die door zijn vinger in een dijk te steken een heel dorp redde is in Amerika bekender dan hier in Nederland. Veel mensen denken dat het een waargebeurd verhaal is, terwijl het gewoon een verhaaltje is dat verzonnen is door de Amerikaanse schrijfster XXXXXXXXXX. H.B te VF heeft doordat hij een soort van folkloristische held werd wel een beeld in Madurodam gekregen.
misspoez, wil je even mijn echte naam weghalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven