Het verboden issues topic

22-09-2010 17:16 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor nieuwe en onwetende forummers is het handig te weten welke onderwerpen "not done" zijn op het Viva forum.

Meld hier deze onderwerpen.
:puke: Deze smiley kan leiden tot een waarschuwing/ban, kan ook niet. Kortom: wees er voorzichtig mee.
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
Vreemdgaan

Scheiden of juist blijven bij een foute man

Fles- of borstvoeding geven
quote:Peronne schreef op 22 september 2010 @ 17:38:

Een topic openen over je paranormale begaafdheid of je hoog sensitiviteit?Of hoogbegaafdheid.
quote:Zamirah schreef op 22 september 2010 @ 17:47:

Dierensextopics mogen geloof ik ook niet.Hmmz, op 1 of andere manier vind ik dat wel vrij logisch :P
Roken tijdens de zwangerschap.
quote:Solomio schreef op 22 september 2010 @ 17:55:

:puke: Deze smiley kan leiden tot een waarschuwing/ban, kan ook niet. Kortom: wees er voorzichtig mee.Huh, waarom?
verboden of 'frowned upon' of taboe?

1) dat wat direct verwijderd/geband wordt door de mods

2) vaak contextgerelateerd of hoe zeg je dat. Bepaalde kwesties die in een groepskletstopic wel kunnen maar als losstaand topic mensen over elkaar heen doet buitelen om de TO tot de orde te roepen (bijv. vreemdgaan, relatie met een gebonden persoon)

3) topics waarvoor mensen tijdelijk een nieuwe nick nemen, bijv. dat je last hebt van een genante kwaal als aambeien oid

Hm er is redelijk wat overlap tussen 2 en 3, hoe zat dat ook alweer met de totems en taboes? Any sociologen in de zaal?

Dan is er nog de factor wie wat schrijft.

(nieuwe/onbekende TO als ene uiterste en forummeubilair als ander uiterste.)
iemand vroeg het al eens, maar waarom zit er een kotssmiley in het assortiment als je m niet mag gebruiken? Of zijn daar regels voor, zo van: strafbaar als het naar n forummer is en niet als het gaat over n tv fragment oid?
quote:tijgermeisje schreef op 22 september 2010 @ 18:06:

iemand vroeg het al eens, maar waarom zit er een kotssmiley in het assortiment als je m niet mag gebruiken? Of zijn daar regels voor, zo van: strafbaar als het naar n forummer is en niet als het gaat over n tv fragment oid?Volgens mij gaat die kotssmiley verdwijnen. En idd mag je em niet persoonlijk naar iemand toe gebruiken. Geloof ik.
Je mag ook niks meer tegenwoordig...
[edit door moderator]
1. Oproepen om mee te doen aan (heule slechte) enquetes.

2. Alles wat met alternatieve geneeskunde te maken heeft.

3. Vind ie me leuk, vind ie me niet leuk, gaat ie bellen, bla bla: koop het boek: he's just not that into you.
- spammen

- informatie/ervaringen vragen met HGC diëten

- hoogsensitief zijn

- een kind hebben dat gewoon dwars en nukkig is en geen asperger/adhd/pddnos/joostmagwetenwat heeft
jezelf aanbieden als gigolo..
quote:twinkeling schreef op 22 september 2010 @ 18:28:

- een kind hebben dat gewoon dwars en nukkig is en geen asperger/adhd/pddnos/joostmagwetenwat heeft

Oeeeehhhhhh.... you said it girl!!

Oh, wat is een HCG dieet eigenlijk??
Vragen of een legging met birkenstock kan voor een bruiloft
Zeggen dat je zelfmoord gaat plegen

Vragen of wij je huiswerk willen maken en je enquête neerplempen

Of nog erger: zeggen dat je zelfmoord gaat plegen als wij je huiswerk niet maken, met een enquête over mogelijke zelfmoordmethodes.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
HGC is het hormoon dat uit urine van zwangere vrouwen wordt gefilterd om pillen van te draaien voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden zonder een beetje hulp. Als je die pillen slikt en je eet per dag minder dan 3 calorieën dan val je als een jekko af!
quote:Spijker schreef op 22 september 2010 @ 18:30:

Of nog erger: zeggen dat je zelfmoord gaat plegen als wij je huiswerk niet maken, met een enquête over mogelijke zelfmoordmethodes.Wat dacht je van terwijl wij je huiswerk maken. Is het nog zinloos ook!
Coole tip twinkeling!
Oh, mag ik dat eigenlijk wel zeggen hier?
Van mij wel, ik vind het wel tof dat iemand mijn tips waardeert
Mag ik de kusjessmiley wel nog gebruiken?
quote:twinkeling schreef op 22 september 2010 @ 18:32:

HGC is het hormoon dat uit urine van zwangere vrouwen wordt gefilterd om pillen van te draaien voor vrouwen die niet zwanger kunnen worden zonder een beetje hulp. Als je die pillen slikt en je eet per dag minder dan 3 calorieën dan val je als een jekko af! en ik maar braaf 'eten met mijn verstand'. Kom je nu mee!!
quote:SeptemberGirl schreef op 22 september 2010 @ 18:42:

[...]

en ik maar braaf 'eten met mijn verstand'. Kom je nu mee!! Tssss, verstand. Kansloos concept. Gewoon uithongeren. Overigens hoef je het niet per sé met HCG te doen hoor. Wanneer je één van de drie calorieën schrapt kan het ook met vitamine c tabletten. Als je er twee schrapt mag het zelfs met tic-tacs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven