F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tineke OMG!!!

Brechtje vind ik wel schattig voor een meisje met een vlechtje

Moet ik nog wat namen spuien of is het allemaal uit de richting? Vind het wel leuk om mee te denken. Nena misschien? Of Lena maar dat lijkt teveel op Lisa misschien. Elena dan.

Thuiszorg zoekt op het moment alleen oproepkrachten. Ze hadden best mogen komen kijken, het is hier toevallig heel netjes in huis

Aantal brieven is ongeveer 4 per week al 1,5 jaar lang...

Volgens mij moet jij al bellen als je alleen maar denkt dat je een wee hebt! Ach en anders doe je deze toch zonder hulp, volgens mij red je dat prima!
Dok, een luie dag had ik mij toch nog rustiger voorgesteld.

Haha, ze snappen dus wel dat ze erg snel voor de deur moeten staan. Ben echt benieuwd hoe lang het deze keer duurt. Hoe snel ging je bevalling van Maartje, was dat binnen 3 uur vanaf de eerste wee of zelfs binnen 2 uur?

Waar blijft Dok nou?

Marlee, heeft het vroeg gaan slapen geholpen? Hebben jullie allemaal griep?

Vis, na 300 brieven moet het toch een keer lukken?

Hoor om mij heen wel dat het op sommige gebieden aantrekt maar andere vakgebieden ook weer helemaal niet.

Waarom word je geen gastouder net als Cees. Bij Cees in dienst is een beetje jammer van de reistijd.

Of misschien kan je Josje helpen met de webshop.
Merk zelf wel dat het een beetje begint aan te trekken maar vacatures waar normaal 30 mensen op reageren krijgen nog steeds gemiddeld 300 reacties. Dus voordat die allemaal weggewerkt zijn zijn we wel weer een paar maanden verder.

Ik gastouder? Uhh nee, daarvoor moet je kinderen van anderen leuk vinden geloof ik

We zien het wel, zit officieel tot morgen in de WW dus heb alle tijd
Dokkie... MELD!!

Vis, merkte het zelf ook met solliciteren. Ben nu aan het rondkijken want ja.. heb te horen gekregen dat begin volgende maand bekend wordt of contract doorgaat. Zie nog niks leuks, maar heb nog even. Hoop hier wel te kunnen blijven want heb het prima naar mijn zin.

Slapen heeft goed geholpen (en een lekker heet bad met methol!). Zijn allemaal erg verkouden, vooral manlief (en die is dan zielig!! ). Nog even werken en dan weekend! Zaterdag hebben we kijkdag bij M z'n zwemmen. Ben benieuwd het tot nu toe gaat, hij vindt het wel leuk.
Niet zo ongeduldig Nic en Marlee! Ik kom echt niet elk uur langs hoor .

Bevalling van Maartje duurde vanaf 1e wee tot geboorte 1 uur en 45 minuten.. Ik denk dat ik het wel alleen af zou kunnen (liever wel met vriend erbij trouwens, maar die kan ook wel te laat komen). Maar bij Lisa bleef de placenta zitten en die hield een bloedvat open waardoor ik toen 1100 ml bloed kwijt was (ondanks dat ik meteen 2 injecties van de vk kreeg om de placenta eruit te krijgen + duwen op mijn buik). Dat wil je toch liever niet in je eentje meemaken.. Misschien kan ik die injecties wel alvast van mijn werk meenemen en klaarzetten, kan ik ze zelf toedienen.

300 brieven op 1 vacature!! Dan is het nog heel wat als je weleens op gesprek mag komen. Overigens hebben we nog een 'shortlist' van een stuk of 20 namen, overlapt deels met jouw lijstje Vis, zitten echt leuke bij. Dank voor het meedenken.

Nou, ik ga maar eens een kuub of 3 babyrommel opvouwen...
Als je er 10eke van maakt is het wel weer heel hip natuurlijk Dok Zo niet, dan zou ik zeggen, naamkeuze niet aan man overlaten

Vis, dat zijn echt heul heul heul veul sollicitatiebrieven! En zag in de voorbeelden die je me stuurde dat je hartstikke leuke enthousiaste brieven schrijft, dus daar ligt het absoluut niet aan. Gastouder zou voor mij ook niets zijn maar heb je er verder nooit aan gedacht om voor jezelf te beginnen?

Ach Dok, je kunt het best zelf zo'n bevalling hoor. Mijn vader is (in de jaren 30) ook geboren met hulp van een dierenarts en dat is ook goed gekomen

1 uur en 45 minuten! Ik denk dat je bij deze alleen maar een scheet hoeft te laten om dat kind er uit te krijgen

Tieg, zag net je man en middelste in de trein, ik zou die van mij echt met geen stok naar het prijzencircus krijgen hoor

Brief nog niet klaar maar werk vanmiddag thuis dus alle tijd om hem nu af te maken.
Nou jongens, gezellig is anders

En Dok, kun je je even melden? Bij voorkeur mét baby 10eke
Travis Schiet niet op zo...

Lau, middelste vindt shoppen dus gewoon leuk. Was wel helemaal afgedraaid aan het einde van de dag, maar had wel lekker gewinkeld met man. Frietjes eten halverwege helpt ook altijd goed

Pfff, hier staat van belabberd Begin ook verkouden te worden, met keelpijn Jongste snottert ook al, en ze heeft m'n tepel aan gort gezogen Maandag afspraak met lactatiekundige, dit is namelijk niet fijn
Nu eerst even wc laten inweken, kan die zo even geschrobd worden.
Mijn wc wordt geschrobt 'as we speak', want poetsmeisje is weer terug van vakantie sinds vorige week, jippie! Is nu echt fijn om niet zelf het hele huis te hoeven stofzuigen (want: harde buiken) en dweilen.

Vriend is naar Zeeland vertrokken omdat buik nog steeds rustig is verder. Wel een beetje jammer dat ik vannacht zo slecht geslapen heb en wel 3 dagen beide kinders in mijn eentje moet verzorgen en entertainen. (Alle opa's, oma's en tantes op vakantie, nog even snel voordat de kleine komt!) Ik ben al moe bij het idee..

Tieg balen van je tepel! Auw..
Grmbll... net een heel bericht getypt, slaat mn computer spontaan uit. En ik had al zo'n klote humeur...

Anyways, nog geen 10-eke dus. Ben heel benieuwd, ook hoe snel het zal gaan. Wel spannend met je vriend zo ver weg. Heb je anders geen vriendin ofzo die je een middagje kan helpen. Best zwaar lijkt me zo hoogzwanger met twee ukkies.

Tieg, hoe gaat het bij jullie (op de auw!-tepel na dan). Drink en groeit ze wel goed?

En hoe vinden de anderen het? Nog steeds leuk, of toch minder nu de nieuwigheid eraf is.

nic, jij moest vandaag weer naar zkh met Floor toch? Hoe is het gegaan, mag het gips er al af?

Vis, wat super kl8te zoveel brieven en zonder resultaat. Blegh, ik wou dat ik iets voor je wist.

Hier ff wat minder. Halve borstontsteking die telkens terugkomt, niet fijn. Kolf het meestal maar weg maar komt telkens na anderhalve week ofzo weer terug. Dus ben bang dat het toch een antibiotica kuurtje gaat worden.

Verder kan mini staan! Goed he, ze lijkt gelijk zo groot (maar goed ze wordt over twee weken ook al een jaar natuurlijk).

Is mannetje bezig met zinnelijkheidstraining. Gaat nog niet erg goed.

En gisteren dikke vette ruzie met Meis. Ze wilde heel erg graag op dansles, dus wij twee weken terug naar de eerste. Daar aangekomen wilde ze niet meer. Het was stom en eng. Uiteindelijk bij mij op schoot in de zaal gezeten en ook nog even mee gedaan.

Thuis goed gesprek gehad, dat als ze wilde ze ook echt dan mee moest doen, zonder mama. Nou ze wilde dolgraag, ok dan. Dus opgegeven en betaald.

Volgende keer met echte danskleren aan, ging het prima, ze huppelde de les in.

En gisteren drama. Ze wilde er niet naar toe. Maar goed, toch erheen. Daar heeft ze 20 minuten lang in de kleedkamer gehuild dat ze niet wilde. Was geen land mee te bezeilen en dansen was alleen nog maar stom. Grrr!

Wat moet je met zo’n kind. Iemand ruilen?

Vanaf zondagochtend heel vroeg gaat lief een week weg, dus ben week alleenstaand. Ben benieuwd hoe dat zal gaan en of het lukt om iedereen overal op tijd te krijgen :-0

O ja, en even hier klikken en handtekening zetten tegen bezuinig op de kinderopvang!!

Klikken!
Kwam even snel kijken of Dok al bevallen was maar nee dus... Was 2 daagjes naar Duitsland dus nu de bende opruimen en dan op de bank hangen mit weisswein, jaaaaaa toll!!!
Oeps, bijna meld vergeten! Maar nog niks hoor, alles rustig hier. 2 dagen naar het buitenland, waar is dat goed voor Travis? (PS Ga eens terug naar je oude nick, ik kan niet wennen.. )

Hee Nitro, da's allemaal niet zo bevorderlijk voor je humeur nee.. Kleine gup nog aan de tiet dus, ik ben wel een beetje jaloers dat het zolang goed gaat (afgezien van borstontsteking dan, daar ben ik bepaald niet jaloers op) Maar ik droog steeds op na een maandje of 6 als ze erbij gaan eten. Zo jammer.

En wat een kleine draak, die oudste van je! Je zou haar toch achter het behang plakken? Vooral omdat ze de 2e keer wel ging en de 3e keer niet.. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat.

Goeie actie trouwens, met die handtekeningen!

Als de kids en ik allemaal thuis zijn en man niet dan komt er trouwens echt amper iets nuttigs uit mijn handen zeg! Ik ben al blij als de dagelijkse dingetjes gedaan worden, ga nog even naar speeltuin en supermarkt en draai een wasje. Dan is de dag wel weer zo'n beetje om en het huis weer/nog een puinhoop.

Pff, ik was nog zo van plan om na dit weekend de boel een beetje op orde te hebben (jaja, gevalletje nesteldrang..)
Oei, dan duurt het vast niet lang meer Dokkie!

Nitro, jij schreef erover, en ik heb nu al weer mijn eerste borstontsteking te pakken. Is van vrijdag op zaterdag begonnen, lag 's nachts alleen maar te rillen terwijl ik het ook bloedheet had, en heb onwijs wazig gedroomd met als resultaat een huilend meisje naast me dat honger had en waarvan ik dacht dat het niet mijn kind was, dus dat ik het niet hoefde te voeden Schoonmoeder is gisteren gekomen zodat man even een beetje lucht had thuis, en man heeft ab gehaald bij de huisartsenpost. Het lijkt gelukkig wel al wat beter, hoewel dat snothoofd van mezelf ook niet meewerkt

Ga nu even plat op de bank, even een dutje doen. Man is met de kinderen naar de speeltuin, jongste gevoed, dus even rust in de tent.
Wordt t weer zo'n late meld van Dok, of zou ze al aan een verse baby liggen te snuffelen?

Hoe is t met de nesteldrang? En ik vind hoogzwanger met 2 kids alleen al heel stoer, dan verwacht toch ook echt nietmand dat er meer gebeurdt dan het hoogstnoodzakelijke!

Vish, lekker genoten van de daagje weg? Wat voor leuks heb je gedaan?

Tieg, balen. Je hebt het wel flink wat heftiger dan ik. Niet fijn. HOop dat de antibiotica snel aanslaat!

Laat je je lekker verzorgen, t zijn nog steeds je kraaweken tenslotte!

Hier trouwens ook wel ab, maar meer omdat het telkens maar niet overgaat. Dus lekker moe daarvan, maar verder wel ok. En kindjes zijn nu eens een keertje heel lief, dus dat scheelt.
Hmmmm helemaal geen meld van de Dokster gister....
Nee hoor, niks geen baby-gesnuffel hiero! Gisteren gewoon niet aan gedacht en toen ik achter de pc wilde gaan zitten kwam vriend thuis met 2 grote zeiltrofeeen. (Foeilelijke wissel'vaas' ..)

Nog 0 voorweeen gehad trouwens, deze blijft gewoon tot 42 weken zitten denk ik.

Nu 2 dagen kids op school en creche, dus even tijd om de chaos hier in huis na 4 dagen weer te herstellen. Intussen wel ziekenhuistas klaargezet, Maxi-cosi bekleding er weer omgedaan (afneembaar: ja, wasbaar: ja, terugdoen: ) en 4 verhuisdozen leeggeruimd die nog als een soort decoratie in onze slaapkamer stonden.

Ik ben trouwens wel mijn zak/doos met de kleinste maat pakjes kwijt. Geen flauw idee waar ik die gelaten heb, nog maar even de zolder op.

OK, genoeg baby-gewauwel!

Nic, is het gips er al af, of mag ze nog even?

En hoe gaat het Tieg, nog erg brak vandaag?

Lisa heeft trouwens weer blaasontsteking, zit aan de antibioticum omdat ze er ook echt ziek van was. (Laatst 's middags 2 uur geslapen, ik wist niet wat er gebeurde!) Ze eet ook slecht, niks voor haar. Het is een buitengewoon vies drankje maar ze neemt het gelukkig braaf in met een chocopepernoot of wat sap erachteraan.

Nou, ik ga even aan de opruim!
Dok wat vind je van Annika? Lijkt ergens nog wel op Tineke ook

Nico hoe is het met Floor?
Ha, ben ik weer na een koud maar erg leuk weekendje eifel. Leek wel bijna een wintervakantie met 8 graden, gelukkig wel droog.

Dok, nog niet bevallen dus. Begrijp dat het ook nog steeds niet kan, nog geen naam klaar, kleren zoek. Je wilt nog wel veel doen hoor zo hoogzwanger. Geeft niets als je iets minder doet.

Nitro, blegh, borstontsteking, Hoop dat het snel weg is. Wel knap dat je nog steeds voed. Dat met nog 2 kids om je heen.

Tieg, al een beetje opgeknapt van de borstontsteking en verkoudheid. Rustig aan doen hoor!

Floor heeft geen gips meer. Is er vrijdag alweer af gegaan. Ze doet ook weer vanalles. Vanavond maar even testen hoe het is met de kracht in de hand.

Ik ga maar even aan het werk, schijnt ook te moeten.

Vanavond nog een hele berg was wegvouwen, dat is er afgelopen week niet van gekomen en de manden zitten ook weer vol. Weet iemand of dat ooit ophoudt? Misschien moet ik ook een washulp hebben in huis die dan maar meteen strijkt en kookt.
Die was is hier net zo wordt er echt depressief van af en toe. Heb ik naar mijn gevoel echt alle was net weggewerkt, blijken er alweer 2 of 3 manden vol te staan. Begrijp er niets van, volgens mij gooien de buren er ook stiekem hun was bij ofzo.

Dok, hoe is het? Nogsteeds geen sneller-dan-het-licht-bevalling?

Tieg, hoe gaat het met jou? Werkt de ab al? Zal ik binnenkort kopje koffie komen drinken?
Lau, anders om je morgen langs? Kunnen de oudsten mooi samen spelen, herkennen ze elkaar op school ook

Hier blijft de was behoorlijk weggewerkt, het in de machine stoppen is bijna een hobby geworden.

Inmiddels behoorlijk opgeknapt, antibiotica werkt dus wel. Gisteren ook een lactatiekundige langs gehad, jongste en ik blijken nu dus allebei spruw te hebben, plus dus die ontsteking, waardoor jongste slecht is gaan drinken en mijn productie is teruggelopen.

Moet zeggen dat ik aan de ene kant heel graag wil dat het lukt om zelf te voeden, maar dat ik het nu wel en beetje gehad heb. Ik ben gisteren vanaf het begin van de middag bijna continu bezig geweest met voeden, tot ik ging slapen zo'n beetje. En vanmorgen vanaf 5 uur weer, met tussendoor een paar korte slaapjes van jongste. Ik zit er dan ook behoorlijk over na te denken om af te gaan bouwen, want zo is het ook niks Hoewel ik dat eigenlijk ook wat te makkelijk vind. Dus ik twijfel wel wat ik nu moet doen...

Nu eerst maar even een kopje thee...
Balen Tieg, nu ook nog spruw. Kan me wel voorstellen dat je het dan op een gegeven moment zat bent. Misschien kun je met jezelf afspreken dat je het nu nog een paar dagen aankijkt, kijken wat er gebeurd als ontsteking en spruw worden aangepakt, voor hetzelfde geld gaat het ineens weer een heel stuk beter en zie je het weer zitten. Zo niet, dan kun je altijd nog stoppen toch?

Ik zou wel morgenochtend kunnen eventueel, moet smiddags wel weg, ga samen met schoonmoeder naar een modeshow Uiterlijk om 12 uur moet ik dan met de kinderen de deur uit, maar misschien even gezellig daarvoor? Om een uur of 10 ofzo, of komt dat dan weer niet zo handig uit bij jou?
quote:lau72 schreef op 28 september 2010 @ 11:49:

Die was is hier net zo wordt er echt depressief van af en toe. Heb ik naar mijn gevoel echt alle was net weggewerkt, blijken er alweer 2 of 3 manden vol te staan. Begrijp er niets van, volgens mij gooien de buren er ook stiekem hun was bij ofzo.

Zou dat het zijn? Kan je nagaan met 3 kinderen!

Gisteren alles opgevouwen, nu nog in de kasten wegwerken. Vanochtend naar mijn werk geweest tot 13.30u, dus klinkt weer niet echt als verlof. Administratie wil maar niet afkomen, zucht!

Tieg, wel fijn dat het beter gaat met de ontsteking, maar spruw erbij maakt dat het nog niet lekker gaat natuurlijk. Ik zag laatst iets over preventief behandelen, zal eens bellen met de ha want wij krijgen het vast ook weer.
Tieg, ook nog spruw, argh. Je zal nu toch eerst nog even moeten blijven voeden ivm de ontsteking dus ik zou het nog een paar dagen aankijken. Neem aan dat je nu ook iets tegen de spruw hebt.

Het is wel heel erg vermoeiend zo. Weet nog wel dat het bij Floor ook lastig opstarten was door ontsteking en iedere keer weer spruw.

Denk vooral ook goed aan jezelf!!!

Dokkie, zo kan je toch ook niet gaan bevallen? Hoewel, als de verloskundige dan niet op tijd kan zijn is een dierenarts in de buurt wel handig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven