Topografie-spelletje
vrijdag 24 september 2010 om 15:15
In een ander topic ging het over kennis van topografie. Nou moet ik zeggen dat ik daarin nogal een nerd ben, en heel erg hou van die soort spelletjes. Ook erger ik me vaak aan mensen die bij wijze van spreken Spanje nog niet eens kunnen aanwijzen op een kaart.
http://www.travelpod.com/traveler-iq
Dit is een erg leuk en leerzaam spel waar je steden moet aanwijzen op de kaart. Elk level is weer een beetje moeilijker.
Tot welk level komen jullie?
(Verslavend voor de topo-nerds onder ons!! )
http://www.travelpod.com/traveler-iq
Dit is een erg leuk en leerzaam spel waar je steden moet aanwijzen op de kaart. Elk level is weer een beetje moeilijker.
Tot welk level komen jullie?
(Verslavend voor de topo-nerds onder ons!! )
vrijdag 24 september 2010 om 15:48
Ik verras mezelf!
Level 7 gehaald, 70.372 punten, Travel iq van 98! En dan te bedenken dat ik soms dingen in Spanje zette die in Lapland lagen... En ja, als ze Bergen in Noorwegen bedoelen en ik klik Bergen NL aan...
Level 7 gehaald, 70.372 punten, Travel iq van 98! En dan te bedenken dat ik soms dingen in Spanje zette die in Lapland lagen... En ja, als ze Bergen in Noorwegen bedoelen en ik klik Bergen NL aan...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 24 september 2010 om 15:49
vrijdag 24 september 2010 om 15:51
vrijdag 24 september 2010 om 15:56
quote:Minoutje schreef op 24 september 2010 @ 15:55:
Oh en je krijgt soms bonus levels, dan moet je ineens gaan weten waar de mens vandaan komt volgens de Darwin-theorie, of waar buitenlandse wezens (zgn) geland zijn etc
Oh, heb ik nog nooit gehad! Maar ik doe eigenlijk alleen maar Earth altijd.
Mijn record is trouwens 3 km ergens vandaan
Oh en je krijgt soms bonus levels, dan moet je ineens gaan weten waar de mens vandaan komt volgens de Darwin-theorie, of waar buitenlandse wezens (zgn) geland zijn etc
Oh, heb ik nog nooit gehad! Maar ik doe eigenlijk alleen maar Earth altijd.
Mijn record is trouwens 3 km ergens vandaan
vrijdag 24 september 2010 om 16:01
Nieuw record voor mezelf: ruim 11.000 km ergens vandaan zitten... maar vervolgens wel maar 44 km van het van gogh museum afzitten, best knap al zeg ik het zelf!
Earth:
Level 6
163.387 punten
IQ van 90
Valt me niks tegen!
Earth:
Level 6
163.387 punten
IQ van 90
Valt me niks tegen!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 24 september 2010 om 16:09