A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Zo

even een rustig moment voor Dreamer

Ik kwam er zojuist achter dat ik een zekere allergie begin te ontwikkelen voor mensen die het met betrekking tot Iris over 'dochtertje' hebben. Ben ik hierin erg kleinzielig, denken jullie? Als ik dat lees (en ik las het van de week weer) vraag ik me echt af of mensen wel beseffen dat je met 10 jaar geen dochtertje meer bent, maar een heuse dóchter. Ik vind het bijna net zo erg als 'mevrouwtje' of 'moedertje'...pff.. Maarja, iedereen bedoelt het natuurlijk goed en lief enzo en kijkt waarschijnlijk naar haar eigen, vaak kleine, kinderen en denkt er dan zo over.

Nahja, moest ik even kwijt

Ben vanmiddag even bij Zoy langsgeweest en Iris zag er best goed uit, gelukkig.. en haar haar groeit weer

Verder moet mijn zoon met z'n neefje thuiskomen. Tussen de middag liep het stel bijna onder een auto deden wedstrijdje met LD en mij. LD was nl. door haar enkel gegaan (jagoh) en ik bracht haar even met de fiets naar school. Rennen die rotjongens zó de weg op zeg. Ja, zegt neefje later, maar ik zag die auto niet. ja, duh, daarvoor moet je dus UITKIJKEN. sukkel! (en ja, dat heb ik zo'n beetje letterlijk tegen de heren gezegd... gmbl)

Mèn, ik zag het al helemaal fout gaan

Afijn

eten staat in de oven.. en het ruikt lékker

Elvis moet zo thuiskomen

IK moet vanavond werken en daár'heb ik geen zin in. Maarja, de uren, die ik ervoor terugkrijg, kan ik goed gebruiken en meestal is het ook wel gezellig, een bewonersavond
Later is nu
Haha wat een geweldig motto heb je Dreamer.

LD alweer door haar enkel gegaan, au, en wat een schrik dat de jongens bijna onder een auto liepen.

Hmmm het is mij nog nooit opgevallen dat mensen dochtertje zeggen tegen Zoyla, maar oke ik lees eigenlijk alleen de berichten van Zoyla;-)

Fijn dat Iris er goed uitziet.

Griesmeelpudding met bessensap doet me aan vroeger denken, dat maakte mijn moeder als feesttoetje, en dat was zeker feest:-)

Ik zit ook te rekenen wanneer het weer voorjaar kan worden, de natuur trekt zich niet altijd wat van de kalender aan toch, dus ik reken me rijk met in maart al in het zonnetje zitten.

Vandaag was het iig onverwachts heerlijk, ik had helemaal geen weerberichten gehoord, dus door de verrassing nog fijner.

Petje nog niet gevonden, ook nog niet heel serieus gezocht, wel naar mijn regenjassen, ik had zo'n idee dat ik ze misschien wel eens in de schuur had gehangen om te drogen. Maar niet gevonden, wel veel troep en alvast wat weggegooid dus de actie was niet helemaal zinloos;-)
.
Ja leuk motto! Grappig!

Ben erg nieuwsgierig naar wat er zo lekker in je oven rook dinsdag.

Twins, jammer dat je de regenjassen niet gevonden hebt maar troep weggooien is altijd mooi meegenomen.

Het was trouwens maar goed dat lief een vrije dag genomen had toen hij zijn kies moest laten trekken; bij de tandarts ging hij bijna onderuit en heeft een groot deel van de middag erg bleek en slap op de bank gezeten. Na het avondeten kreeg hij weer wat kleur in 't gezicht.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Arme lief van jou Jasmine, heeft hij nog wel van de pudding kunnen eten?

Ging het trekken zo moeilijk of is hij echt een man;-)

Maar ik heb makkelijk praten hoor, ben inmiddels alles al gewend bij de tandarts, als het maar onder verdoving gaat, tandsteen verwijderen vind ik weer een ramp

Zal ik een leuk horror verhaal vertellen om je lief op te fleuren, de laatste kies die bij mij getrokken moest worden, was door een ontsteking al zo gammel dat hij hem er niet in 1x kon uittrekken, dus moest hij eerst doormidden geboord worden, nou ja ik leef nog, wel met een kies minder:-)

Geef je lief maar een dikke knuffel van mij, tandartsen zijn eng
.
Hahahaa ja Twins, hij is ook echt een man.

Na een verdoving voelt hij zich erg licht in t hoofd, hij is ook al eens onderuit gegaan daarna.

Jakkes dat je kies eerst doormidden geboord moest worden.

Dan zie je er al tegenop en dan ook nog zoiets. Brrrr.

Die van lief was al bijna doormidden, toen de kies eruit was gaf de tandarts er 1 klein tikje tegenaan (je weet wel met zo'n ellendig tandartsenhaakje) en daar lag de kies al in 2 stukken.

En dit ook allemaal dik 2 jaar na een ontsteking boven de kies.

Laat je er iets aan doen, brug of zo of hou je gewoon een lege plek? Lief heeft laatst een offerte meegekregen voor het plaatsen van 2 bruggen, 1 over 3 en 1 over 4 of 5 kiezen en dat kost met elkaar zo'n 3500 euro!

Nu hebben we een redelijk goede tandartsverzekering (tot 1000 per jaar) maar dan nog moeten we veel zelf dokken.
Ff voor het slapen gaan. Jasmine, is het niet mogelijk een 1 over 3 en later een 1 over 2 of zo te doen (of dan 2 losse kronen) zodat je zowel de vergoeding over 2 kalenderjaren optimaal gebruikt en je eigen bijdragen eraan op kunt splitsen??

Tandarts zal wel geen voorstander zijn, maar technisch gezien kan het volgens mij wel.. maar wie weet zit ik er helemaal naast!

Ik ga voor de verandering eens voor 0.00 in bed liggen. Dus ciao allemaal!
Hoi Thee! Hoe is het? Red je het nog een beetje?

Ja daar hebben wij het ook al over gehad, om het op te splitsen, anders is het niet te doen.

Lief loopt nu al aardige tijd met 1 gat in z'n mond dus haast heeft het allemaal niet en de twee bruggen zijn netjes verdeeld over de linker en rechterkant.

Slaap lekker!!
Ik heb dat ook gedaan met mijn kronen, 1 in het ene jaar, daarna het andere jaar in december weer een kroon en in januari nog één. Was geen probleem hoor.

(Sorry voor de inbraak)
Hallo! Er mag hier vlgs mij altijd "ingebroken" worden hoor Prada

Ik heb helegaar geen verstand... van tanden en kiezen enzo. Ooit verstandskiezen laten trekken/wegboren, maar dat was het dan wel, ik heb geloof ik 2 gaatjes. En verder weet ik er niks van, dat 1 over 2 en 1 over 3 is voor mij onbegrijpelijk jargon. Maar man van vriendin is tandtechnicus, dus als je echt wilt weten hoe het zit en of dat kan met spreiden van de kosten wil ik het wel voor je vragen Jas. Wat een geld zeg, pfffff.

Zo, net verjaardag gehad van diezelfde vriendin. Had er zo geen zin in, want gisteravond te laat naar bed. Toen ik naar bed ging gisteravond realiseerde ik me ineens dat het vanavond wel weer eens laat kon worden.... k*t. Nou ja, met beetje "tegenzin" erheen, en ja, natuurlijk was het weer heul gezellig.... ken haar al vanaf 1e klas lagere school en dus ook de hele familie enzo, dus weer bijkletsen, en dus weeeer te laat. Ach ja, is toch qualitytime, denk ik dan maar
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh, en ik hoef het dus niet meer na te vragen, want ik lees nu echt goed.. en Prada zegt dat dat gewoon kan, de kosten spreiden.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Gelukkig maar dat dat kan maar dan nog is het veel geld.

(niet aan denken Jas wat je daar allemaal mee zou kunnen doen, niet aan denken... aaahhh te laat )

Prada, dank je wel voor je reaktie en je mag gewoon meekletsen hoor!

Dee dat vind ik altijd het leukst, als je met tegenzin heen gaat en dat het dan toch hartstikke gezellig is!

Fijn weekend allemaal!
*de tralalala voor Jasmine van tig postings geleden heeft enige vertraging (mijn schuld) opgelopen...*

ik ga NU onder de zonnebank en dan lekker eten (ok, eerst klaarmaken). Tot later en anders vast fijn weekend!
Oh ja, misschien toch eens op zoek naar een avatar. Hebben jullie suggesties voor me? Dat wat nu bij me past, is niet forumgeschikt denk ik ;)

En nee, ik wil geen earl grey of ander theezakje. Past wel bij mijn nick, maar niet bij mij.....

Wie biedt? ))
Je hebt erg leuke afbeeldingen van thee als je erop googelt

deze, bloementhee bijv. met lekkere chocoladebonbons.

null

http://tbn0.google.com/im...om/img/Dellteainfuser.jpg thee-ei

[img]http://tbn0.google.com/images?
q=tbn:wlXG39qcdEWrUM:http://www.cafetheukske.nl/Foto%27s/Thee.jpg[/img]

Maar goed, ook leuke plaatjes kun je vinden op: all posters

En hier om wat dingen aan te passen etc.

hier dus succes!
hm ging niet allemaal goed.

Die laatste is een bauhaus design thee-ei
Hahaha die laatste is het helemaal:-) Die posters zijn wel leuk, ik krijg gelijk zin om mijn avatar te veranderen, maar kun je die dan gebruiken als je ze aanpast in dat programma, komt uit een (thee) ei:-)

Je hoeft toch niet per se iets met Thee te doen Thee, kies een plaatje wat bij jou past, of wat je mooi vindt.

Hoi Prada, je kunt hier niet inbreken,sowieso onzin op een forum, de bedoeling is juist dat we met elkaar kletsen:-)

Maar het is hier verder ook een gezellig open 'groepje'.

Ik las eerst iets van 5 uur bij jou bericht Dee, dacht al nou nou;-) Maar het was dus gezellig.

Mijn gat is niet zo zichtbaar Jasmine, maar ik wil er wel iets aan laten doen, sowieso mag de boel wel opgefluft worden bij mij, maar de tandarts heeft andere ideeen dan ik.

En idd wat een geld, en wat kun je daar allemaal leuke dingen voor doen.

Wat vervelend dat lief niet tegen de verdoving kan, dat maakt het een stuk erger.
.
HAHA Jas, dat laatste plaatje van jou is vast wel toelaatbaar en zit meer in de hoek/sfeer waarin ik het zoek, grin ;)

*ligt ff helemaal in een deuk* maar dat ligt meer aan de bui waarin ik nu ben... kan beter eerst maar gaan koken/eten.... (al is dat nagrinnikend!)...
Hoi meiden, het gaat goed met me hoor , maar ik word nog eens verstandig; ik ga vroeg naar bed tegenwoordig, uurtje of 10 lig ik er in...... Komt natuurlijk ook omdat ik gewoon moe ben na een werkdag hoor

Het wordt nog wel eens wat met mij
Hahahaa Thee! Hmm zo'n mooie vivavieb kunnen ze toch ook geen bezwaar tegen hebben lijkt me? )

Twins, wat jammer dat je tandarts andere ideeen heeft dan jij, ben wel benieuwd wat hij dan wil en wat jouw wensen zijn.

Hee Mik! Hoe bevalt het werk op zich?
Hè vergeet ik het nog:

Carlien, heb in de vtwonen gespot dat de hema bambi-achtige kerstspullen verkoopt! Erg leuk en niet duur.

Misschien had je het zelf ook al gezien.
Hoihoi! Jaaaaaah, ik heb al hertjeskerstkaartjes ingekocht bij de Hema (jammergenoeg hadden ze niet genoeg, maar ja).

Verder wil ik een zak voor over mijn kop: ik heb een pukkel op mijn wenkbrauw, mijn wang ziet eruit alsof er een kaasrasp overheen gegaan is (geen idee wat het is, maar het voelt klote en het ziet er ook niet zo florissant uit) en tot overmaat van ramp kneep mijn dochter me in mijn neus, en stak per ongeluk een nagel in mijn neus. Ik heb nou ook een nagelafdruk in mijn neus....

Meeten?

Mijn kinderen hadden vandaag gestaakt, halverwege de ochtend. Die stonden tussen de middag alweer voor mijn neus (toen ie nog niet beschadigd was, hahaha). Ze zaten gelukkig niet op de Zaanse scholen waar ze met vuurwerk gegooid hebben (dan hadden ze van mij op hun flikker gehad!). Maar er was uit voorzorg (?) wel politie bij hun school....
En nou effe bijlezen hier, ik heb alleen Jas d'r laatste berichtje gelezen...
Hahahaa jaaaa we gaan meeten; ik heb óók een dikke neus met 2 rode pukkels er op! (waarvan 1 op de punt van mijn neus)

Had nog geen nieuws gevolgd maar shit hee met vuurwerk op school gooien, gevaarlijk.

Ik zag in de vt wonen een hertje voor in de kerstboom voor 1,95, ziet er echt lief uit!
Hoe zou dat nou komen dat we zo gehavend zijn; kerststress?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven