Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Turn to the left.

Now turn to the right.
Huh? Verdwaald op je eerste dag? Vertel eens, hoe was het?
Loretta is De Mol. Punt.
Kom laterrrr langs hoor, we warebn om 18.30 thuis, nu staat eten op. wordt wel laat voor Nemootje

ik ben stoer geweest!!
OMG.....die heeft opgezegd....
Loretta is De Mol. Punt.
Haaai

Goed dat je stoer was, Vish! Nemo keer laat is niet zo erg toch? Even wennen aan t nieuwe ritme, en, wie weet, gaat hij er perfect van slapen.

Pep, doe jij al die smilies met de hand? (vraag ik vanwege die twee in t midden) gewoon kopieplakken

Chica kijkt nog even Diego zo en dan mag ( ) ze naar bed. Ben bekaf ookal heb ik niet zo heel veel gedaan vandaag.

Eow, nog nieuws??

Herkenbaar van de kast Luna

Ik heb nog maar een kind, maar krijg geloof ik tóch de ongecensureerde versie

Kess, aaai die arme Vitootje. Flink aan t piepen nog dus

Eeven posten vast hoor..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jammer van de fotos, Star, denk ik

En ben ook benieuwd naar Pep's fotos.

Oja, ik ging nog Chica met 5 speldjes fotos plaatsen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 22 november 2007 @ 19:20:

OMG.....die heeft opgezegd....
Oh ja dat wilde ik nog vragen, waarom niet met 5 straatjes/speldjes whevver naar kdv? Nemo gaat hier ook weleens met staartjes in naar buiten. Of ben ik dan echt heel erg en te sekseloos bezig???
Werkverhaal in spoelkeuken.

dat haar van Shaasjaaaa
Zo, House grotendeels gemist. Moest "even" m.b.v. een zetpil en veul TLC een krijsende Wup tot bedaren brengen. Ik was al gewaarschuwd door cb-arts vorige week dat er wat aan zit te komen op tandengebied en ik gok dat ze gelijk had .

Effe bijlezen!
Ik heb tv nog op rtl7 staan en ik weet niet wát het voor film is die op is maar hij is wel héul erg fout!

Inad, nee heur gewoon koppiepeest.

Kess, voelt manneke zich al wat beter? Slaapt ie?

Zo naar Achterhuis, nu even bijlezen en reageren op MAF...
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 22-11-2007 21:31
Reden: verkeerde smiley
% gewijzigd
Vito slaapt ein-de-lijk. Durf het eigenlijk niet hardop te typen, want je zult zien dat hij -zodra ik op verstuur bericht heb geklikt- weer wakker wordt. Hij piept en hijgt en steunt en kreunt nog als een oude vent. Maar ik moet er maar vanuit gaan dat die ventolin toch werkt. Ik vind het wel lastig dat ik gewoon niet echt kan 'zien' of het nou beter gaat. Qua gedrag is hij in ieder geval niet zieker geworden. Na het weekend ga ik nog wel even naar mijn eigen huisarts (had nu vervanger, want eigen ha op vakantie) om nog eens naar zijn longetjes te laten luisteren.

Ga nu snel even lezen hoe werk van Vish was!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, waar je goed aan kunt zien hoe "zwaar" Vito het heeft is het plekje onderaan de hals, net boven het punt waar de sleutelbeenderen samen komen in het midden. Als dat bij iedere inademing ver naar binnen gaat heeft Vito het echt benauwd. Zo niet dan valt het waarschijnlijk wel mee. Ik piepte me vroegah een ongeluk, kreeg vaak vervelend commentaar van klasgenootjes op de basisschool, maar had het dan niet persé benauwd. Hopelijk slaapt ie lekker vannacht en is ie morgen een heel stuk opgeknapt!
Nou, morgen wordt het in ieder geval niet. Geen arts gezien vandaag. Er is me alleen sinds 9 uur vanochtend verzekerd dat de arts druk bezig was een plekje in Eowstad te regelen en dat we 's middags een gesprek zouden hebben. Komen we in het ziekenhuis om 15.00 's middags, blijkt dat de arts gewoon níet gebeld heeft naar Eowstad, en ook geen tijd heeft voor gesprek, dus dat Juno dus niet morgen hier naartoe kan.

Gezegd tegen verpleegkundige dat ik dat niet zo leuk vind, aangezien ze er al 2 dagen mee bezig zijn en ik me niet kan indenken dat een telefoontje zoveel tijd kost. Verpleegkundige vond dat ook en zou de arts vriendelijk verzoeken om alsnog vanavond te bellen, zou wel goedkomen volgens haar.

Dus net gebeld naar ziekenhuis, kreeg te horen dat mevrouw de dokter nog geen tijd had gehad om te bellen dus dat ze het ontslag maar uit hebben gesteld. Waarschijnlijk tot zaterdag, maar misschien ook tot maandag.

Ik ben boos. En verdrietig. Ik weet dat het maar 1 dagje is, en dat op zoveel weken ziekenhuis 1 dagje echt niet meer uitmaakt....maar toch. Vind het vrij achterlijk dat het teveel moeite is om even een telefoontje te plegen en een kwartiertje (want zolang duurt zo'n gesprek gemiddeld) vrij te maken voor een gesprek. Blegh.
Aah, arm Vitootje. Hoop dat hij gewoon lekker blijft slapen vannacht. Naar HA gaan is wel een goed idee, even checken inderdaad.
Ach nee Eow, wat een gezeik zeg. Ik snap heel goed dat je boos en teleurgesteld bent en ik zou het zeker kenbaar maken bij het ziekenhuis. Natuurlijk, het is/zijn maar 1 dagje/paar daagjes maar ik vind dat ze in dit soort situaties ook rekening moeten houden met de emotionele lading van dit soort beslissingen/vertragingen. Bah!
Eow! Wat rot dat er nou juist met dit soort emotionele dingen zo slordig omgegaan wordt. Je leeft denk ik enorm toe naar het moment om je mannetje dichter bij huis te krijgen (want dat betekent dat het goed met hem gaat én dat je hem vaker kunt zien) en loopt het spaak door zo'n stom telefoontje.... Kan me je frustratie levendig voorstellen. bah!
Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha, ik heb net de échte E.T. ge... eh... hoord!
Stom is dat, je krijgt in een paar weken zoveel grote dingen te verwerken, en dat gaat allemaal prima en dan ben je om zoiets futiels opeens helemaal van de kaart.

Nou ja, ga zo maar slapen, morgen is het wel weer over.
Goed idee, slapen is altijd goed.

Star, hoe oud was Ceetje op het zelf eten-filmpje? Ze doet pesies hetzelfde met d`r handjes als Wup nu! Ik laat hem dus ook níet zelf eten
Pep, dank voor aanduiden van kijkvenstertje Vito.
Loretta is De Mol. Punt.
Berichtje van Diri op Haifs
quote:Kess schreef op 22 november 2007 @ 22:04:

Pep, dank voor aanduiden van kijkvenstertje Vito.

Toch niet sarcastisch bedoelt hè?
quote:peppie schreef op 22 november 2007 @ 22:08:

[...]

Toch niet sarcastisch bedoelt hè?Nee hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Dan vind ik 'kijkvenstertje' een geniale uitdrukking!

Ik ga maar eens m`n bed opzoeken denk ik. Verbinding rukt weer met een hoofdletter en iedereen behalve Kess zit naar Derek te loeren ofzo . Hopelijk krijgen we niet nog een herhaling van gekrijs van eerder vanavond want de Wuppert was echt ontroostbaar! Geen geschikt nachtvermaak dacht ik zo.

Truste maisjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven