Het Theehuis
vrijdag 23 november 2007 om 13:28
Ha, meiden. Lees net dat jullie aanraden om naar de ha te gaan. Daar kom ik dus net vandaan. Het was een andere vervanger deze keer, heel vriendelijke dame. Ze vertrouwt het ook niet helemaal, dus ze wil dat er een kinderarts naar Vito kijkt. Om 14.45 kunnen we terecht in het ziekenhuis. Ik vind het wel een fijn idee dat hij even helemaal nagekeken wordt. En dat George daar misschien wel los rondloopt.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 23 november 2007 om 13:34
vrijdag 23 november 2007 om 15:17
vrijdag 23 november 2007 om 16:40
En, Kess, hoe was het? Hoop dat alles goed is !
Kroon klinkt eng Vish, , hoop dat je er snel minder last van hebt!
Frummels ook weer wat opgeknapt, Luna?
Fijn, lekker dagje tutten met Juna, Eow. Ook wel eens hard nodig natuurlijk. En Juno bij Eowman in hele goede handen. Ben benieuwd wat de artsen zullen zeggen over uitgestelde verhuizing.
Hier nog erg aan de hoesteritus, maar toch wel naar buiten geweest. Chica moest nog een warme broek hebben voor de winter en een goede sjaal (ze had zo'n babyding, maar dat stelt niets voor en bovendien stond er een WTP op en nu heeft ze er een die ik kan inpikken ) en ze heeft ook meteen een tshirt met lange mouwen gehad. Ze had een paar witte, maar die zijn allemaal niet wit meer, dus nu nieuwe om te kunnen verzieken .
Ik ga vanavond de seizoensfinale van Lost kijken, hmmm, en dan even met Zus naar de kroeg. Chico blijft bij Chicaatje. En, omdat ik nu helemaal van de BV af ben kan ik eindeeeeeelijkkkkkkkkkkkkk eens echt aan de zuip, joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kroon klinkt eng Vish, , hoop dat je er snel minder last van hebt!
Frummels ook weer wat opgeknapt, Luna?
Fijn, lekker dagje tutten met Juna, Eow. Ook wel eens hard nodig natuurlijk. En Juno bij Eowman in hele goede handen. Ben benieuwd wat de artsen zullen zeggen over uitgestelde verhuizing.
Hier nog erg aan de hoesteritus, maar toch wel naar buiten geweest. Chica moest nog een warme broek hebben voor de winter en een goede sjaal (ze had zo'n babyding, maar dat stelt niets voor en bovendien stond er een WTP op en nu heeft ze er een die ik kan inpikken ) en ze heeft ook meteen een tshirt met lange mouwen gehad. Ze had een paar witte, maar die zijn allemaal niet wit meer, dus nu nieuwe om te kunnen verzieken .
Ik ga vanavond de seizoensfinale van Lost kijken, hmmm, en dan even met Zus naar de kroeg. Chico blijft bij Chicaatje. En, omdat ik nu helemaal van de BV af ben kan ik eindeeeeeelijkkkkkkkkkkkkk eens echt aan de zuip, joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 23 november 2007 om 17:25