Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen!

Is ook een terugkerend probleem he Compu? Balen idd....

Ik heb ook nog steeds een muisarm,ondanks de nieuwe afstelling

Sterkte vandaag Juultje!!
Het goede nieuws is dat vanmiddag de monteur voor de wasmachine komt

Jij ook al een muisarm, Luni. Ik krijg het ook nooit helemaal ideaal afgesteld heb ik het idee, beter dan dit zal het niet worden denk ik.
Ja,al heel lang. Ik heb ook zo'n meting gehad om me duidelijk te maken dat er heel veel spanning op je arm staat als je m op je muis laat rusten,dus ik weet het wel.

En toch doen he..

Soms word ik zelfs snachts wakker van de zeurende pijn...jij?
O ja, dat doe ik dus ook vaak, mijn hand op de muis laten liggen, terwijl dat dus heel slecht is. Ik word er niet vaak wakker van, maar ik heb wel eens dagen dat er geen ibuprofen tegenop te slikken is, het trekt naar mijn nek en hoofd en ik krijg dan knallende hoofdpijn.
Ohja,Ibuprofen,dat is een goeie...ik slik bijna helemaal geen pijnstillers.

Ik denk dat jij het nog een tikkeltje erger hebt,

Leuke foto's heb je op Hyves gezet trouwens!!!
Jee, de wasmachine doet het weer! Ik denk alleen niet dat het garantie is, er zat een sok vast in de afvoer...

Ik slik wel regelmatig ibuprofen, als het echt heel erg is, zoals ik net schreef, dan in combi met een paracetamol, dat werkt het beste.

Leuk zijn ze he? Vooral die van JD vind ik erg mooi. JZ was niet helemaal in zijn hum die dag en een beetje ziekjes. Zal nog een foto erbij zetten, waar je dat goed op kunt zien
Zo lang het er niet met golven uitkomt op de foto vind ik het best

Ik ga zo,van half 8 tot nu gewerkt,best een behoorlijk half dagje nog!

Nee hoor, hij kruipt huilend weg van JD en zij probeert hem te pakken. Je kunt veilig kijken, hij staat er al

Fijne vrije middag!
Haha,ja ik zag het!

Ik heb precies een uurtje vrij gehad,daarna stonden er weer 2 dames van de bewonerscommissie aan de deur om boodschappen te gaan doen,morgen is het Burendag met bbq dus weer de hele middag in touw geweest.

Daarna snel gegeten en ik was net de was aan het ophangen toen er nog iemand langskwam..nu doe ik niets meer hoor!!!
Vandaag een geslaagde Burendag gehad,ondanks mindere opkomst.We hebben zelfs nog gedanst

Nu wel meer dan moe eigenlijk..als ik zo teruglees is dat wel de hoofdmoot van de week,moeheid!
Mooi dat de burendag geslaagd was Luni. Nu lekker uitrusten!

Mooie foto's Juultje, en wat wordt JB al groot.

Hier een rustig weekend. Ik heb een zeer hardnekkige verkoudheid. Had ik al voor kamp, en dat kampeen heeft het alleen erger gemaakt vrees ik. Vooral een naar hoestje wat maar niet weg wil gaan.
Moeheid was hier idd ook het thema van de week. JM heeft vanmiddag nog gewerkt en ligt nu net al op bed.

Mooi dat de burendag goed verlopen is!

Hier was het ook burendag, ben ik vanmiddag even met JD en JZ geweest, was leuk. Veel kinderen, dus springkussen, groot vier-op-een-rij, grabbelton.

Het is echt verkoudheid-tijd he. Beterschap ermee, Mokkie!
Ja,ga ik zeker doen Mokkie

Ik ben ook verkouden maar geen hoest gelukkig,heb wel veel bbq-rook ingeademd dus een beetje een 'rauwe' keel

Lekker,zo'n rustig weekend,ik ga het volgende ook rust houden,alleen wat sporten,dat is er afgelopen weekend niet van gekomen

Moest MB vandaag voetballen in de regen??
Even delen:

25-09-2010, 19:53

"Mama? Hoe komt een baby uit je buik?"

"Eeeeeehhhh, wat denk je zelf?"

"Uit je navel?" ...... "Nee, dat past niet he. Hoe dan, mama?"

*mama legt ongeveer uit hoe het dan wel in zijn werk gaat*

"Oh, net een glijbaan!"

Ja, schat, net een glijbaan

Nu is het wachten op de vraag hoe een baby in je buik komt....
Oh hee Juultje! Leuk dat je gegaan bent.

Voor volgend jaar gaan we iets heel anders verzinnen,maar wat...daar ga ik morgen over brainstormen

Truste!
Sneller typen Luun

Haha, geweldig gesprek Juultje.:)

Luni, het was hier vanmorgen stralend weer toen MB moest voetballen, pas s' middags kwam de regen.
Ja leuk Juultje!

Ik heb tot half 10 geslapen,ben alleen even wakker geweest toen J wegging,was nodig denk ik.

We hebben gisteren nog iemand erbij gevraagd voor de bewonerscommissie,een heel aardige vrouw ook.

Voor het begon zijn we(J,ik en een buuf vd zorgkant) nog bij Action geweest..voor t eerst dus we keken onze ogen uit.

Ik had een tas vol voor 10 euro en J 2 voor 18 nogwat Ik wist niet dat er zoveel keus was daar! Super

JM's opa is vanmiddag overleden Hij was al een tijdje ziek, maar ze konden niets vinden, nu vond de thuishulp hem gisterochtend op de grond naast het bed, volkomen uitgedroogd. Blijkbaar was er ook nog iets met een oude onbehandelde liesbreuk en hij was gewoon oud (91). Daar bovenop was er het vooruitzicht dat JM's oma morgen naar een verpleegtehuis wordt overgeplaatst, die is zo dement dat het niet meer ging samen. Ik vraag me af hoe lang zij het zelf nog redt (ook 91).
Oh wat naar Juultje, gecondoleerd, ook voor JM
Dank je, Mokkie. Vanmorgen twijfelden JM en zus nog of ze erheen zouden gaan, maar hebben het na overleg met hun moeder niet gedaan. Vanmiddag kregen we bericht dat ze gebeld waren door het ziekenhuis om te komen, toen ook weer even getwijfeld, maar toch ook niet gedaan. Ze vinden het allebei goed zo hoor, schoonzus heeft hem nog gesproken van de week en ze houden nu allebei het beeld dat ze van hem hadden. Blijkbaar was daar niet veel meer van over vandaag. Hij bleek al te zijn overleden toen schoonouders in het ziekenhuis aankwam trouwens. Wel fijn was dat we bij elkaar waren, oudste neefje vierde 10e verjaardag, dus ze konden wel even het er samen over hebben.
Inderdaad fijn dat ze bij elkaar waren dan. 91 is ook een hele leeftijd. Denk je dat zijn oma er iets van meegekregen heeft? Of is ze daarvoor al te ver heen?
Ik weet het niet, oma was er niet bij in elk geval, opa lag in het ziekenhuis en oma was thuis met JM's ouders erbij (ze kan niet alleen zijn, zij zijn daar vannacht ook). Ik weet niet of ze het haar al verteld hebben en of ze het begrepen heeft.
Moeilijk hoor. Soms hoop ik maar niet al te oud te worden, maar wel tot het eind mentaal en fysiek redelijk in orde.
Nou inderdaad. Het was echt al wel een tijdje op, ook bij zijn oma, maar ja, als je hart sterk is. Zelfde geldt voor mijn oma, ook 91, vreselijk dement. Zij had eigenlijk al jaren geleden moeten overlijden. Dat klinkt nogal hard, maar op deze manier heb je ook geen leven toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven