3000+ers deel 67

25-09-2010 22:00 3001 berichten
Dit is de plek waar:

- je terecht kan voor lief en leed

- leed niet vergeleken wordt

- je lid bent na 3 postings

- je niet hoeft na te lezen

- geen groepje aan het schrijven is

- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen

- we veel plezier hebben!

anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We hebben officieel een nieuw woord uitgevonden!!
IBI, zou je je reden van wijziging ook aan willen passen? Ik vind dat echt niet prettig, aangezien ik één van die mensen ben die het soms even nodig heeft om te geinen en trilvingeren hoort daar voor mij en voor een aantal anderen bij.
Je kunt trouwens wel duidelijk zien dat Poppedotje de hoofdschuldige is he! Haar motto komt gelijk een paar keer naar voren
Arme Poppedotje...
quote:spuka schreef op 25 september 2010 @ 22:19:

Arme Poppedotje...Bewijsmateriaal: Google!! Zou dat rechtsgeldig zijn?
Denk ut nie Bi
Thanxxxx voor het aanpassen IBI... ik begrijp dat je nogal verontwaardig bent, maar er zijn nogal wat woorden over gevallen. Dat heb jij even gemist denk ik.
Hoe gaat ie vandaag Spuuk? Al iets minder last?
Met andere woorden:

voel je je f*cking lauw?
Lang leve de Primperan
Das tegen misselijkheid toch?
jep, of meer tegen het braken.
Gelukkig Spuuk! Waarom krijg je dat dan niet gelijk eigenlijk???
Ow, ik heb t wel gelijk gekregen, maar ik ben zo eigenwijs hè... En er zitten voor mij weer wat andere bijwerkingen aan waar ik niet zo blij van word. Dus dacht ik eerst, nou, ik ben wel wat gewend, maar ben vandaag wel blij dat ik t genomen heb. Mijn WC wat minder, die heeft zich nu op psyche gemeld ivm het verbreken van onze relaaasiee
quote:spuka schreef op 25 september 2010 @ 22:32:

Ow, ik heb t wel gelijk gekregen, maar ik ben zo eigenwijs hè... En er zitten voor mij weer wat andere bijwerkingen aan waar ik niet zo blij van word. Dus dacht ik eerst, nou, ik ben wel wat gewend, maar ben vandaag wel blij dat ik t genomen heb. Mijn WC wat minder, die heeft zich nu op psyche gemeld ivm het verbreken van onze relaaasiee
hahahaha Spuuk... ik vind het wel bruut hoor... dagenlang heb je hem nodig en nu schuif je hem gewoon aan de kant??

Kan me voorstellen dat ie zich gebruikt voelt!
Ik ben het dus eens met WeeCee!
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2010 @ 22:36:

Ik ben het dus eens met WeeCee!Nou zoek hem op, knuffel hem even!
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2010 @ 22:36:

Ik ben het dus eens met WeeCee!Jij mag niet meer bellen...
quote:friezinnetje schreef op 25 september 2010 @ 22:37:

[...]

Nou zoek hem op, knuffel hem even!Ghe... das niet verstandig hiero. Ik mag niet eens met mn volle gewicht er op gaan zitten omdat de tegels nog gevoegd moeten worden en hij dus los-vast hangt. Is wel goed voor mn beenspieren overigens!
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2010 @ 22:38:

[...]

Ghe... das niet verstandig hiero. Ik mag niet eens met mn volle gewicht er op gaan zitten omdat de tegels nog gevoegd moeten worden en hij dus los-vast hangt. Is wel goed voor mn beenspieren overigens!

Bianco:

Schaaaaat, gaat het wel goehoed? Je zit hangt nu al een half uur op boven de WC, moet ik laxeermiddel gaan halen bij de Appie???

Bi:

Nee hoor, ik zit hang mijn beenspieren te trainen.
Spuuk

Maf wijf!!
Lieve maisjes... ik ga richting mand, ik val zowat om!

Ben benieuwd of we vannacht wakker gebeld worden... Schotse vriend zou bij ons slapen vannacht maar heeft geen sleutel. Hij ging 'even naar de Pub' en zou de sleutel nog komen halen en mee-eten. Niet dus... zodra hij met 1 been de pub instapt vergeet hij de wereld om zich heen. Ik hoop werkelijk voor hem niet dat hij me vannacht wakker belt!

Truste... en tot morgen lieverds
Lekker Koese Bi, en hopelijk geen telefoontjes vannacht dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven