Hyves versus Facebook

26-09-2010 17:33 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een forumvriendin van mij, (waar ik op dit moment logeer) heeft net een Hyves aangemaakt..



En we snappen er helemaal niks van



Overal reclame, dan plingt er iets, dan staat er opeens "hoeveel vrouwen kun je zoenen in een minuut"



Kan iemand ons uitleggen wat het voordeel is van Hyves over Facebook?

Hyves/ faceboek

Totaal aantal stemmen: 31

Hyves is stom (42%)
Facebook is stom (19%)
Stuur Bi een Big (39%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'stuur Bi een Big' gestemd, natuurlijk!
Dat is er niet. Tenzij je 15 bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 26 september 2010 @ 17:35:

Ik heb 'stuur Bi een Big' gestemd, natuurlijk!







We missen je wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ananya schreef op 26 september 2010 @ 17:37:

[...]









We missen je wel hoor.Ik mis jullie ook maar de boerderie niet. Man, ik heb zeeën van tijd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 26 september 2010 @ 17:39:

[...]





Ik mis jullie ook maar de boerderie niet. Man, ik heb zeeën van tijd!



Die je kan gebruiken om te forummen



Nee hoor lief, geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Niks. Facebook vind ik veel fijner dan hyves. Ik heb dan ook geen hyves.
Alle reacties Link kopieren
Hyves heeft geen voordelen. Hyves is voor puberende tieners en Facebook voor een oudere, serieuzere doelgroep.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom hebben de meeste forummers dan Hyves??



Enne ik ben het helemaal eens met jullie hoor.
wie zegt dat?
Alle reacties Link kopieren
OMG moeten we zo allemaal aan de feesboek!!! Begin ik net een klein beetje Hyves door te krijgen.... euh
Alle reacties Link kopieren
quote:Ananya schreef op 26 september 2010 @ 17:42:

[...]





Die je kan gebruiken om te forummen



Nee hoor lief, geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Hyves gewoon Nederlands en Facebook internationaal en verder is er niet zoveel verschil, behalve in hoe het eruit ziet.



Zou niet het 1 boven het ander verkiezen, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
FACEBOOK!!! FACEBOOOOOK!!!!
Alle reacties Link kopieren
misschien omdat je bij hyves makkelijker een groepshyves kan aanmaken.



weet het niet hoor, ik heb FB.

maar ben geen regelmatige gebruiker en speel al helemaal geen farmville of zo iets.
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 26 september 2010 @ 17:49:

wie zegt dat?



Eh vandaag werd er een hyves account geopend...Dus daar baseer ik op dat de meeste forummers hyves gebruiken..



Ik weet het een argument van "lik mijn vestje"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Hyves vooral voor Nederlandse contacten, voor de internationale contacten heb ik Facebook. Maar ik vind, denk ik, Facebook het fijnst.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Facebook!

Heb ik veel liever dan hyves, omdat het internationaal is en iets volwassener op de een of andere manier..
Alle reacties Link kopieren
Haha Ik wil steeds "like" klikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op Bi gestemd.



Ik vind namelijk dat Bi gezelliger is en vaker hier is dan Big. Die ken ik helemaal niet. Dus ik stem voor Bi.
Alle reacties Link kopieren
Of was dat de vraag niet?
Alle reacties Link kopieren
Moet nog iets in die poll

De boerderie is stom
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet regelmatig genoeg om een hyve of feesboek bij te houden.

Alleen die Hyve voor Viva-bannelingen lijkt me wel wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 26 september 2010 @ 17:59:

Moet nog iets in die poll

De boerderie is stomIk ga je toverstaffen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven