Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Pep wil je die mail even naar mijn hotmailadres sturen? Pc boven heeft een beetje kuren, vandaar. Dus ik heb de mail ook nog niet gelezen.

Groetjes!
quote:Vishnu schreef op 22 november 2007 @ 20:15:

Oh ja dat wilde ik nog vragen, waarom niet met 5 straatjes/speldjes whevver naar kdv? Nemo gaat hier ook weleens met staartjes in naar buiten. Of ben ik dan echt heel erg en te sekseloos bezig???

Was meer om hóe ze zaten, zie spoelkeuken

Haai trouwens, even bijlezen, bijpraten en dan bed in..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:peppie schreef op 22 november 2007 @ 21:16:

Zo, House grotendeels gemist. Moest "even" m.b.v. een zetpil en veul TLC een krijsende Wup tot bedaren brengen

Arme Wupke

Wat is TLC? (behalve dan bandje van donkere dames met liedjes als Don't go chasing waterfalls )

Voelt ie zich al weer wat beter? Wel gewoon in slaap gevallen? Hoop t maar..
Oh ik ga even Diri's bericht lezen nog.. Hoop op goed nieuws.

Kess, zielig dat Vito nog zo'n last heeft! Lijkt me zo naar om je kindje zo benauwd te zien Hoop dat medicijn snel nog wat meer resultaat geeft en jullie allemaal goed slapen.

Eow, neee, grrr, wat rot!! ja, lijkt misschien maar even en zo zullen de dokters het misschien wel zien, maar je hebt er zo naar toegeleefd en voor jullie is het zo belangrijk dat hij snel dichterbij komt Ga je het nog aankaarten bij het ziekenhuis?

Chica sliep pas laat, lag maar te woelen. Ze hoest gelukkig minder, alleen ik des te meer. Ga nu bed in, net lekker op de bank gelegen.

Truste allemaal!
TLC is Tender Love Care Inad

Geen gekrijs meer maar wel ieder uur wakker omdat fiepje speentje kwijt was. Plus uiteraard de nachtvoeding die wat laer was dan normaal, 4 uur. Niet echt rampzalig op de schaal van Nemo/Frummels dus maar genoeg om nu brak te zijn...

Ik werd trouwens hierheen gelokt door de stemmetjes van Lunitsa. Buut Luun!
Moet naar tandarts, word weer een prinsesje, tot vanmiddag.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Betrapt.

Geen Wuppegekrijs dus vannacht. Hoop toch dat jij ook snel eens kan 'door'slapen.

Kan me je teleurstelling wel voorstellen Eow. En idd, wat zijn een paar dagen na wat je al hebt doorstaan? Maar op een bepaald moment is je potje gewoon vol en ieder tegenvaller voelt dan dubbel zo zwaar. Dus ik begrijp jullie wel.

Vish is een stoer wijf.

Inad, hoop dat je snel van de hoesteritus af bent.

Kess. how's Vito?

Hier vannacht maar 1 wakkere Frummel rond 3 en 5 uur. Viel mee dus.

Vreemd dat je na 10 maand gebroken nachten 2 keer opstaan een goeie nacht noemt...
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii!

Moest lachen om House gisteravond 'help I'm stuck in a monitor'. Mafkees. Heb jij zeker net gemist of niet Vishje?

Zo even bijlezen tussen bedrijven door, beetje druk op werk.
Goodmeurning!

Het is maar wat je goed noemt idd Luna

En Pep ook al geen geweldige nacht. Wel prettig dat Wuppie niet meer zo overstuur was.

En Visje naar de tandarts! Dapper hoor! Jij was er toch ook bang voor?

Inad, voel je je weer iets beter?
Geloof dat we Juno maar op dieet zetten, hij wordt dik Vandaag meer dan 50 gram gegroeid ten opzichte van gister. Weegt nu 1725 gram! De afgelopen week is hij sowieso enorm hard gegroeid. Super! Want dat betekend sneller naar een wiegje, en sneller naar huis!

Verder ga ik vandaag niet naar het ziekenhuis. Manlief gaat alleen. Heb even behoefte aan een dagje bijslapen, uitrusten en lekker met Juna rondlummelen vanmiddag en zij is ook wel weer toe aan een rustig dagje.

Manlief gaat dokter er nog wel op aanspreken, want een beetje slordig is het wel.
Pep, ik geloof dat Ceetje net zo oud was als Wup nu. Vonnut wel schattig dat ge-eet met die handjes. Doet ze nu nog wel eens trouwens. Smeerpoets.

Wup nog bedaard gisteravond?

Eow, Kan wel begrijpen dat je teleurgesteld bent. Suffe artsen.
Hi ladies!

Ik zit ernstig aan de koffie met de hoop afgelopen nacht te kunnen verdringen. Vito om de haverklap huilend wakker, het is zo'n zielig manneke. Tussendoor wel ook steeds lachen, maar hij hoesten doet gewoon echt pijn!

Ik neem het stokje over van Vish en ga maar eens wat brieven schrijven....
Loretta is De Mol. Punt.
Voor Kessebes

Hoest Vito wel minder?
Wilde het net vragen Luun. Wel iets van verbetering bij arme kleine mannetje?
Ja, hij hoest wel wat minder. En hij lacht tussendoor ook wel. Maar dat is eigenlijk geen graadmeter. Dat deed hij ook toen hij 41 graden koorts had. Hij ligt nu gelukkig even te slapen. Oh, dat kijkvenstertje gaat nu wel op en neer, Pep. Als ik het niet vertrouw dan ga ik straks maar weer naar de huisarts. Balen dat net nu mijn eigen ha op vakantie is. We hebben deze vervangster één keer eerder gehad toen Tony als baby opeens erg ziek was en toen was ze vreselijk naar en liet ze duidelijk merken dat ze haast had en geen zin in ons.
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, gewoon doen alsof je gek bent en naar de Eerste Hulp in het ziekenhuis gaan!
Kess, ook al hebje weinig tot geen vertrouwen in vervanger, ik zou toch weer naar ha gaan (of eerste hulp zoals Pep zegt, maar dat zou ik dan weer niet zo snel doen).

Je vertrouwt het duidelijk niet en als jij meent dat hij echt pijn heeft. Het befaamde moederinstinct heeft het zelden mis, weet je wel? Gewoon gaan. Ze kan maar een keer extra geluisterd hebben, ben je toch weer gerustgesteld. Beter een keer te veel.
En over dat kijkvenstertje; op en neer gaat het altijd wel maar ik bedoel echt dat helemaal naar binnen getrokken wordt. Haal zelf maar eens achterlijk diep adem en dan voel je het met je hand. Maar goed, gewoon naar de arts is veul beter plan

Wat is dat toch met die biedingen op mijn Buzz? Dágen niets en dan ineens 3 biedingen op een dag! Zou er een Buzz-virus waren?
Ik zou ook niet zo snel naar de EH gaan hoor maar als je het gevoel hebt dat de vervanger je niet serieus neemt en daardoor niet écht goed naar je kind kijkt zou ik overal schijt aan hebben en naar de EH gaan. Plús dat George daar mischien wel ronddartelt
quote:peppie schreef op 23 november 2007 @ 11:33:

Plús dat George daar mischien wel ronddartelt

Ok, ik ben om. EH it is.

En wat bieden ze nu voor je Buzz?
Hé Lunitsa, hoe zit het met MSN? Heb jij je gewone mail daarvoor gebruikt?
Nog niet wat ik minstens wil. Ik zit nu op 280

Ik kwam er vanmorgen trouwens achter dat de klem voor het parasolletje die je voor de Buzz apart (en duur) moet kopen niet op de Speedi past. Dus die gaat bij de Buzz, kan ik weer meer vragen
quote:peppie schreef op 23 november 2007 @ 11:35:

Hé Lunitsa, hoe zit het met MSN? Heb jij je gewone mail daarvoor gebruikt?

Moet bekennen dat ik dat dus niet zeker weet...

Probeer eens op mijn gewone mailadres. Lukt het niet dan heb ik nog wel wat opties.
Ik heb alleen email met naam van je hubbie en die is het volgens mij niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven