Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
zondag 26 september 2010 om 23:40
maandag 27 september 2010 om 09:07
Trui heb ik niet nodig, tis er nog 30 graden. De rest heb ik allemaal al geloof ik. (Ik was alvast heel overactief begonnen met het inpakken van de toiletmeuk ed) Neem wel wat lakjes mee, maar vrees dat het er niet van gaat komen om te lakken.
Willen jullie niet allemaal plaatjes plakken is niet goed voor mn nagellakdieet.
Willen jullie niet allemaal plaatjes plakken is niet goed voor mn nagellakdieet.
maandag 27 september 2010 om 09:48
Ik lees net dat bericht over Transdesign en de Opi nagellakken.. Eergister is mijn pakketje eindelijk binnengekomen maar wat een slechte nagellak!! :o Heb Brisbane bronze, Kyoto pearl, Significant other color en princess rule besteld maar ik krijg het er gewoon niet fatsoenlijk op :S Alleen maar strepen en vlekken en als ik met het kwastje van boven naar beneden over mijn nagel ga blijft het er onderop gewoon niet opzitten waardoor er dus boven een dekkende laag zit en onder (op het witte nagelrandje zeg maar) dus helemaal niks! :o Vind het ongelooflijk want de hele wereld is zo vol lof over opi? Heb alle lakjes geprobeerd maar bij niet één krijg ik het er mooi op!
Herkenbaar?
Herkenbaar?
maandag 27 september 2010 om 09:58
Ik was eerst ook niet 'vol lof' over OPI. Sterker nog, eerst haatte ik het merk. Inderdaad omdat iedereen er zo 'vol lof' over was en ik er totaal niet mee overweg kon. Ik heb dan niet jouw problemen gehad, maar ik begrijp hoe je je voelt. Het enige wat ik mij afvraag is: zijn het originele OPI? Hoe oud zijn ze?
Bij mij was het min of meer een soort van oefening baart kunst. Na heel veel geprobeerd te hebben zit mijn OPI er nu eindelijk min of meer strak op
Bij mij was het min of meer een soort van oefening baart kunst. Na heel veel geprobeerd te hebben zit mijn OPI er nu eindelijk min of meer strak op
maandag 27 september 2010 om 09:59
quote:elleinspe schreef op 26 september 2010 @ 17:33:
Ooeee mooie lakjes Blue
DS Diamond en Extra-Va-va-ganza staan ook om mijn lijstje...mooi
Zo gauw ik besteld heb plak ik ook plaatjes, ik heb dus npg niet besteld, heb er 2 lakjes uitgegooid zoek dus nog 2 nieuwe
Dankje! Ik wil ook nog heel graag Show it & Glow it dus als iemand er niet tevreden over is, let me know!!
By the way bronvermelding is wel zo eerlijk. Jullie hebben ze waarschijnlijk niet geupload naar een eigen server dus je zit ook al bandwidth te jatten, en dan geeneens bronvermelding
Ooeee mooie lakjes Blue
DS Diamond en Extra-Va-va-ganza staan ook om mijn lijstje...mooi
Zo gauw ik besteld heb plak ik ook plaatjes, ik heb dus npg niet besteld, heb er 2 lakjes uitgegooid zoek dus nog 2 nieuwe
Dankje! Ik wil ook nog heel graag Show it & Glow it dus als iemand er niet tevreden over is, let me know!!
By the way bronvermelding is wel zo eerlijk. Jullie hebben ze waarschijnlijk niet geupload naar een eigen server dus je zit ook al bandwidth te jatten, en dan geeneens bronvermelding

maandag 27 september 2010 om 10:25
Blue, waar maak je je druk om met de bronvermelding. In 5 van de 7 foto's staat de site vermeld waar ik ze vandaan heb gehaald. Bovendien weten we hier allemaal dat als de lak nog gekocht moet worden het niet onze eigen foto's zijn
Bloem,wat vervelend dat het zo tegenvalt! Ik denk alleen niet dat het aan TD ligt, maar meer aan de soorten lak die je hebt uitgekozen. Het zijn allemaal nogal sheer/frosty lakjes. Die zijn altijd al wat moeilijker te lakken en om ze goed te krijgen moet je gewoon meerdere lagen erop smeren. Heb je trouwens je nagels goed schoongemaakt? Daar kan het ook nog weleens aan liggen.
Glitter!
Wat ben je goed bezig met inpakken! Wanneer gingen jullie nou ook alweer weg? Sorry voor al de plaatjes Dan is het nagellak dieet inderdaad wat moeilijk vol te houden.
Bloem,wat vervelend dat het zo tegenvalt! Ik denk alleen niet dat het aan TD ligt, maar meer aan de soorten lak die je hebt uitgekozen. Het zijn allemaal nogal sheer/frosty lakjes. Die zijn altijd al wat moeilijker te lakken en om ze goed te krijgen moet je gewoon meerdere lagen erop smeren. Heb je trouwens je nagels goed schoongemaakt? Daar kan het ook nog weleens aan liggen.
Glitter!
Wat ben je goed bezig met inpakken! Wanneer gingen jullie nou ook alweer weg? Sorry voor al de plaatjes Dan is het nagellak dieet inderdaad wat moeilijk vol te houden.
maandag 27 september 2010 om 10:32
Goedemorgen
Glitter, wat heb je toch een heerlijk vooruitzicht
Excuses voor de plaatjes
De bron vermelden doe ik ook niet hoor Blue, er staat bijna overal vermedl waar ik het plaatje vandaan heb!
Wat jammer bloempje van je lakjes van OPI, ik heb er ook geen problemen mee en ik gebruik ook geen base.
Ik was wel heel goed mijn handen met zeep voor ik een lakje opbreng, en inderdaad doe ik ook 2 of 3 laagjes lak!
Glitter, wat heb je toch een heerlijk vooruitzicht
Excuses voor de plaatjes
De bron vermelden doe ik ook niet hoor Blue, er staat bijna overal vermedl waar ik het plaatje vandaan heb!
Wat jammer bloempje van je lakjes van OPI, ik heb er ook geen problemen mee en ik gebruik ook geen base.
Ik was wel heel goed mijn handen met zeep voor ik een lakje opbreng, en inderdaad doe ik ook 2 of 3 laagjes lak!
maandag 27 september 2010 om 10:33
maandag 27 september 2010 om 10:40
Elle
Heb jij nou uiteindelijk al besteld bij TD?
Glitter, ik ben ook zo'n figuur wat een dag voor vertrek inpakt. Soms zelfs nog de laatste dingen op de dag van vertrek
Welke blauwe bedoel je trouwens? Die glitter eerste of die suzi says..laatste?
Ik heb nog steeds Jackie Oh op. Moet straks naar begeleider, maar heb geen tijd meer voor andere lak en zonder is lelijk. Dan maar deze hoor
Heb jij nou uiteindelijk al besteld bij TD?
Glitter, ik ben ook zo'n figuur wat een dag voor vertrek inpakt. Soms zelfs nog de laatste dingen op de dag van vertrek
Welke blauwe bedoel je trouwens? Die glitter eerste of die suzi says..laatste?
Ik heb nog steeds Jackie Oh op. Moet straks naar begeleider, maar heb geen tijd meer voor andere lak en zonder is lelijk. Dan maar deze hoor
maandag 27 september 2010 om 10:44
mbt bronvermelding denk ik ook tsja.....9 van de 10 keer staat het er wel bij en zo niet... dan niet hoor.
Weet niet op het aan OPI ligt, heb nl geen OPI, maar ik heb ook een paar China Glazejes, Essences etc die ik wel kan schieten, terwijl de rest wel goed lakt. (Ligt dan ook niet aan het soort lak, want zijn allemaal verschillende)
Weet niet op het aan OPI ligt, heb nl geen OPI, maar ik heb ook een paar China Glazejes, Essences etc die ik wel kan schieten, terwijl de rest wel goed lakt. (Ligt dan ook niet aan het soort lak, want zijn allemaal verschillende)
maandag 27 september 2010 om 10:46

maandag 27 september 2010 om 10:48
De Suzi says...
Nou ik zeg altijd, pinpas, lenzen, medicatie en de rest hebben ze daar wel. Maar ik moet nu eea meenemen voor vrienden, (denk aan rookworst, stroopwafels, dropjes, pepernoten, gevulde speculaas, senseopads... iemand nog andere suggesties) En dat mag ik niet vergeten. Dus dat zit in de koffer, incl toiletartikelen. De rest moet nog.
Ik moet maandag gewoon werken, vanuit mn werk koffer ophalen (mn kat zit dan al bij mijn moeder) naar mn mama, eten, en wegwezen naar Schiphol, dus daar kan ik niet op gokken.
Nou ik zeg altijd, pinpas, lenzen, medicatie en de rest hebben ze daar wel. Maar ik moet nu eea meenemen voor vrienden, (denk aan rookworst, stroopwafels, dropjes, pepernoten, gevulde speculaas, senseopads... iemand nog andere suggesties) En dat mag ik niet vergeten. Dus dat zit in de koffer, incl toiletartikelen. De rest moet nog.
Ik moet maandag gewoon werken, vanuit mn werk koffer ophalen (mn kat zit dan al bij mijn moeder) naar mn mama, eten, en wegwezen naar Schiphol, dus daar kan ik niet op gokken.