Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:Zwup schreef op 27 september 2010 @ 11:29:

Vanwaar het dieet Elle? Euhhh..........de laatste 2 a 3 weken 36 lakjes gekocht, zegt dat genoeg?
Oei tis de Opi top coat, die is dus niet goed? Is de Seche nog ergens anders te bestellen met minder verzendkosten?
Bij nailpolish fashion, heb ik ze de vorige keer ook besteld.
OPI topcoat ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik zweer bij Seche, ik heb net weer 2 flesjes bijbesteld bij mijn bestelling van TD.
Blauw is toch het aller- allerellendigst is mijn ervaring

Zo, ik moet echt aan de Seche! Maar, ik denk dat er echt pas volgend jaar een TD bestelling voor mij komt ligt eraan hoeveel ik kan werken, maarja....dan ook weer net [andere dure dingen]
Oh, hoe veel zijn verzendkosten bij nailpolish fashion?
quote:elleinspe schreef op 27 september 2010 @ 11:34:

[...]

Euhhh..........de laatste 2 a 3 weken 36 lakjes gekocht, zegt dat genoeg?

Das idd behoorlijk wat

Wat voor OPI topcoat heb je bloem? Als het ook een rapid dry is dan werkt het misschien wel? Alleen dan moet je meer laagjes van de kleur op doen misschien. En de kunst van het topcoat lakken is dat je maar heel licht je nagel raakt. Anders is de kans op lak-slepen erg groot.
quote:indigoblue schreef op 27 september 2010 @ 11:37:

Oh, hoe veel zijn verzendkosten bij nailpolish fashion?2 euries voor 1 tot 3 lakjes
quote:indigoblue schreef op 27 september 2010 @ 11:37:

Oh, hoe veel zijn verzendkosten bij nailpolish fashion?2 euro voor 3 lakjes.
Hahaha Zwup
Nouuuuuuuuuuuu dat is wel goed te overzien
Werd trouwens helemaal gelukkig toen ik ik de dollarkoers zag

1 euro is nu $1,31
quote:elleinspe schreef op 27 september 2010 @ 11:39:

Hahaha Zwup

Ja, das prima te doen Indigo. En ze zijn snel met bezorgen.
Hij staat bij mij op 1,34

Heb 'm standaard op mijn bureaublad staan bij de gadgets
Ooh goed te doen, bedankt! Ik lak idd altijd vrij dik en echt zoals ik met de normale lakjes ook lak dus dat doe ik ook al niet goed :P Moet nog veel leren!
Komt goed Bloempje, komt goed. Oefenen oefenen oefenen

Haha, dan had ik beter vandaag kunnen bestellen. Dit was wat paypal me gister vertelde. Hoe lang duurt het trouwens voordat ze het geld vna je rekening afschrijven?
Ik ga er trouwens vandoor.....heb zo weer een afspraak met begeleiderT
Ja goeie Zwup, ik had met een e-cheque ofzo betaald en dat geld heeft Paypal dus 10 dagen vastgehouden? Toen ik TD mailde hoe het sneller kan zei ze met creditcard maar dat wil ik dus juist niet. Hoe betalen jullie met paypal?

Succes met je afspraak!
Zo, 1,34 gaat echt weer de goede kant op!

Doei Zwup! Ik ga straks...........werken!!!
Welke moet ik dan hebben? De Seche Vite van 6 euro?
Ik zette altijd eerst geld op mijn paypal en dan bestelde ik pas. Nu heb ik gewoon besteld en haalt paypal het van mijn rekening af. Heb mijn lopende rekening aan paypal gekoppeld namelijk.

Succes met werken Indigo!!

Ja, idd de seche van 6 euro.
quote:blauwbloempje schreef op 27 september 2010 @ 10:01:

Tja heb ze besteld bij Transdesign, die verkopen toch geen nep? Hoe kan ik zien hoe oud ze zijn?

Welke problemen had jij ermee dan? Ik ga zo nog eens proberen maar ben echt zwaaaaar teleurgesteld vooralsnog :(

Uhm nee TD verkoopt geloof ik alleen echte. Ik heb tenminste nog nooit gehoord dat ze nep verkopen.

Problemen die ik had was dat de lak onwijs dun was, het liep zo van mijn nagels af. Slecht dekkend, altijd een kliederzooi. Maar goed dat heeft wellicht te maken met lak skills, dus dat terzijde. Main problem was dat de lak altijd, maar dan ook altijd opdroogde met bubbels erin. Ik weet niet hoe het kan, maar dit is veel minder? Ik ben inderdaad wel begonnen met het gebruiken van een basecoat, dus dat raad ik sowieso aan
Nou iemand die nog meer wil bestellen bij TD? :P Wat niet bevalt gaat dan wel op Marktplaats haha! Maar ga in mn eentje geen 9 lakjes bestellen :S

Enne dat hele Paypal snap ik niet want ik heb ook mijn rekening gekoppeld aan Paypal en toch was het een e-cheque en hebben ze 10 dagen gewacht voor ze het geld doorsluisden naar TD? :S

Te dunne lak en bubbels heb ik dan weer geen last van maar dat is toch wel vreemd? Is het nu beter of heb je Opi afgezworen?
Hoeveel moet je er nog tot je mandje vol is?

Oh en OPI heb ik niet afgezworen maar een fan ben ik nog steeds niet. Ik vind de lakjes zo onwijs mooi dus ik blijf toch maar kopen via TD! Ik heb twee lakjes echt in de winkel gekocht voor de volle prijs en dat doe ik dus nooit meer!

En Paypal houd je geld vast voor de rente. Dus daardoor duurt het altijd een paar dagen :(
Bubbels in je lak komen doordat je te hard met het potje hebt geschud

Te dun vind ik dan wel weer een beetje vreemd.....daar kan je zelf ook vrij weinig aan doen.

Elle is de paypal expert. Misschien even heel har ELLE roepen, dan komt ze wel uitleg geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven