Vandaag draag ik.
maandag 27 september 2010 om 14:57
maandag 27 september 2010 om 15:09
quote:Saaar schreef op 27 september 2010 @ 14:57:
[...]
Oh, ik een zweem flessevoeding gemixed met banaan
Lijkt me ook een heerlijke combi.
Ja, de tijd van lekkere geurtjes komt wel weer, maar als ik nu iets opspuit ruikt dochter er ook naar. En dan heb ik toch liever dat ze naar moedermelk en desnoods naar poepluiers ruikt...
Maar ik kom hier inspiratie op doen voor lekkere luchtjes tzt.
[...]
Oh, ik een zweem flessevoeding gemixed met banaan
Lijkt me ook een heerlijke combi.
Ja, de tijd van lekkere geurtjes komt wel weer, maar als ik nu iets opspuit ruikt dochter er ook naar. En dan heb ik toch liever dat ze naar moedermelk en desnoods naar poepluiers ruikt...
Maar ik kom hier inspiratie op doen voor lekkere luchtjes tzt.
maandag 27 september 2010 om 15:10
quote:orbit schreef op 27 september 2010 @ 15:08:
Oui van Lancome,
getver Moekes, teruggespuugde MOEDERmelk klinkt echt ranzig. Neem een douche en schone kleren, en doe wat van die CK op
Geloof me, douchen helpt niet als je na elke voeding melk over je heen krijgt... Maar als ik weer ga werken spuit ik mezelf weer onder hoor.
TO, sorry voor het off-topic, ik trek me terug om mijn baby te voeden.
Oui van Lancome,
getver Moekes, teruggespuugde MOEDERmelk klinkt echt ranzig. Neem een douche en schone kleren, en doe wat van die CK op
Geloof me, douchen helpt niet als je na elke voeding melk over je heen krijgt... Maar als ik weer ga werken spuit ik mezelf weer onder hoor.
TO, sorry voor het off-topic, ik trek me terug om mijn baby te voeden.
maandag 27 september 2010 om 15:20
quote:orbit schreef op 27 september 2010 @ 15:08:
Oui van Lancome,
Geloof me, je wilt liever teruggekotste moedermelk ruiken dan teruggekotste flessenmelk....brrrrr
Vind het trouwens wel schattig dat jij de optie van elke keer douchen en schonen kleren opnoemt
Oui van Lancome,
Geloof me, je wilt liever teruggekotste moedermelk ruiken dan teruggekotste flessenmelk....brrrrr
Vind het trouwens wel schattig dat jij de optie van elke keer douchen en schonen kleren opnoemt
Ja, dat vind ik echt.
maandag 27 september 2010 om 15:32