Mode & Beauty alle pijlers

mango koopjes?????

27-09-2010 19:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag???

Ik koop in Antwerpen bij mango een bloesje voor 9,9 euro ik kom thuis en onder het promoklevertje vind ik de prijs van 9 euro,,,Is het normaal dat in aanbieding veel duurder is, ik bel naar de winkel in Antwerpen en mijn neus wordt afgebeten door iemand die amper Nederlands (Vlaams ) Spreekt en heeeeeel onbeschoft was.

GROOT is mijn verbazing dat mijn vriendin bij mango Almere hetzelfde overkomt...een trui van 39,90 in promotie ,,,,en onder de stikker vinden we 25 euo...(was dit WE)

Ik wil weten of dit normaal is en of er nog mensen hetzelfde hebben ondervonden.

Groetjes lella.
Nog nooit ondervonden, omdat ik altijd eerst wil weten wat iets heeft gekost, vóórdat het in de aanbieding was.
yep, ik ben ook bekend met dit fenomeen.

Eerst onder het stickertje kijken en dan pas besluiten of je het wilt kopen.
Yes. Dit zijn invoerkosten. De prijs onder de sticker is de Spaanse prijs. Na het (dure) vervoer komt er een nieuw stickertje overheen met de plaatselijke prijs. Dit verschilt dus ook per land/gebied.

Edit: ow ik las het verkeerd. Onder een aanbieding heb ik het nog niet meegemaakt!
Een trucje wat er al heel lang is.

Jaren geleden was ik helemaal weg van een trui en vond hem op dat moment te duur om te kopen.

Loop ik met de uitverkoop weer door die zaak blijkt dezelfde trui een tientje duurder gemaakt te zijn en erna weer afgeprijsd naar het bedrag waar hij al eerder voor hing in dit geval was het toen c&a.
Ik heb altijd het idee dat sale artikelen (vooral bij zaken als Mango enZara) nooit in gewone collectie zijn geweest aangezien het 9 van de 10 keer lelijke rotzooi is. Terwijl de collectie zelf best leuk was. (bijv. de zomercollectie is leuk dus in augustus gaat dat in de sale en dan hangt er alleen maar rommel). Ik vermijd de uitverkoop dus sowieso.

edit: het zou natuurlijk kunnen dat alle leuke dingen al weg zijn, maar de sale líjkt niet eens op de collectie zelf en er is dan bijna níets in terug te vinden als wat ik toendertijd leuk vond.
Ik ken het niet van de mango maar ik herken wel het terugprijzen:iets kost 100 euro. het wordt afgeprijsd naar 80 euro. Er komt een sticker op met 15-25% procent korting op, maar de prijs wordt weer 100 euro.
..en in België is sommige kleding duurder dan in NL. Er zit zelfs een scheur-randje zodat de goedkopere eraf kan. Zoals bij WE inderdaad.

EDIT: Dat wat je teveel hebt betaalt, noemen ze ook wel leergeld.
Ik heb één keer meegemaakt dat een artikel duurder was geworden en ze hadden niet eens de moeite genomen om dat te verbergen. De verkoopster gaf een of ander wazig argument. Had echt de neiging het truitje daarom niet te kopen, maargoed hij was alsnog goedkoop dus toch gekocht.
Ik vind dat ook zo stom. Ik zie bij de Sting best regelmatig dat ze de sale verkeerd prijzen. Zo staat er op de ene sticker bijvoorbeeld 25¤ (normale prijs soms) en op de ander staat weer 15¤ of zelfs 10¤ precies hetzelfde truitje.

En zo kwam ik vorig jaar mijn laarzen die ik 3 jaar geleden in de opruiming heb gekocht weer tegen voor de normale prijs. En de nep uggs die ik vorig jaar heb gekocht (en later in de sale waren ze 10 ¤) zie ik nu weer overal voor de normale prijs

Ik heb bij de mango ooit eens een koopje gehad. Ze hadden per ongeluk een bloesje van de nieuwe collectie als sale/verbouwings uitverkoop gestickerd en daar bovenop kreeg je ook nog extra kassa korting. Resultaat: Had het bloesje voor 9¤ terwijl het bij andere vestigingen 30¤ was.
Inderdaad valt het mij op met de Sale, dat er dan kleding hangt die van de zomer niet in de rekken heeft gehangen!

Ik heb er dit jaar expres op gelet, nu weet ik het zeker ook zo word je bedonderd
Koop alleen dingen in de uitverkoop, die ik daarvoor had willen hebben maar te duur vond, weet dan ook wat het gekost heeft, dus heb dan zeker een koopje. Ik kan dat overigens doen, omdat mijn maat vaak in het rek belandt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven