Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slettebakken!

(dit is een reactie op Hel hoor..)

Ik had 'm in bestelling bij mijn moeder, zo'n oldschool geval. Die kun je leuk ophippen met behang erin. Maar de muren zijn al vol hier.

Bam, klopt het van het printen of nie?

Jee, Amaal...dat is wel vermoeiend/belastend zeg. Idd wat Hel zegt, hoe hou je dat vol?? Een droommoeder, dat ben je!
Joehoe,. Bridges, van harte gefeliciteerd!!!!!!

En mag ik even uw aandacht? Komt ie:
HELLO STAR!

Special voor Star
Bridge, klinkt alsof je goed verwend bent! Topic gezien en op gereageerd. Hoe bedoel je dat hij dan verder nergens mag doubleren?
Ik ga even voor je zoeken of ik het ergens kan vinden...
Lekker zeg, voor Gordon log ik speciaal even in
He, dat is lang geleden latoya.

Hoe is het?
Goed, heb jullie wel gemist hoor.
Ik jou ook.

Leuk je weer eens voorbij te zien komen.
Maare hoe is het met de kinderen, en je werk?

Hé Latoya! Alles wel door? Hoe is het met M.?

Mamax: kan het niet heel duidelijk vinden. Deze link staat wel wat bovenin. (Onderste discussie niet heel nuttig...) http://www.ouders.nl/mond2005-kleuteren2.htm

Waar het op neer komt is dat ieder kind 8 jaar over de basisschool hoort te doen. Uitzonderingen daargelaten. Kinderen die er dus meer dan 8 jaar over doen, zijn dus blijven zitten. (En als je dus in gr. 1 blijft zitten, heb je die doublure dus al binnen.) Ben je er daarna in een andere groep niet aan toe om over te gaan (bijv. in gr. 3 of 4, waar doubleren nog wel eens voorkomt) is dat niet meer de bedoeling. Je haalt het dan niet binnen een bepaalde termijn (8 jaar plus een doublure) en dan moet er evt. worden gekeken naar ander passend onderwijs. Meer dan 9 jaar over bsisschool doen is niet echt een optie. Dus nu doubleren kan zeker gevolgen hebben.

Ik denk zelf dat je dan nog beter kunt doubleren in gr. 2 dan in gr. 1, waar meer wordt gedaan aan het voorbereidend lees en rekenproces.
Nou Michael is gaan hemelen vandaag voor de tweede keer
Ja je hebt er nu 4 toch L.? Man nog steeds op de vrachtwagen?
Vandaag? Huh?
Het topic van Pammie is heel interessant wat doubleren betreft. Het KAN door middelbare scholen wel degelijk meegenomen worden in beslissing kind toe te laten.

Kinderen van voor 1 januari horen eigenlijk in groep twee.
Abosluut. Daarom zo jammer dat bepaalde scholen nog op een bepaalde manier handelen.
Ja, MichaelJackson.
Bridge, it is I, leclerc
Ai noow
Yes Bambam told mie
Maar kinderen die van januari zijn die doubleren dus niet. maar hebben gewoon een extra jaar?
Half jaar.
quote:latoya schreef op 27 september 2010 @ 21:03:

Half jaar.Niet zo bijdehand he. je komt net pas weer kijken
Na 1 januari komt je kind eerst paar maanden in soort gr. 0, waarin het meedraait als een groep 1 kind. Die paar maanden tellen niet mee voor een doublure, omdat het niet een groter gedeelte van een schooljaar is. Grens van 1 januari bestaat officieel ook niet. Dit is wel een richtlijn omdat kinderen van voor 1 januari er meestal meer aan toe zijn en kinderen van na 1 januari meestal net. Alle kinderen van voor 1 januari "horen" dus nu officieel in gr. 2 te zitten, volgens de richtlijn. En vervolgens moet er goed worden gekeken naar overgang naar gr. 3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven