Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 27 september 2010 @ 21:44:

Hier ook testjes bij binnenkomst, woordenschat 5 jaar en 9 maanden, kent de kleuren, kan synchroon tellen tot 10 en een puzzel van 16 stukjes maken. Geen reden naar mijn idee om hem te laten zitten. knapperd!
quote:bambino schreef op 27 september 2010 @ 21:39:

[...]

die van mij heeft er vorig schooljaar al een paar gehad, en hij vertikte het. Juul vond een boot een schoen etc Gewoon een creatief kind Bam , creativiteit heeft ie van geen vreemde
ADHD een handicap? Wat klinkt dat heftig, zo heb ik het nooit bekeken eerlijk gezegd.
quote:Jinny schreef op 27 september 2010 @ 21:49:

[...]

Gewoon een creatief kind Bam , creativiteit heeft ie van geen vreemde

Hahaha gewoon bokken, maar dat heeft hij ook niet van een vreemde

Als hij iets niet wil, dan kan je op je kop gaan staan
Wel fijn Jinny dat de grote man met sprongen vooruit gaat.
Mamax: tsja als er dus nu geen dingen anders zijn dan anders zou ik me niet prettig voelen bij gr. 1, zeker omdat het echt zitten blijven is... (Wil het niet vervelend over laten komen hè, heb ik al eerder gezegd...)

Jin: naar klinkt dat hè, handicap. Vind je het niet soms ook fijner om over handicap te spreken, als in dat er echt iets is... Dat er een reden is waarom hij zich gedraagt?

Bam: haha kleine eigenwijs? Ach, die hele woordenschat van Juul was verder niks mis mee toch?
HIj kent meer woorden dan ik

Juf zei al: Die juul, daar doe je niet mee wat je wilt
Mooi compliment toch? Dat zijn leuke kinderen hoor in de klas, kinderen met een mening!
Te veel prive-info
Ik dacht altijd dat wanneer iets met medicatie te onderdrukken was, dat het dan geen handicap heette. Snap je wat ik wil zeggen?
Bridges, delete info (prive)

Bam, Juul eigenwijs, lijkt ie nog meer op zijn moeke .
In NL kun je een rugzakje aanvragen. Is dat daar ook/ Daar zit geld in waar je begeleiding voor je kind uit kunt betalen, dus daaruit kan school materialen aanschaffen, maar ook iemand die veel in de klas is om hem te helpen...

Ik ga naar bed. Trusten allen!
Snappum Jin, dat bedoelde ik inderdaad...
Prive-info
Had vanavond ouderavond van Jongste. Was leuk! Worden veel dingen duidelijk.
quote:bridges6 schreef op 27 september 2010 @ 21:27:

Hier komt juf trouwnes donderdag op huisbezoek. Moest al veel eerder maar kwam er niet van dus nu komt ze een broodje eten... Aaarghhh... Donderdagochtend dus maar poetsen denk ik...

ECHT?!?! Oh my goddddddd... Dar zal na PomPom toch niet de volgende verassing zijn hiero he?!?

Bridge mop, nog van harte!
Verassing? Heb je PomPom omgebracht?
Zo, kom ik daar even lomp in serieuze zaken vallen. Sorry Jin...

Fijn dat de grote man zo vooruit gaat en dat jij en zo top mee om kunt gaan!
Proest, PomPom met de juf samen op huisbezoek .
quote:compu schreef op 27 september 2010 @ 21:18:

Amalia, wat draag jij zoal? Zit te kijken naar bvkleding, maar ik vind het niet super..

Mijn dochter, vandaar die peesontsteking in m'n pols

Zonder gekkigheid: ik draag alles behalve jurken en blousjes met knopen van onder naar boven. Niet handig met voeden.

En om Hel te beantwoorden: als ik 8x voed is dat grofweg 2x 's nachts, dan slapen L en B, de 3e rond 8 uur voordat we naar school gaan en dan spelen ze. Dan om 11 uur als ze op school zitten, dat is 4. Rond half 3, dan heb ik alleen B. Ehhh voeding 6 met hun erbij. Tja dan spelen ze en soms gaan ze ruzie maken. Lopend voeden gaat al redelijk . Dan nr 7 als ik ze naar bed breng en voorlees (die is nogal onhandig) maar meestal probeert man op tijd thuis te zijn zodat hij ze nog naar bed kan brengen (stormt om 7 uur naar binnen . ), dan voed ik lekker alleen op de bank. En dan om half 9 voor het slapen gaan.

Ik voed altijd 1 kant en ben 10-15 min bezig. Alleen de laatste voeding 2 kanten.

Duidelijk ?
Nee man, PomPom is dit weekend gepamperd en vertroeteld... Eitje, speeltuin, Maatje, Dansles, kip met friet, het kon niet op. Ik ben een goede moeder ja. Toevallig.
Gewoon aan de KL-jurkjes Compu.
quote:Suze02 schreef op 27 september 2010 @ 22:22:

Nee man, PomPom is dit weekend gepamperd en vertroeteld... Eitje, speeltuin, Maatje, Dansles, kip met friet, het kon niet op. Ik ben een goede moeder ja. Toevallig.Goede berenmoeder jij hoor
quote:amalia schreef op 27 september 2010 @ 22:22:

[...]

Mijn dochter, vandaar die peesontsteking in m'n pols

Zonder gekkigheid: ik draag alles behalve jurken en blousjes met knopen van onder naar boven. Niet handig met voeden.

En om Hel te beantwoorden: als ik 8x voed is dat grofweg 2x 's nachts, dan slapen L en B, de 3e rond 8 uur voordat we naar school gaan en dan spelen ze. Dan om 11 uur als ze op school zitten, dat is 4. Rond half 3, dan heb ik alleen B. Ehhh voeding 6 met hun erbij. Tja dan spelen ze en soms gaan ze ruzie maken. Lopend voeden gaat al redelijk . Dan nr 7 als ik ze naar bed breng en voorlees (die is nogal onhandig) maar meestal probeert man op tijd thuis te zijn zodat hij ze nog naar bed kan brengen (stormt om 7 uur naar binnen . ), dan voed ik lekker alleen op de bank. En dan om half 9 voor het slapen gaan.

Ik voed altijd 1 kant en ben 10-15 min bezig. Alleen de laatste voeding 2 kanten.

Duidelijk ?
Amaal, naar wel van de nachten . Hopelijk snel volgende faaaaaase.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven