Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

maandag 27 september 2010 om 12:58
Ik ben niet zo van de nagellakjes (behalve op mijn tenen), maar las gisteren iets in een tijdschrift en moest aan jullie topic denken. Isadora grafitti nails. Eerst moet je een (contrasterend) kleurtje lakken, dan de isadora eroverheen en dan "breekt" het eroverheen.
Heb net even google image gedaan, en je moet ervan houden zeg maar, maar voor het geval dat jullie er nog niet van wisten...
Heb net even google image gedaan, en je moet ervan houden zeg maar, maar voor het geval dat jullie er nog niet van wisten...
maandag 27 september 2010 om 13:05
Huh ik heb ook maar voor ¤50,- besteld maar het duurde echt wel 10 dagen voordat Paypal het doorsluisde.. stond ook steeds op 'on hold' :S Snap er niks van en ben huiverig weer te bestellen 
@Bluemymind, heb er de top en basecoat in en vind vast nog wel een kleurtje of 2/3 dus uhm, nog 4 of 5 voordat ik aan die 9 zit

@Bluemymind, heb er de top en basecoat in en vind vast nog wel een kleurtje of 2/3 dus uhm, nog 4 of 5 voordat ik aan die 9 zit

maandag 27 september 2010 om 13:54
[quote]Ainne schreef op 27 september 2010 @ 12:58:
Ik ben niet zo van de nagellakjes (behalve op mijn tenen), maar las gisteren iets in een tijdschrift en moest aan jullie topic denken. Isadora grafitti nails. Eerst moet je een (contrasterend) kleurtje lakken, dan de isadora eroverheen en dan "breekt" het eroverheen.
[[url="http://www.makeup4all.com/wp-content/uploads
Die zijn gaaf maar p2 heeft zoiets soortgelijks en die zijn beter verkrijgbaar (:
[[url="http://www.makeup4all.com/wp-content/uploads
Die zijn gaaf maar p2 heeft zoiets soortgelijks en die zijn beter verkrijgbaar (:
maandag 27 september 2010 om 14:10
quote:blauwbloempje schreef op 27 september 2010 @ 13:05:
Huh ik heb ook maar voor ¤50,- besteld maar het duurde echt wel 10 dagen voordat Paypal het doorsluisde.. stond ook steeds op 'on hold' :S Snap er niks van en ben huiverig weer te bestellen
Als ik betaal met paypal heb ik binnen een minuut een betaalbevestiging van de firma waar ik besteld heb.
Stond er wel geld op je rekening?
Of moest je dat eerst storten?

Als ik betaal met paypal heb ik binnen een minuut een betaalbevestiging van de firma waar ik besteld heb.
Stond er wel geld op je rekening?
Of moest je dat eerst storten?
maandag 27 september 2010 om 14:54
I'm back en ik ben ook een ongelofelijke muts
Ik had allemaal leesvoer opgekregen voor vandaag. Één artikel moest ik zelf opzoeken en toen heb ik gewoon het verkeerde artikel gelezen Het is nog nooit fout gegaan en nu opeens wel!
Verder was het een prima gesprek. Ik kreeg trouwens wel commentaar op mijn nagels Erg grappig
Glitter Een goedkoop lakje kan geen kwaad toch. Op zulke momenten moet je jezelf even verwennen.
Ainne, die zijn leuk! Ik vraag me altijd alleen af waar je die dingen kan kopen.
Spijker, goeie tip! Hoe is het eigenlijk met je eigen TD bestelling? Ooit nog aangekomen?
Bloem, das mooi klote. Snap ook niet hoe het kan.
Ik had allemaal leesvoer opgekregen voor vandaag. Één artikel moest ik zelf opzoeken en toen heb ik gewoon het verkeerde artikel gelezen Het is nog nooit fout gegaan en nu opeens wel!
Verder was het een prima gesprek. Ik kreeg trouwens wel commentaar op mijn nagels Erg grappig
Glitter Een goedkoop lakje kan geen kwaad toch. Op zulke momenten moet je jezelf even verwennen.
Ainne, die zijn leuk! Ik vraag me altijd alleen af waar je die dingen kan kopen.
Spijker, goeie tip! Hoe is het eigenlijk met je eigen TD bestelling? Ooit nog aangekomen?
Bloem, das mooi klote. Snap ook niet hoe het kan.
maandag 27 september 2010 om 17:30
Opi heeft overigens zelf een hele coole site, kwam ik net achter: http://opi.com/
je kan daar een hand kiezen met je eigen huidskleur en dan uitproberen hoe kleurtjes je staan!
je kan daar een hand kiezen met je eigen huidskleur en dan uitproberen hoe kleurtjes je staan!
I only get one shot at life - so I shoot to kill

maandag 27 september 2010 om 23:10
Is dat zo erg Zwup, dat je het verkeerde artikel hebt gelezen? Iedereen maakt toch wel eens een foutje? Of heeft het meteen heel vervelende consequenties. Fijn dat het gesprek wel goed was verder
Glitterzzz, denk niet dat je dit nog leest, maar mooi die Cassablanca en heeeeeeeeeel veel plezier op vakantie!!!
Jeetje, da's duur Zwup maaaaar als je verliefd bent ik heb ook best een aantal dure lakken en nooit spijt van gehad. Ik ben expres nog niet naar de parfumerie geweest...durf die YSL herfstcollectie niet te bekijken, geld springt spontaan m'n portemonnee uit vrees ik
Glitterzzz, denk niet dat je dit nog leest, maar mooi die Cassablanca en heeeeeeeeeel veel plezier op vakantie!!!
Jeetje, da's duur Zwup maaaaar als je verliefd bent ik heb ook best een aantal dure lakken en nooit spijt van gehad. Ik ben expres nog niet naar de parfumerie geweest...durf die YSL herfstcollectie niet te bekijken, geld springt spontaan m'n portemonnee uit vrees ik
maandag 27 september 2010 om 23:14
@Indigo, jawel ik ben nog wakker, die casablanca op het plaatje is denk ik 2 lagen. Ik heb er 4 op zitten, net als iedere keer bij de andere wiclakjes trek ik het niet met minder.
Is dus iets donderder dan op dat plaatje.
Hebben jullie bij de Seche Vite ook dat er iedere keer als het droog is een wit randje aan de top van je nagel zit? Begon me al af te vragen of de lak zo snel droogt dat ie krimpt.? Had het randje ook al gelakt maar dat werkte dus niet.
Is dus iets donderder dan op dat plaatje.
Hebben jullie bij de Seche Vite ook dat er iedere keer als het droog is een wit randje aan de top van je nagel zit? Begon me al af te vragen of de lak zo snel droogt dat ie krimpt.? Had het randje ook al gelakt maar dat werkte dus niet.