Haarkleur
dinsdag 28 september 2010 om 09:14
Vinden jullie dat je natuurlijke haar kleur je het beste staat?
Ik heb hele donkere wenkbrouwen.. bijna zwart.. ook een beetje getint..mijn haar is nu licht bruin tegen het blonde aan met bruine highlights..
Heb het wel is vaker donker geverfd.. maar dan vind ik het zo hard staan.. dan heb ik altijd spijt..
Maar als ik dan fotos zie.. denk ik.. hmm misschien staat dat donkere me toch wel wat beter..
Ik heb hele donkere wenkbrouwen.. bijna zwart.. ook een beetje getint..mijn haar is nu licht bruin tegen het blonde aan met bruine highlights..
Heb het wel is vaker donker geverfd.. maar dan vind ik het zo hard staan.. dan heb ik altijd spijt..
Maar als ik dan fotos zie.. denk ik.. hmm misschien staat dat donkere me toch wel wat beter..
dinsdag 28 september 2010 om 09:24
dinsdag 28 september 2010 om 12:33
Ik heb van mijzelf donker bruin haar en verf het al heel lang veel lichter [l blond].Jaartje terug mijn haar weer bruin geverfd ,ook ik had gehoord dat je eigen haarkleur beter zou staan.
Maar het was erg wennen en stond mij niet ,veel negatieve reacties .
Dus ben weer gewoon blond ,past ondanks mijn getinte huidskleur echt veel beter ,maakt mij veel zachter
Maar het was erg wennen en stond mij niet ,veel negatieve reacties .
Dus ben weer gewoon blond ,past ondanks mijn getinte huidskleur echt veel beter ,maakt mij veel zachter
dinsdag 28 september 2010 om 13:10
Ik ben half indonesisch, maar heb wel een redelijk lichte huid en ook lichte ogen. Mijn eigen haarkleur is echter bijna zwart net als mijn moeder ( zij is de indo ) En dat vind ik ook heel hard staan. Mijn zusje ziet er hetzelfde uit als ik maar heeft donkerblond haar, net als mijn vader. Ik verf mijn haar altijd middenbruin met een goudtint. Dat staat net wat zachter dan het heleeee donkerbruine haar. Anders lijk ik helemaal zo bleek.
dinsdag 28 september 2010 om 13:31
Kennen jullie de actrice Eva van de Wijdeven? Die speelt Desi in de serie Dunya en Desi. Zij heeft van haarzelf donker haar maar voor die serie verfde ze het hoogblond. Ik kende haar niet anders dan met blond haar totdat ik haar een keer op tv zag met donker haar. Nou dat blonde haar staat haar veel mooier, dat vind ik dan. En zo zal het bij nog veel meer mensen wel zijn hoor. Mijn eigen kleur is asblond, helemaal niet mooi. Ik zelf verf het altijd lichtblond.
dinsdag 28 september 2010 om 13:45
Ik had vroeger ook zo'n saaie peper en zout kleur. Maar de laatse jaren ben ik aardig donker geworden .Heb het al donkerbruin gehad bijna tegen het zwart aan. Maakte het gezicht vrij hard maar stond wel met mijn groene ogen.Toen ging ik naar roodbruin maar dat word naar verloop van tijd zo rossig. Niet mooi vond ik zelf,toen heb ik een bruine spoeling op men haar laten zetten en voor de helft op highlights laten zetten Na de zomer was die bruine kleur van de spoeling wel aardig lichter geworden en heb er toen weer wat highlights bij laten zetten, En ben nu zeer tevreden vindt het toch beter staan dan dat hele donkere ,en voor mij heeft het als voordeel de grijze haren vallen minder op hierdoor.
Zou gewoon als ik jou was langs een goede kapper gaan en advies vragen,en verschillende kleurstalen langs je gezicht houden.
Zou gewoon als ik jou was langs een goede kapper gaan en advies vragen,en verschillende kleurstalen langs je gezicht houden.