Spa over koelkast gemorst

28-09-2010 16:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
In de fik vliegen zal ie niet hoor. Relax, het verdampt vanzelf.
Komt wel goed.....een koelkast kan wel tegen een stootje
Kan je ook niet met een dunne doek er tussen? Anders idd laten verdampen. Ik zou hem wel even verschuiven om achter de koelkast ook de vloer goed kunnen te drogen. Of heb je dat wel gedaan?
Huishoudelijke apparaten worden getest of ze veilig zijn en een klein beetje water door een open rooster zou geen probleem moeten vormen. Je moet dat ding toch ook kunnen schoonmaken? Bovendien als ie nu aanstaat en nu nog niet in de fik is gevlogen, waarom zou ie dat dan doen als je straks weg bent?
...
Als je pa straks dan komt dan is het goed toch? Een hele plas moet je niet dagen laten liggen. Relax er zal niet iets in de fik vliegen. Leg vast wat doeken klaar en laat je pa het straks goed droog maken. Hoop dat je geen laminaat of een houten vloer hebt liggen. Daar zou ik gek door worden en moet echt alles aan de kant en droog gemaakt worden.

Voortaan niet meer boven de koelkast iets in schenken hé!
geen probleem. Dat zwarte rooster is een koel rooster. Daar loopt geen stroom doorheen. De motor kan ertegen. Sterker nog het kondenswater wat afgevoerd wordt uit de koelkast wordt op die motor verdampt. Zit maar niet in de war. Een koelkast kan er tegen. Zet in ieder geval nooit een vaas of glas op je tv.
...
Ik heb het laatst gehad maar dan met de magnetron. Mooi dat dat ding naar fik ging ruiken na een half uur. Hij was (volgens mij) doorgebrand door dat beetje water. Ik zou het wel even in de gaten houden.
wij hebben een koelkast die gewoon in weer en wind buitenstaat en als we een feestje hebben, doen we gewoon de stekker erin en dan doet hij het weer....
...
ja, hij staat ook gewoon in de regen (weer en wind verraadde het al een beetje..).
...
de hele elektrische toestand van een koelkast is waterdicht afgesloten, vertelt mijn man net.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven