Ugg vraag
dinsdag 28 september 2010 om 18:28
Hoi,
Ik heb afgelopen weekend nieuwe Uggs gekocht en nu begin ik te twijfelen over de maat. Ze vallen namelijk heel anders dan mijn andere Uggs.
Ik wil eigenlijk graag weten hoeveel verschil er zit tussen maat 41 en 42 (kan natuurlijk terug gaan naar de winkel, maar ik heb deze week en dit weekend geen tijd, dus vandaar via forum). Wie heeft Uggs met de Classic zool (met zo'n 'zon' aan de onderkant) in maat 41 (10) of 42 (11) en wil even de onderkant van de zool voor mij opmeten?
Hihi hopelijk lopen hier meer mensen rond met zo'n grote schoenmaat!
Ik heb afgelopen weekend nieuwe Uggs gekocht en nu begin ik te twijfelen over de maat. Ze vallen namelijk heel anders dan mijn andere Uggs.
Ik wil eigenlijk graag weten hoeveel verschil er zit tussen maat 41 en 42 (kan natuurlijk terug gaan naar de winkel, maar ik heb deze week en dit weekend geen tijd, dus vandaar via forum). Wie heeft Uggs met de Classic zool (met zo'n 'zon' aan de onderkant) in maat 41 (10) of 42 (11) en wil even de onderkant van de zool voor mij opmeten?
Hihi hopelijk lopen hier meer mensen rond met zo'n grote schoenmaat!
dinsdag 28 september 2010 om 18:38
mijn uggs maat 41 (10) zijn precies 30 cm lang...
ik heb trouwens eigenlijk maat 40 en ook nog een paar in die maat en die vallen echt veeeeeel kleiner ookal scheelt de zool maar een centimeter. Ook qua de schacht trouwens want de 40 sluit mooi aan bij mijn enkels en de 41 zwabbert toch een beetje helaas. (het was een kado en ik waardeer het wel hoor haha) dus als je kunt ruilen... zou ik het doen. Of doorverkopen en nieuwe bestellen als dat gaat...
ik heb trouwens eigenlijk maat 40 en ook nog een paar in die maat en die vallen echt veeeeeel kleiner ookal scheelt de zool maar een centimeter. Ook qua de schacht trouwens want de 40 sluit mooi aan bij mijn enkels en de 41 zwabbert toch een beetje helaas. (het was een kado en ik waardeer het wel hoor haha) dus als je kunt ruilen... zou ik het doen. Of doorverkopen en nieuwe bestellen als dat gaat...
dinsdag 28 september 2010 om 18:41
dinsdag 28 september 2010 om 18:48
dinsdag 28 september 2010 om 19:12
Oh ja mymelody, dat zijn de classics dan! Ga toch nog maar even passen denk ik inderdaad.
Babbis, haha toch meer mensen op grote voet! De Uggs die ik al heb, zitten heel goed, maar dat is het Ultra model (met zo'n grovere zool). Volgens mij vallen die Classic zolen heel anders. Heeft jouw dochter ook dat 'normale' Ugg model zeg maar?
Babbis, haha toch meer mensen op grote voet! De Uggs die ik al heb, zitten heel goed, maar dat is het Ultra model (met zo'n grovere zool). Volgens mij vallen die Classic zolen heel anders. Heeft jouw dochter ook dat 'normale' Ugg model zeg maar?
dinsdag 28 september 2010 om 19:39
De Ugg classics vallen groot. Ze zeggen ook dat je dan een maat kleiner kunt nemen. Ik heb twee jaar geleden Ugg classics gekocht, voor de zekerheid toch in maat 10, en die zijn inderdaad wat groot. Ik heb echter ook nieuwe Uggs gepast in de winkel (even voor de maat, ik ga ze vanuit USA bestellen )en dan moest ik wel mijn eigen maat doen. Dat zijn de Bailey Button triplet.
Maar elke ander soort Uggs moet eigenlijk in de winkel even gepast worden, want je weet anders nooit precies hoe ze zitten.
Maar elke ander soort Uggs moet eigenlijk in de winkel even gepast worden, want je weet anders nooit precies hoe ze zitten.
dinsdag 28 september 2010 om 20:16
dinsdag 28 september 2010 om 21:00
Ik heb wel het oude model, zonder die zon onderop. Maar heb ook maat 41. Je uggs zitten goed als je niet helemaal met je teen voor tegenaan zit. Als je aan de voorkant de neus nog iets kan indrukken voordat je je teen voelt, dan zitten ze goed. Als je echt tegen het suede aanzit (en hem dus niet kan indrukken bij je grote teen) dan is ie te klein.
vrijdag 1 oktober 2010 om 21:35
Ik vind de maten juist helemaal niet raar vallen, maar goed. Ik heb van al mijn uggs gewoon mijn eigen schoenmaat, dus voor mij is er niets raars aan
Op www.shoe-store.net kan je gerust bestellen btw. Alleen duurt de levering wel redelijk lang,maar verzendkoaten zijn laag. En anders gewoon via www.uggaustralia.com Heb je ze binnen 5 dagen in huis, maar verzendkosten zijn wat hoger.
Op www.shoe-store.net kan je gerust bestellen btw. Alleen duurt de levering wel redelijk lang,maar verzendkoaten zijn laag. En anders gewoon via www.uggaustralia.com Heb je ze binnen 5 dagen in huis, maar verzendkosten zijn wat hoger.
maandag 18 oktober 2010 om 15:25
Ik heb maat 41 en vind ze helemaal niet zo groot lijken eigenlijk. Vooral de classic ziet er niet mega groot uit ofzo. Maar ik maak me daar dan ook niet echt druk om. Heb de dakota in maat 42 en die ziet er idd heel groot uit. Maar boeie, ik vind ze heerlijk zitten en heb warme voetjes. Jammer dan dat ze groot zijn. Ik kan er toch niets aan veranderen en ik vind het wel belangrijk dat ik warme voetjes heb en lekker loop.