T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

De verdoving begint nu pas écht uit te werken, maar nu gaat het wel. Die nepperT zei dat ik er nog wel 3 dagen last van kon houden, dus ik ben benieuwd....
Nou, dat zal dan ook wel niet kloppen. Hoop niet dat de échte tandarts eigenlijk "3 weken" in zijn oortje fluisterde.

Trav, wat gebeurde er dan? Waar had je in moeten trappen?
Ik heb een ban Travis
Wanneer kunnen we onze sterspeler weer in het veld verwachten?

Werd opgenomen in de stad, een zogenaamde politieagent zat met handboeien vast aan een lantaarnpaal en stond te kermen. Trok mijn wenkbrauwen op en liep door. De filmers deden net of ze iets uit een rugzak aan het pakken waren en toevallig kende ik een van hen en ik wist dat hij cameraman was.

Ik heb de niezeritus, wordt gek van mezelf.

Kezzterinde, hoest nu?
Star telt de uren af, denk ik.....

Ik heb net het één en ander in de put geplempt. Jammer dat je daar nou niet kan kijken, he?

Nou vooruit, ik gooi een kopietje in je hyvesmail.
Ik ga je zo even terugmailen als kindeke in bed ligt

Nemo somde net een lijst op met op wie hij allemaal verliefd is. En na de laatste naam zei hij geruststellend; maar jij staat bovenin mijn liefdeslijst hoor mam
Kezz

Sadie

Lief, die Nemo. Weet niet of vriendinnetjes uit de toekomst er blij mee zijn maar toch

Erwt, naar van tandartsenpost Hoop dat nepperd het toch goed gehoord had

Mier stort de hele dag overal tegen aan met dat staan en opzij lopen langs randen. Hij ziet er echt uit als een vechtersjongetje met schrammen en blauwe plekken

KK is bij hem weer zo goed als over, al eet hij nog steeds nauwelijks, maar zag dat er ook weer een tand aankomt, oh joy Ier nog steeds ziek.
Goed, ik zit klaar met een kopje koffie.

Erwt hoe is het met je kies?

Jippie, tanden! Altijd een bron van smerige uitwerpselen vreugde. Vechtersjongetje *grinnik*

Kezz hoe laat heb je afspraak?

Sadie, ik mis je

Kies gaat wel gelukkig. Die Nepperd heeft toch goed z'n best gedaan . Gisteren nog pijnlijk, maar nu al een stuk minder. Wel jammer dat ik me verder niezolekker voel. Koudwarmkoudwarmkoudwarm, hoofdpijn enzo . En nóg jammerderderder dat Doperwtje daar niet zoveel rekening mee houdt en de hele tijd jengelt.

Nemo

VechtersMier

Erwtje, lekker met je kleine jongetje het grote bed in duiken. Gezellig en comfortabel. Tijdschriftje, potje thee en rammelaar mee en dan lekker knus maken. Beterschap!

Arme Mier! Denk niet dat dat een fase is hoor, ik heb mijn jongens sinds ze kunnen lopen nooit meer helemaal zonder blauwe plekken en schrammen gehad.

Afspraak is vanmiddag pas. Maar voel me nu wel stukken beter en rustiger dan gisteren. Voor het eerst weer een beetje behoorlijk kunnen slapen. Zekerheid -hoe rot die ook is- is tch beter dan onzekerheid en ergens nog een sprankje hoop.

Ik lees op overig het één en ander over een megarel die ik natuurlijk gemist heb? Heel viva op zijn kop en engeltjes zonder vleugels enzo? Ben benieuwd.... engeltjes eruit en dan gewoon een stel stoere mannelijke uitsmijters aannemen? Die zijn beter bestand tegen kippenhoktaferelen!
Kezz

En geen fase..oow Ook wel weer schattig stiekem
Kom alleen even een aan Kezz geven. Dus
Kezzz krijgt ook nog een van mij

Ik ben ineens Doperwtjeloos, want wenochtend op KDV. Ik ga zo naar de kapperT
Oooh 1e wenochtend? Moet ook hoognodig naar de kapperT en Nemo ook. Schijnt hier een Russin te knippen voor 10 euro misschien moet ik die maar eens bezoeken.
Dat klinkt pijnlijk en streng, zo'n Russische KapperT. Maar 10 euro is dan wel weer een prikkie, natuurlijk. Ik doe het voor 5!

Is het raar, zonder Doperwtje? Of ook eigenlijk wel even heel lekker, zo rustig aanrommelen in je eentje? Jeetje, betekent natuurlijk ook dat je verlof er al bijna opzit. Wat gaat dat snel!!!
Doperwtje inmiddels alweer thuis na wenochtendje. Was wel okee . Beetje gek om 'm daar zo achter te laten, bij mensen die ik nog helemaal niet ken, maar het voelde wel okee. Mooie lichte, schone en rustige ruimte, een van de leidsters met een ander babietje op de arm aan't knuffelen (vond ik wel een fijn idee). Hij had het goed gedaan, dus dat is mooi. Morgenmiddag weer.

Ik lekker kapper, Hema, Etos, boodschapjes, opruimen, rommelen. Ook wel lekker inderdaad

Ik moet in de week van 11 oktober weer beginnen (nu is verlof al afgelopen officieel, maar nog drie weken vakantie).

Travis, ik vind het een beetje eng klinken, een Russische kapper
Russische kapper

Fijn dat Kdv goed leek, Erwt! :Smooch:

Kess

Hier is t Mier, met tanden. Echt 4 tegelijk. Pffff, hij wordt er niet leuker op. Ga ze zo even afvoeren naar buiten.

Druk op werk ende thuis.

Hoest met mijn T-huisfront?
Veels te laat maar lieve Inad nog gefeliciteerd met je grote zoon! Zo stom dat ik er niet meer aan heb gedacht. Leuke dag gehad las ik?
Leven we nog?
Jaaaaaaaaaaaaaa hooi Kezz! Fijn je hier weer te zien
Thanks Dier

Kezzekind

Onherkenbare Star Alles goed?

Even voor de Mier en Eetje stats: 11 kilo hier op CB vanmorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven