leuk uitstapje voor moeder/dochters weekend
woensdag 29 september 2010 om 16:49
Tja, waar hoort dit onderwerp nu eigenlijk thuis, ...... relatie, entertainment, thuis ?
Het gaat erom dat ik graag een moeder/dochters dagje wil organiseren voor de verjaardag van mijn ma half november. Iemand ideeen? We wonen in Zuid Holland, maar mag ook daar buiten zijn... Gelderland of Brabant bijvoorbeeld.
Kom zelf niet verder dan ....high tea, boswandeling met picknick.
Moet ook iets hebben voor als het minder weer is.
Alle info is welkom !!
Het gaat erom dat ik graag een moeder/dochters dagje wil organiseren voor de verjaardag van mijn ma half november. Iemand ideeen? We wonen in Zuid Holland, maar mag ook daar buiten zijn... Gelderland of Brabant bijvoorbeeld.
Kom zelf niet verder dan ....high tea, boswandeling met picknick.
Moet ook iets hebben voor als het minder weer is.
Alle info is welkom !!
woensdag 29 september 2010 om 18:41
Er zijn ook verschillende kookworkshops en kookstudio's. meestal wel voor een groepje. Ik weet niet met hoeveel jullie zijn en hoe de samenstelling van de groep is vrouwen / mannen.Oh,..zie het nu dochters,....
Misschien is een fotoshoot ook leuk. Dat heb je direct een mooie herinnering aan een gezellig dagje. Er zijn genoeg mogelijkheden bij verschillende fotografen die portretten maken. Bij ons op de creche hangt een visite kaartje van iemand die dat zeer kunstzinnig doet. Is in Zuid Holland.
Lijkt dat je wat? Ik wil wel even de gegevens bekijken morgenochtend. Laat maar weten!
Misschien is een fotoshoot ook leuk. Dat heb je direct een mooie herinnering aan een gezellig dagje. Er zijn genoeg mogelijkheden bij verschillende fotografen die portretten maken. Bij ons op de creche hangt een visite kaartje van iemand die dat zeer kunstzinnig doet. Is in Zuid Holland.
Lijkt dat je wat? Ik wil wel even de gegevens bekijken morgenochtend. Laat maar weten!