vriendschap

29-09-2010 21:34 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben na 18 jaar wonende in venlo en vele vriendschappen verder , de laatste vriendin kwijt, en ben het helemaal zat. zit behoorlijk op een dood spoor. ik hoop dat er iemand is die misschien een soortgelijke situatie heeft meegemaakt, en het op een positieve manier heeft weten om te buigen. ben een werkende moeder, doe zo mijn best om sociaal en behulpzaam te zijn, contacten te maken, maar het lijkt wel of het averechts werkt. ik durf inmiddels niet echt meer te hopen op vriendinnen hier in Limburg. misschien heeft het te maken met het feit dat ik niet van origine limburgse ben. op dit moment sta ik in tweestrijd, vertrekken en terug naar mijn oude stek in overijssel, waar ik nog wel leuke contacten heb, of doorbijten, heb twee kinderen die ik de ellende van een scheiding/verhuizing niet aan wil doen. Het lucht wel op om dit even van me af te schrijven. lfs katootje37
Het is erg lastig om je tips te geven als wij niet weten waardoor jouw vriendschappen op de klippen lopen. Kun je daar iets meer over vertellen?

En ik ben ook wel benieuwd naar die scheiding? Wil je man niet met je mee verhuizen? Vind jij je relatie zelf belangrijk?
quote:katootje37 schreef op 29 september 2010 @ 21:34:

heb twee kinderen die ik de ellende van een scheiding/verhuizing niet aan wil doen. Scheiding? Dat heeft toch niks met vriendinnen te maken?
Kan je ook aangeven waarom het steeds mis gaat met vriendschappen? Waarom is de laatste vriendin nu geen vriendin meer?
Erg vage post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven