Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
maandag 20 september 2010 om 12:50
Afgelopen donderdag mijn eerste bestelling bij lush uk geplaatst! Wat een prijsverschil met Nederland en meer producten.
Heb de Squeaky green besteld (fijne shampoo), de 2 serums (ben benieuwd!!), de Washday Greens en 9 to 5 cleanser, Queen of Hearts en Dream Cream.
Van deze producten ben ik al bekend met Squeaky green en de Dream Cream. Hebben jullie de andere producten al eens gebruikt en zo ja, wat vonden jullie ervan.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de spullen verzonden cq. bezorgd worden?
Heb de Squeaky green besteld (fijne shampoo), de 2 serums (ben benieuwd!!), de Washday Greens en 9 to 5 cleanser, Queen of Hearts en Dream Cream.
Van deze producten ben ik al bekend met Squeaky green en de Dream Cream. Hebben jullie de andere producten al eens gebruikt en zo ja, wat vonden jullie ervan.
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de spullen verzonden cq. bezorgd worden?
woensdag 22 september 2010 om 17:35
woensdag 22 september 2010 om 17:37
quote:Naomii schreef op 22 september 2010 @ 11:43:
Ik ga vanavond naar de parfum VIP Heeft iemand van jullie de parfums (via Engeland) al uitgeprobeerd?
Ja ik, niet allemaal want ben allergisch voor rozen en moest er zo van niezen dat ik ze in een zakje gedaan heb en naar het rommelhok verbannen heb.
Als je/iemand wat van de geuren wil uitproberen gil dan even dan wil ik die wel toe sturen. (gillen kan via ***** mailadres weggehaald, lees het hier wel)
Bij mij was het zo dat de geur die me op papier het meest aansprak ik ook het lekkerst vind.
Heb in de aanbieding: Lust, Imogen Rose, Vanillary, Tuca Tuca, orange blossom.
Ik ga vanavond naar de parfum VIP Heeft iemand van jullie de parfums (via Engeland) al uitgeprobeerd?
Ja ik, niet allemaal want ben allergisch voor rozen en moest er zo van niezen dat ik ze in een zakje gedaan heb en naar het rommelhok verbannen heb.
Als je/iemand wat van de geuren wil uitproberen gil dan even dan wil ik die wel toe sturen. (gillen kan via ***** mailadres weggehaald, lees het hier wel)
Bij mij was het zo dat de geur die me op papier het meest aansprak ik ook het lekkerst vind.
Heb in de aanbieding: Lust, Imogen Rose, Vanillary, Tuca Tuca, orange blossom.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 22 september 2010 om 21:41
Hallo jas, ik heb me lekker volgespoten met parfummetjes vanavond en ben nog af en toe aan het snuffen om te bepalen hoe ze bevallen. Ik heb alleen al erg veel parfums dus ik denk dat ik het hier even bij hou. Bedankt voor je aanbod van de proefjes maar ik heb even genoeg
Ik heb trouwens Whoosh templebalm en Whoosh showerjelly gekregen in mijn goodiebag, morgenochtend maar eens uitproberen
Ik heb trouwens Whoosh templebalm en Whoosh showerjelly gekregen in mijn goodiebag, morgenochtend maar eens uitproberen
woensdag 22 september 2010 om 22:14
woensdag 22 september 2010 om 22:51
donderdag 23 september 2010 om 15:56
donderdag 23 september 2010 om 22:52
vrijdag 24 september 2010 om 21:29
Blue, het is lastig om iets aan te raden. Er is erg veel lekker namelijk! Ik heb zelf vanalles van Lush. Alles behalve deo, dusting powder en caca (haarverf), geloof ik
Ik ga morgen waarschijnlijk de nieuwe Lush winkel in Rotterdam bewonderen. Ik heb niks nodig en ik hoop dat ik het bij kijken kan laten. Ik ga in ieder geval de Tuca Tuca parfum nogeens opspuiten
Ik ga morgen waarschijnlijk de nieuwe Lush winkel in Rotterdam bewonderen. Ik heb niks nodig en ik hoop dat ik het bij kijken kan laten. Ik ga in ieder geval de Tuca Tuca parfum nogeens opspuiten
zondag 26 september 2010 om 13:25
zondag 26 september 2010 om 15:01
Ik ben niet ín de winkel geweest, maar heb er wel voor gestaan toen het nog dicht was(9 uur sochtends...). Het is absoluut geen groot filiaal, die in Den Haag lijkt mij groter? Maarja ik heb beiden dan ook maar alleen van foto's gezien, dus ik kan het fout hebben!
Ik zal inderdaad wel om proefjes vragen. 11 oktober ga ik weer naar de stad en dan loop ik zeker even de Lush binnen!
Ik zal inderdaad wel om proefjes vragen. 11 oktober ga ik weer naar de stad en dan loop ik zeker even de Lush binnen!
woensdag 29 september 2010 om 12:43
oeee, een topic naar mijn hart
gister naar huis gegaan met een grote fles i love juicy en skin nanny.
Mijn hart kon het niet aan om skin nanny te missen als hij er dadelijk niet meer is
i love juicy gebruikt mijn vriendje omdat hij in een fabriek werkt en allemaal olie en andere troep in zijn haar krijgt en dat er perfect uitwast zonder zijn haar stug of droog te maken
Mijn hart kon het niet aan om skin nanny te missen als hij er dadelijk niet meer is
i love juicy gebruikt mijn vriendje omdat hij in een fabriek werkt en allemaal olie en andere troep in zijn haar krijgt en dat er perfect uitwast zonder zijn haar stug of droog te maken
woensdag 29 september 2010 om 22:51
Ik ben deze week nog even de Lush binnen gelopen om Tuca Tuca op te spuiten en ik heb besloten dat ik die niet ga kopen. Ik had al een lichte hoofdpijn en deze geur was niet bevorderlijk, werd er zelfs misselijk van. Dit was misschien ook wel te verwachten aangezien ik dezelfde reactie heb op Jasmin & Henna Fluff Eaze wanneer ik hoofdpijn heb. Ik heb het snel weer van mijn armen gewassen
donderdag 30 september 2010 om 10:32