Uitnodiging tot betaling
donderdag 30 september 2010 om 16:48
Hallo,
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik had aan het begin van deze maand een bloesje besteld via internet (uit Korea of zo) en vandaag kreeg ik een hele vage "brief" van FedEx en op de 4e pagina staat Uitnodiging tot betaling.
Nu heb ik uit deze ongelofelijk vage brief/bon opgemaakt dat ik ¤6,27 moet betalen aan BTW. Nou geen probeem, had ook gelezen dat ik dat zelf moest betalen, maar waar moet ik dat aan overmaken? Er staan wel meerdere nummers en ik weet niet zo goed welke ik moet hebben. Douanenummer, aangiftenummer, referentienummer, etc. En bij de meesten staat er nog een "/" achter en daarachter nog 2-4 cijfers, moet ik die weglaten of ook noteren? Ik voel me echt een enorme kluns, maar deze papieren zijn ook zo onduidelijk..
Iemand met verstand hiervan? Alvast bedankt!
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik had aan het begin van deze maand een bloesje besteld via internet (uit Korea of zo) en vandaag kreeg ik een hele vage "brief" van FedEx en op de 4e pagina staat Uitnodiging tot betaling.
Nu heb ik uit deze ongelofelijk vage brief/bon opgemaakt dat ik ¤6,27 moet betalen aan BTW. Nou geen probeem, had ook gelezen dat ik dat zelf moest betalen, maar waar moet ik dat aan overmaken? Er staan wel meerdere nummers en ik weet niet zo goed welke ik moet hebben. Douanenummer, aangiftenummer, referentienummer, etc. En bij de meesten staat er nog een "/" achter en daarachter nog 2-4 cijfers, moet ik die weglaten of ook noteren? Ik voel me echt een enorme kluns, maar deze papieren zijn ook zo onduidelijk..
Iemand met verstand hiervan? Alvast bedankt!
donderdag 30 september 2010 om 17:03
donderdag 30 september 2010 om 17:05
ik zou even bellen naar fedex....
http://www.fedex.com/nl/contact/
FedEx zet zich in om u de best denkbare service te bieden. Heeft u ons nodig?
Dan kunt u ons altijd e-mailen, schrijven of bellen op 0800 0222 333.
http://www.fedex.com/nl/contact/
FedEx zet zich in om u de best denkbare service te bieden. Heeft u ons nodig?
Dan kunt u ons altijd e-mailen, schrijven of bellen op 0800 0222 333.
donderdag 30 september 2010 om 17:14
Ik zou niet betalen zolang je niet precies weet wat die brief inhoudt. Daar dus snel achteraan gaan. FedEx bellen en eventueel hier posten (zonder persoonlijke info natuurlijk). En verder misschien even googlen op brief fedex btw ofzo. Er zullen vast meer mensen zijn die ooit zo'n brief hebben gehad.
Heb je het bloesje wel al ontvangen? En heb je hem verder al wel betaald?
Heb je het bloesje wel al ontvangen? En heb je hem verder al wel betaald?
donderdag 30 september 2010 om 17:43
donderdag 30 september 2010 om 18:03