Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Op het feestelijke mailtje dat er in Rotterdam een Lushwinkel geopend werd heb ik ze geantwoord dat dat nu geen mailtje was waar ik als noordelijke Lush-fan blij van werd. Ik heb niks van ze gehoord verder.
Hahaha Iba, grappig, maar wel waar

Waarom een Lush waar al een Lush is?

Laat er idd een winkel in het noorden komen!
Rotterdam is een leuke stad voor een weekendje weg. Leuk om te shoppen en leuke bezienswaardigheden en musea .... Of vind je de nieuwe winkel geen goed excuus voor een weekendje weg, ikbenanoniem?
Op het Lush forum staat de lijst met kerstproducten. Op het engelse forum kun je ook al alle kerstproducten en kerstcadeau's bekijken. Ook staan er op youtube leuke introductiefilmpjes van de kerstspullen.
quote:Naomii schreef op 30 september 2010 @ 11:46:

Rotterdam is een leuke stad voor een weekendje weg. Leuk om te shoppen en leuke bezienswaardigheden en musea .... Of vind je de nieuwe winkel geen goed excuus voor een weekendje weg, ikbenanoniem? Op die manier wordt winkelen wel erg prijzig Naomii. Dat trekt bruin niet. Leve de creditcard en de Engelse webshop dan maar.
Stoffel, ik had even gezocht op het Engelse forum en niet gevonden, ik zal nog maar eens kijken dan (ik kan daar nooit wat vinden!)

Edit: gevonden!!
Als je ingelogd ben, dan moet je helemaal naar beneden scrollen en dan klikken op Forum Parties. Een feest om naar te kijken en vooral de cadeau's
Ah, bedankt voor de tip Stoffel. Daar had ik dus nooit gezocht Ik had het nu gevonden via seach en dan 8 pagina's doorklikken om bij de kerstspulletjes te komen
foutje
Nou, ik kom dus met geen mogelijkheid op dat forum.

Kan iemand een lijstje hier neerzetten met wat er allemaal te krijgen is voor kerst?
quote:lola68 schreef op 30 september 2010 @ 14:30:

foutje

Wat voor foutje had je hier?

Nou.....nou.....nou.....nou
quote:lola68 schreef op 30 september 2010 @ 14:37:

Nou, ik kom dus met geen mogelijkheid op dat forum.

Kan iemand een lijstje hier neerzetten met wat er allemaal te krijgen is voor kerst?Nieuwsgierig hè
jij niet dan? Of kan jij wel kijken?
klik
Daaruit begrijp ik dat het pas vanaf morgen te koop is. Maar ik zie nog steeds niet wat er allemaal is
hier
Lukt niet. Ik kan niet inloggen op de een of andere manier.

Hij blijft roepen dat hij de gebruikersnaam niet kent. En opnieuw registreren lukt ook niet.
O, da's kut!

Ik zal even kijken of ik kan plakken.
Met firefox kon ik me opnieuw registreren. Alleen heb ik nu geen tijd meer

Het blijft dus spannend of ik er straks bij kan.....
.
en deze dan?
Maar vanaf morgen dus, via de Engelse site?
Bij die link kom je op een login pagina Elle.

Maar via de gewone site kun je 't dus nog niet zien? Alleen via dat Lush forum?
quote:Janna_ schreef op 30 september 2010 @ 15:07:

Bij die link kom je op een login pagina Elle.

Maar via de gewone site kun je 't dus nog niet zien? Alleen via dat Lush forum?Nee, je moet aangemeld zijn op het internationale forum.
Vandaar dat ik het wel zie, maar jij kunt je daar ook aanmelden hoor Janna, op het internationale forum :0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven