3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
donderdag 30 september 2010 om 22:18
quote:mocy schreef op 30 september 2010 @ 22:16:
Haha Bi gaan er dan zoveel mensen op een leeg podium staan te zwaaien?
Dat ligt er aan of Floor de deur dicht heeft gedaan op haar werk
Hahaha neehoor... maar ik woon al 40 jaar in ons durp dus ken inmiddels wel wat mensen Hiero. Die zullen niet op het podium gaan staan, maar ik geloof ook nooit dat Gravinnetje dat wel gaat doen
Haha Bi gaan er dan zoveel mensen op een leeg podium staan te zwaaien?
Dat ligt er aan of Floor de deur dicht heeft gedaan op haar werk
Hahaha neehoor... maar ik woon al 40 jaar in ons durp dus ken inmiddels wel wat mensen Hiero. Die zullen niet op het podium gaan staan, maar ik geloof ook nooit dat Gravinnetje dat wel gaat doen
donderdag 30 september 2010 om 22:21
Neuh, ik ga zeker niet op een podium staan. Dus alle artiesten kijken bij jou naar binnen? Ik zou de lingerie maar in de kast laten dit weekend en je burqa eruit halen......
Tja, nou ja, als ik dus langskom zul je het niet weten vrees ik. Of je moet iedere "forse" vrouw met een klein blond meisje gaan aanspreken.
Tja, nou ja, als ik dus langskom zul je het niet weten vrees ik. Of je moet iedere "forse" vrouw met een klein blond meisje gaan aanspreken.
donderdag 30 september 2010 om 22:50
quote:Bianca40 schreef op 30 september 2010 @ 22:37:
Truste Gravinnetje en Josje
En ik ga naar je zwaaien hoor Gravin...
weet je hoeveel 'forse' vrouwen met kleine blondje meisjes er hier rondlopen? Doe Mini-Gravinnetje een Prinsessenjurkje aan en jij een zilveren puntmuts... dan zijn jullie wat makkelijker herkenbaar Nou, het is nog geen carnaval!
Truste Gravinnetje en Josje
En ik ga naar je zwaaien hoor Gravin...
weet je hoeveel 'forse' vrouwen met kleine blondje meisjes er hier rondlopen? Doe Mini-Gravinnetje een Prinsessenjurkje aan en jij een zilveren puntmuts... dan zijn jullie wat makkelijker herkenbaar Nou, het is nog geen carnaval!
vrijdag 1 oktober 2010 om 06:58
Goedmeurning!!
Bij ons vanochtend: 05.30.. telefoon!! Het duurde eerst 5 x voordat we doorhadden dat het de telefoon was, en niet de wekfunctie. En wie krijgen we aan de lijn? De marktmeester !! Mn auto stond verkeerd en ze konden de markt niet opbouwen.
Bianco is een schatje want hij is er - mopperend en brommend - uitgegaan om mn auto te verzetten
Fijne dag allemaal en tot vanaaaf!!
Bij ons vanochtend: 05.30.. telefoon!! Het duurde eerst 5 x voordat we doorhadden dat het de telefoon was, en niet de wekfunctie. En wie krijgen we aan de lijn? De marktmeester !! Mn auto stond verkeerd en ze konden de markt niet opbouwen.
Bianco is een schatje want hij is er - mopperend en brommend - uitgegaan om mn auto te verzetten
Fijne dag allemaal en tot vanaaaf!!