**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
fille, ik heb dat oo keen tijdje gehad, twee jaar terug ofzo, toen kwamen er een hoop nieuwe mensne in mijn ewrk- en vriendschaps omgeving en er gingen er ook een hoop weg. En toen had ik het even helemaal gehad met nieuwe mensen leren kennen ene elke keer hetzelfde verhaal opdreunen (waar je vandaan komt, wat je hier brengt etc). Alleen was het bij mij niet zo zeer irritatie als meer onverschilligheid wat de klok sloeg.

Ik zou me er niet zorgen om maken, kennelijk heb je genoeg aan je hoofd.

Punica, zijn dat dan bedrijven in Canada? Of in NL? Goed dat je bent uitgenodigd!
Ik maak me er eigenlijk ook niet zo´n zorgen over, maar ik vind mezelf niet zo aardig. In mijn hoofd dan. Maar goed, met aardige mensen kan je de gracht dempen.
Oh en ik snap die weeup hiernaast niet. Over de echte mol van 2010. Iemand anders wel?
Ik vroeg je nog of wij niet naar jouw buurt zouden komen, maar volgens mij verliep dat telefoongesprek voorafgaand aan onze meeting toch niet lekker en hing aan misverstanden aan elkaar. Volgende keer beter dan maar.
quote:heejhallo schreef op 29 september 2010 @ 13:52:

Punica, zijn dat dan bedrijven in Canada? Of in NL? Goed dat je bent uitgenodigd!

Helaas nog in Nederland Ik wil gewoon wat anders, ben het hier opeens beu. En dan ga ik gewoon het eea proberen

Ik hoop dat het me in Canada ook snel lukken als het eenmaal zover is Het belangrijkste ingredient voor "de integratie"!

@Fille: Ik snap m ook niet hiernaast (ik kan ook niet zien wie het is)
Heeft die (stomme) weekup niet te maken met Bridget en Johnny de M?
Ohh het is Bridget!

Nah ik volg niet echt celebrity nieuws, maar op de radio was dat die 2 iets hadden. Good for them
Ohhhh kon ik maar een eekhoorn zijn dan had ik winterslaap
Ik denk datdie eekhoorns nu nog druk bezig zijn met eten verzamelen. Is ook geen pretje.

Bijna weekend.
Ah, ik zag wel dat het Bridget was, maar ik wist niet dat zij iets met Johnny de M. had. Heejhallo, hoe weet jij dat dan? Lees je ook stiekem de achterklap bij nu.nl?

Es, het was met dat ik aannam dat jullie ook in dat gedeelte zaten, aangezien dat dezelfde wijk is als waar jullie zaten. Dus gewoon mijn domme aanname, ik had even moeten vragen welk deel.

Ik vanavond echt om acht uur naar bed ofzo. Heerlijk moet dat zijn. Ik heb vannacht om half één nog wel eten staan koken om vandaag mee te nemen. Daar ben ik nu trouwens best blij mee, dat half uurtje slaap had me ook niet meer gered.
De eekhoorns in mijn bos zitten nu verzopen in een modderige boom, niet echt een situatie om jaloers op te zijn..

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar foto's van Moon?!?!

Ik begin langzaam weer wat bij te trekken; weer wat kleur op mn gezicht en eten in mn maag enzo. Man o man wat was ik ziek de afgelopen week.

Fille, hoe bevalt je nieuwe werk nu? Ben je al een beetje je draai aan het vinden?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Oh ja Moon. Staat er iets op FB?
Ja Moon, helemaal vergeten.

Spijk, werk is geen kwestie van draai vinden, er valt niks te draaien. Het is gewoon niet heel dynamisch werk. Dat zijn de feiten. Ik vermaak me wel (nouja vorige week even niet zo), maar het is niet alsof we hier allemaal zingend zitten. Maar goed, dat hoeft ook niet.

Voel je je ook alweer beter?

Goed nieuws op het mensen-niet-mogen-front: vandaag is de laatste dag van iemand die ik zo´n chagrijnige, onaardige, kutkop vind hebben.
Fille, dat doe ik niet eens stiekum hoor Het is allemaal om vooral ook in balans te blijven als mens, dus dan moet ik wel een portie lowbrow culture en zo mee krijgen elke wee

Het is alleen wel zo dat er hoe langer ik weg ben, ik meer mis natuurlijk. Nou ja, missen missen, meer dat ik soms niet weet over welk b-sterretje of Volendamse zanger het nou weer gaat. De 3 J's bijvoorbeeld, zeggen mij niks. Of winnaars van de X factor o.i.d (maar dat laatste deed het ook al niet toen ik nog in NL woonde).
Over zingend naar het werk gaan, ik heb voor het eerst sinds een hele tijd juist wel dat ik heel blij naar werk ga. Vond het altijd wel leuk hoor, maar lag toch wel wat druk op (met promotie enzo). Maar nu is de zomer klaar, en de resultaten zijn gewoon zo goed dat ik echt zin heb om ze verder te analyseren en te onderzoeken wat dat nou betekent. En dan vind ik dat ik toch wel een van de leukste banen (die bij mij zou passen) heb.

Wat overigens helemaal niet wi lzeggen dat ik mijn tijd soms niet verlummel op internet
Ja ja wrijf het er maar in.

Nee, geintje, dat is echt fijn dat je het zo leuk vindt en dat het voor jou echt de beste baan is!

Ik zat net iets te lezen en toen besefte ik dat ik zo blij ben dat ik hier ben en besloten heb om dit te gaan doen. En dan deert het op dit moment nieteens dat werk niet zo denderend is. Ook een fijne conclusie.
quote:fille schreef op 30 september 2010 @ 14:13:

Ja ja wrijf het er maar in.

Nee, geintje, dat is echt fijn dat je het zo leuk vindt en dat het voor jou echt de beste baan is!

Ik zat net iets te lezen en toen besefte ik dat ik zo blij ben dat ik hier ben en besloten heb om dit te gaan doen. En dan deert het op dit moment nieteens dat werk niet zo denderend is. Ook een fijne conclusie.

Ja, het staat er een beetje arrogant he . Maar ik ben hier ook echt wel voor mijn baan gekomen, dus als ik die niks zou vinden, zou ik het hier lang niet zo leuk vinden. Ik mis mijn oude stekkie nog steeds hoor, en ben ergens ook 'blij' dat dit voor 2 jaar is, ook al vind ik het werk nog zo leuk. Settelen wi lik hier niet.

Mooi dat je 'netto' blij bent met je keuze er heen te gaan. Het is niet niks, vind ik, om je comfortzone uit te stappen.
Lieve meisjes,

Heb jullie helemaal niet op de hoogte gehouden van de voorbereidingen etc. etc. van de bruiloft. Heb hier af en toe alleen een blik geworpen. Sorry!! Druk met familie, vrienden, voorbereidingen etc. Maar nu zijn we dus getrouwd!

Vorige week vrijdag al voor de wet getrouwd en afgelopen dinsdag in de kerk en het grote feest. En het was moooi!! Echt een van de mooiste dagen van m'n leven. Had dat echt niet zo verwacht, maar het is zo speciaal.

Gisteren en vandaag is de familie weer vertrokken en nu zitten we hier nog na te genieten. Heb helemaal nog geen zin om te terug te gaan naar het normale leven. Morgen maar weer, want het is echt een puinzooi hier in huis.

Foto's komen snel, het zijn er erg veel en ik zit ook nog te wachten op meer foto's die me gestuurd zullen worden.

Binnenkort zal ik hier vast weer wat vaker m'n gezicht laten zien, de grote drukte is nu natuurlijk over.
Gefeliciteerd Moon! Wat goed dat het zo´n mooie dag was! Ik ben reuze benieuwd naar fotos!

HH, ja ik zat te lezen bij mensen die ontevreden zijn en willen reizen of hun leven om willen gooien. Toen besefte ik at ik dat maar mooi gedaan had en er ook nog blij mee ben.
Moon! Gefeliciteerd! Ben ook zeer benieuwd naar foto's, 't klinkt erg leuk!

Fieje, was dat 't concert van Mumford & Sons? Daar ben ik nog jaloers op.

En ik vind 't ook stoer, dat je bent gegaan.

Spijker: grieperig? Vervelend, beterschap!

Ben ook benieuwd hoe 't met Spees is, was het een mooie uitvaart?

Punica, wat goed dat je meteen bent uitgenodigd. Hoe zit 't met de emigratieplannen, wanneer wil je gaan?

Nemo, hoe is 't weer op school? Als je hier in de buurt wil/moet stagelopen staat ons aanbod nog steeds.

Want we blijven hier voorlopig nog wel zitten, we hebben gisteren R's naturalisatieverzoek ingediend bij de gemeente en de ambtenaar daar heeft maar liefst drie keer gezegd dat het echt 1,5 tot 2 jaar gaat duren. Daar ga ik dan ook maar vanuit, alles wat korter is gaat meevallen (maar 'n kennis van R. had binnen 8 maanden al antwoord - whoeoei!).

En over banen, hmm, ik vind de mijne zwaar. Door de te grote drukte vind ik 't ook niet leuk op dit moment en twijfel ik weer of ik hier wel geschikt voor ben. Heb m'n twijfels uitgesproken naar m'n baas vandaag en die vond dat ik moest volhouden, samen met de knipoog vat ik dat op als dat 't wel oké (genoeg) gaat en 't niet aan mij ligt dat dingen in m'n team niet lopen. D'r komt wel 'n erg interessant project aan waar ik projectleider van ben, en dat is wel weer erg leuk, dus dit is 'n tijdelijke dip denk ik.
Heb even bij Moon op fb gekeken en daar is 'n héél klein voorproefje te zien.
Hay girlsss,

Ik lees af en toe mee zoals je misschien wel weet...Heb alleen nooit zoveel tijd om alles te volgen.

Wou even kwijt: Ga morgen naar mijn love in Zweden! en ben blijblij! Hebben elkaar 5 weken niet gezien.
Ik lees nu het regeerakkoord...............................................

Gatver.

Het is echt niet meer leuk in Nederland denk ik he?

Wat een samenraapsel van conservatisme en non-ideeën. Ik vind het best wel erg.
Ik vind het ook erg.

En dit is serieus?! Lekker dan.
Ja, dit is erg. Ik ben wel benieuwd wat er zaterdag nog op 't CDA-congres gebeurt, kan het daarna toch nog allemaal afgeblazen worden? Vandaag was er nog geen kamermeerderheid door de twee dissidenten (dat klinkt wel spannend overigens, dissidenten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven