Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Die mag je dan voor niets hoor! Miljonairs onder elkaar he
Haha, die dikke buik heb ik ook nog steeds... ik paste gisteren mijn motorbroek en op zich past hij. Ik krijg alleen mijn buik er niet echt in Toch maar eens aan de buikspieroefeningen!

Enne, Compu, zo oud is CB nog niet he, dat jouw buik al weg kan zijn.

Nieuwe auto zou er ook wel komen denk ik, voor mij. Hoewel JM droomt van een Aston Martin, maar dan moeten we toch verhuizen, want die past niet meer in de garage
Van het een komt het ander he
We hebben het wat onderschat geloof ik, het was behoorlijk emotioneel. Schoonvader hield een toespraak en het kostte hem veel moeite. Ik heb JM voor het eerst sinds ik hem ken zien huilen. We hielden het allemaal niet droog, pfff, en nu doodmoe.

Iemand schreef vanmiddag: Ook oude mensen worden gemist. En dat is precies zoals we het nu ook voelen.
Och! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht,dan lijkt het morgen ietsje minder erg,al blijft het je heus nog even bij
Slapen zal wel lukken denk ik, we zijn doodmoe. Het deed me ook erg veel om JM te zien huilen, bij het zien van zijn vader en zijn toespraak hield hij het niet meer. Het is toch je opa he... Het verdriet van schoonvader greep me ook erg aan.
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen!
Goh, dat hakte er wel in dan! Wel mooi dat iedereen zo geroerd was. Dat zegt toch veel over iemand..

Slaap lekker dan he.

(Luni, wat is dat toch voor avatar?)
Goeiemorgen!

Hoe was je nacht Juultje?

Raar is mn avatar he,het is de voorkant een flyer die we op Ibiza hebben gehad maar hier ziet het er heel raar uit,heeft wel wat overeenkomsten met de 'glijbaan'

Moet eens op zoek naar een andere
Het hakte er inderdaad harder in dan we hadden verwacht. Verder goed geslapen hoor, heel diep. Kindjes lagen laat op bed, dus die sliepen ook wat langer (7 uur).

't Is idd een war vreemde avatar...

Wij gaan zo motorrijden. JM wil een nieuwe en heeft 'm voor een dag gehuurd. En ik moet kijken of hij achterop ook goed zit, dus we gaan lekker even toeren.
Goed zo,slaap is belangrijk! Ik was ook bijna gelijk weg toen ik ging liggen,ondanks dat ik gesport had.

Ik heb een andere avatar,weet niet of je het al kan zien
Goed weekend allemaal!

Ik had het druk vandaag,eerst werk en toen werden de bloembakken bezorgd die ik heb gekocht van de toelage van het Oranjefonds en toen moest ik boodschappen doen op de fiets en toen was ik mn boodschappenpas(gez rekening) vergeten en moest het van mn eigen rekening betalen en toen en toen en toen.............................................

Heerlijk gereden vandaag, lekker geluncht onderweg en heerlijk weer, wat wil je nog meer? O ja, een motorbroek die past zou leuk zijn Nou ja, ik heb me erin geperst en het ging, maar daar is ook alle mee gezegd.

Haha, druk dagje dus! Ga jij wel eens achterop bij J trouwens?
Ik ga weinig achterop,op deze nieuwe nog helemaal niet geweest trouwens.

Waar hebben jullie gelunchd? Lekker!

Ja,ik had zo'n klein flesje wijn open gemaakt,is anderhalf glas maar toch mooi 'k-o' gegaan,lekker even liggen tukken.

Ik heb niet eens een motorbroek!

Het was heerlijk vandaag Zondag wordt het nog beter,ik heb in Gouda afgesproken en daarna ga ik even naar mn vader,hij is met vakantie naar Samos geweest en ik heb m gemist.
Goeiemorgen,

J gaat zo mee sporten,het is introducédag Zelf is ie het er niet helemaal mee eens maar goed Ik doe vandaag maar 1 uur ipv 2. Alsnog ruim 3,5 uur gesport dus afgelopen week,is minimaal maar wel netjes

Ik heb zelf niet heel goed geslapen,wat verkouden enzo maar ik ga vanmiddag nog wel even tukken anders,ben er maar uit gegaan om J verder te laten slapen.De andere J wilde naar buiten ook,ondanks de regen.
Hij is lichtelijk mokkend mee gegaan en heeft de les volgemaakt.Het is duidelijk niets voor hem maar deed het wel goed

De rest van de dag hebben we weinig meer uitgevoerd...

Compu,hoe ging het??
Ik heb vast wat gemist, maar wat ging Compu doen?

Wat voor les hebben jullie gedaan?

Vandaag best een rustig dagje, op het eind na. We hadden een burenborrel, iedereen wat te eten mee en dan bij een van ons buurtje thuis. Kinderen deden het erg goed, zelfs JZ, ze liggen er net pas in. Eens zien hoe het morgen gaat, we willen 's middags naar de dierentuin en daarna een pannenkoek eten. Ze sliepen wel direct. Het was erg gezellig!
Volgens mij was de begrafenis/crematie gisteren toch?

Wat een leuk idee van de burenborrel!
Klopt! Ook dit was best heftig. Je denkt, een oud mensie. Maar het rakelt zoveel op. En speeches waren goed.

Beetje raar misschien, maar ik vind het altijd wel heel 'warm', zo'n plechtigheid. Iedereen is lekker zichzelf qua emoties..

Leuk geweest in de dierentuin, Juultje? Slaapt JZ nog lekker op andere plekken?

Hoe was het met je vader, Luni? Mooie vakantie gehad?
Ben ik met je eens Compu,ieder op zijn/haar eigen manier he.

Ja,het was gezellig,eerst geluncht op een terras op de markt in Gouda met een kennis/vriendin(ken haar nog niet zo lang maar goeie klik) en daarna bij mn vader idd. Lekker op zn balkon gezeten,een glaasje wijn erbij en bijgekletst. Ze hadden een prima vakantie gehad en zo te zien erg lekker weer

Ik denk dat wij ook maar weer eens die kant op 'moeten'...Hoewel ik naar yogavakanties op Ibiza( ) zat te kijken,is prijzig maar ook erg leuk.
Dat is waar, dat had je gisteren. Ook zo heftig geweest dus. Voor jouzelf ook?

Dierentuin was leuk, daarna pannenkoek gegeten. Het was allemaal net wel een beetje te veel geweest voor JD, maar ze ligt nu, hopelijk slaapt ze snel. JZ wilde niet slapen in de wagen, hij was wel vrolijk. Op de terugweg in de auto viel hij in slaap.

Waar ligt Samos?
In Griekenland,tegen Turkije aan. Mn oom en tante hebben een vakantiewoning in Turkije(Kusadasi) en daar zijn ze ook een dag en nacht geweest(is iets meer dan anderhalf uur varen)

Leuk joh,naar de dierentuin!!
Nou, je gaat altijd weer verder denken he. Aan ander verdriet. Mijn vader overleed toen ik 17 was, dat roept het natuurlijk weer op.

Kun je de woning in Kasadasi niet huren tegen leuk tarief? Is vast de zanger?

Wij hadden de buren op bezoek, superleuk stel met kids. We gaan over en weer met de babyfoon aan de gang, handig!
Dat kan ik me voorstellen, Compu, dat het ander verdriet oproept, zoals je vader

Wat leuk, dat jullie van die leuke buren hebben! Hoe oud zijn hun kinderen? Wij hadden gisteren een burenborrel met 8 huizen, was ook ontzettend leuk!
Ik dacht dat wij het Kletsgroepje waren: Hèt Kletsgroepje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven