Kletsgroepje LIIII
donderdag 30 september 2010 om 14:20
Haha, die dikke buik heb ik ook nog steeds... ik paste gisteren mijn motorbroek en op zich past hij. Ik krijg alleen mijn buik er niet echt in Toch maar eens aan de buikspieroefeningen!
Enne, Compu, zo oud is CB nog niet he, dat jouw buik al weg kan zijn.
Nieuwe auto zou er ook wel komen denk ik, voor mij. Hoewel JM droomt van een Aston Martin, maar dan moeten we toch verhuizen, want die past niet meer in de garage
Enne, Compu, zo oud is CB nog niet he, dat jouw buik al weg kan zijn.
Nieuwe auto zou er ook wel komen denk ik, voor mij. Hoewel JM droomt van een Aston Martin, maar dan moeten we toch verhuizen, want die past niet meer in de garage
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 30 september 2010 om 19:58
We hebben het wat onderschat geloof ik, het was behoorlijk emotioneel. Schoonvader hield een toespraak en het kostte hem veel moeite. Ik heb JM voor het eerst sinds ik hem ken zien huilen. We hielden het allemaal niet droog, pfff, en nu doodmoe.
Iemand schreef vanmiddag: Ook oude mensen worden gemist. En dat is precies zoals we het nu ook voelen.
Iemand schreef vanmiddag: Ook oude mensen worden gemist. En dat is precies zoals we het nu ook voelen.
donderdag 30 september 2010 om 21:14
vrijdag 1 oktober 2010 om 09:00
Het hakte er inderdaad harder in dan we hadden verwacht. Verder goed geslapen hoor, heel diep. Kindjes lagen laat op bed, dus die sliepen ook wat langer (7 uur).
't Is idd een war vreemde avatar...
Wij gaan zo motorrijden. JM wil een nieuwe en heeft 'm voor een dag gehuurd. En ik moet kijken of hij achterop ook goed zit, dus we gaan lekker even toeren.
't Is idd een war vreemde avatar...
Wij gaan zo motorrijden. JM wil een nieuwe en heeft 'm voor een dag gehuurd. En ik moet kijken of hij achterop ook goed zit, dus we gaan lekker even toeren.
vrijdag 1 oktober 2010 om 17:57
Goed weekend allemaal!
Ik had het druk vandaag,eerst werk en toen werden de bloembakken bezorgd die ik heb gekocht van de toelage van het Oranjefonds en toen moest ik boodschappen doen op de fiets en toen was ik mn boodschappenpas(gez rekening) vergeten en moest het van mn eigen rekening betalen en toen en toen en toen.............................................
Ik had het druk vandaag,eerst werk en toen werden de bloembakken bezorgd die ik heb gekocht van de toelage van het Oranjefonds en toen moest ik boodschappen doen op de fiets en toen was ik mn boodschappenpas(gez rekening) vergeten en moest het van mn eigen rekening betalen en toen en toen en toen.............................................
vrijdag 1 oktober 2010 om 20:41
Heerlijk gereden vandaag, lekker geluncht onderweg en heerlijk weer, wat wil je nog meer? O ja, een motorbroek die past zou leuk zijn Nou ja, ik heb me erin geperst en het ging, maar daar is ook alle mee gezegd.
Haha, druk dagje dus! Ga jij wel eens achterop bij J trouwens?
Haha, druk dagje dus! Ga jij wel eens achterop bij J trouwens?
vrijdag 1 oktober 2010 om 22:07
Ik ga weinig achterop,op deze nieuwe nog helemaal niet geweest trouwens.
Waar hebben jullie gelunchd? Lekker!
Ja,ik had zo'n klein flesje wijn open gemaakt,is anderhalf glas maar toch mooi 'k-o' gegaan,lekker even liggen tukken.
Ik heb niet eens een motorbroek!
Het was heerlijk vandaag Zondag wordt het nog beter,ik heb in Gouda afgesproken en daarna ga ik even naar mn vader,hij is met vakantie naar Samos geweest en ik heb m gemist.
Waar hebben jullie gelunchd? Lekker!
Ja,ik had zo'n klein flesje wijn open gemaakt,is anderhalf glas maar toch mooi 'k-o' gegaan,lekker even liggen tukken.
Ik heb niet eens een motorbroek!
Het was heerlijk vandaag Zondag wordt het nog beter,ik heb in Gouda afgesproken en daarna ga ik even naar mn vader,hij is met vakantie naar Samos geweest en ik heb m gemist.
zaterdag 2 oktober 2010 om 08:30
Goeiemorgen,
J gaat zo mee sporten,het is introducédag Zelf is ie het er niet helemaal mee eens maar goed Ik doe vandaag maar 1 uur ipv 2. Alsnog ruim 3,5 uur gesport dus afgelopen week,is minimaal maar wel netjes
Ik heb zelf niet heel goed geslapen,wat verkouden enzo maar ik ga vanmiddag nog wel even tukken anders,ben er maar uit gegaan om J verder te laten slapen.De andere J wilde naar buiten ook,ondanks de regen.
J gaat zo mee sporten,het is introducédag Zelf is ie het er niet helemaal mee eens maar goed Ik doe vandaag maar 1 uur ipv 2. Alsnog ruim 3,5 uur gesport dus afgelopen week,is minimaal maar wel netjes
Ik heb zelf niet heel goed geslapen,wat verkouden enzo maar ik ga vanmiddag nog wel even tukken anders,ben er maar uit gegaan om J verder te laten slapen.De andere J wilde naar buiten ook,ondanks de regen.
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:01
Ik heb vast wat gemist, maar wat ging Compu doen?
Wat voor les hebben jullie gedaan?
Vandaag best een rustig dagje, op het eind na. We hadden een burenborrel, iedereen wat te eten mee en dan bij een van ons buurtje thuis. Kinderen deden het erg goed, zelfs JZ, ze liggen er net pas in. Eens zien hoe het morgen gaat, we willen 's middags naar de dierentuin en daarna een pannenkoek eten. Ze sliepen wel direct. Het was erg gezellig!
Wat voor les hebben jullie gedaan?
Vandaag best een rustig dagje, op het eind na. We hadden een burenborrel, iedereen wat te eten mee en dan bij een van ons buurtje thuis. Kinderen deden het erg goed, zelfs JZ, ze liggen er net pas in. Eens zien hoe het morgen gaat, we willen 's middags naar de dierentuin en daarna een pannenkoek eten. Ze sliepen wel direct. Het was erg gezellig!
zondag 3 oktober 2010 om 12:23
Klopt! Ook dit was best heftig. Je denkt, een oud mensie. Maar het rakelt zoveel op. En speeches waren goed.
Beetje raar misschien, maar ik vind het altijd wel heel 'warm', zo'n plechtigheid. Iedereen is lekker zichzelf qua emoties..
Leuk geweest in de dierentuin, Juultje? Slaapt JZ nog lekker op andere plekken?
Hoe was het met je vader, Luni? Mooie vakantie gehad?
Beetje raar misschien, maar ik vind het altijd wel heel 'warm', zo'n plechtigheid. Iedereen is lekker zichzelf qua emoties..
Leuk geweest in de dierentuin, Juultje? Slaapt JZ nog lekker op andere plekken?
Hoe was het met je vader, Luni? Mooie vakantie gehad?
zondag 3 oktober 2010 om 18:36
Ben ik met je eens Compu,ieder op zijn/haar eigen manier he.
Ja,het was gezellig,eerst geluncht op een terras op de markt in Gouda met een kennis/vriendin(ken haar nog niet zo lang maar goeie klik) en daarna bij mn vader idd. Lekker op zn balkon gezeten,een glaasje wijn erbij en bijgekletst. Ze hadden een prima vakantie gehad en zo te zien erg lekker weer
Ik denk dat wij ook maar weer eens die kant op 'moeten'...Hoewel ik naar yogavakanties op Ibiza( ) zat te kijken,is prijzig maar ook erg leuk.
Ja,het was gezellig,eerst geluncht op een terras op de markt in Gouda met een kennis/vriendin(ken haar nog niet zo lang maar goeie klik) en daarna bij mn vader idd. Lekker op zn balkon gezeten,een glaasje wijn erbij en bijgekletst. Ze hadden een prima vakantie gehad en zo te zien erg lekker weer
Ik denk dat wij ook maar weer eens die kant op 'moeten'...Hoewel ik naar yogavakanties op Ibiza( ) zat te kijken,is prijzig maar ook erg leuk.
zondag 3 oktober 2010 om 19:39
Dat is waar, dat had je gisteren. Ook zo heftig geweest dus. Voor jouzelf ook?
Dierentuin was leuk, daarna pannenkoek gegeten. Het was allemaal net wel een beetje te veel geweest voor JD, maar ze ligt nu, hopelijk slaapt ze snel. JZ wilde niet slapen in de wagen, hij was wel vrolijk. Op de terugweg in de auto viel hij in slaap.
Waar ligt Samos?
Dierentuin was leuk, daarna pannenkoek gegeten. Het was allemaal net wel een beetje te veel geweest voor JD, maar ze ligt nu, hopelijk slaapt ze snel. JZ wilde niet slapen in de wagen, hij was wel vrolijk. Op de terugweg in de auto viel hij in slaap.
Waar ligt Samos?
zondag 3 oktober 2010 om 21:04
Nou, je gaat altijd weer verder denken he. Aan ander verdriet. Mijn vader overleed toen ik 17 was, dat roept het natuurlijk weer op.
Kun je de woning in Kasadasi niet huren tegen leuk tarief? Is vast de zanger?
Wij hadden de buren op bezoek, superleuk stel met kids. We gaan over en weer met de babyfoon aan de gang, handig!
Kun je de woning in Kasadasi niet huren tegen leuk tarief? Is vast de zanger?
Wij hadden de buren op bezoek, superleuk stel met kids. We gaan over en weer met de babyfoon aan de gang, handig!
zondag 3 oktober 2010 om 21:41